Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 19:53:

[...]

Nee tot nu toe niet.. Jij?Nee ik ook niet!
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 19:54:

[...]

Die is denk ik voor Yas, Diamond en Eindje [afbeelding]
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 januari 2015 @ 19:52:

[...]

Ik zat niet eens bij de eerste tien Huilie
Ik was laatst in het oude topic, is dat ook noemenswaardig?
19 al?

Heb het gevoel dat ik heel 18 gemist heb
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:sandt2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 19:59:

Ik was laatst in het oude topic, is dat ook noemenswaardig?Ja
quote:merano schreef op 04 januari 2015 @ 20:00:

19 al?

Heb het gevoel dat ik heel 18 gemist heb Dat komt omdat je teveel tijd besteed aan het pimpen van je ava, dan let je niet goed op.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:00:

[...]

Ja

Ik was laatst in het oude topic, is dat ook noemenswaardig?Jazeker! Tijd voor een feessie.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:46:

Ik ben best wel braaf

Wilde iemand erg aan het schrikken maken, maar heb me ingehouden.

Oh wat zonde! Echt een gemiste kans.

Zo, gedoucht!
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:46:

Ik ben best wel braaf

Wilde iemand erg aan het schrikken maken, maar heb me ingehouden.He jammer.
Ja, maar dat was nog een jong iemand die in haar onschuld (en onwetendheid) zich onterecht zorgen maakt. En om die zorgen nou ineens (volkomen onterecht) veel groter te maken in plaats van kleiner vond ik wel een beetje vilein.

Ik was laatst in het oude topic, is dat ook noemenswaardig?Het laatste woord hebben? Lijkt me wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:09:

Ja, maar dat was nog een jong iemand die in haar onschuld (en onwetendheid) zich onterecht zorgen maakt. En om die zorgen nou ineens (volkomen onterecht) veel groter te maken in plaats van kleiner vond ik wel een beetje vilein.Dat is wel gemeen ja. Ik dacht dat je boe kon roepen tegen iemand.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:09:

Ja, maar dat was nog een jong iemand die in haar onschuld (en onwetendheid) zich onterecht zorgen maakt. En om die zorgen nou ineens (volkomen onterecht) veel groter te maken in plaats van kleiner vond ik wel een beetje vilein.Wat lief van je.
Hebben jullie dat ook, dat als je alles zou zeggen wat je denkt, dat je dan echt wel als een bitch gezien zou worden? Maar omdat je dat niet doet dat mensen je "lief" of "aardig" vinden?
Niet helemaal.

Mensen vinden mij meestal 'lief' of 'aardig' omdat ik er blijkbaar zo uitzie. Maar als ze in gesprek gaan met mij, blijkt dat ik helemaal niet zo 'schattig', 'lief' of 'meningloos' ben.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:15:

Hebben jullie dat ook, dat als je alles zou zeggen wat je denkt, dat je dan echt wel als een bitch gezien zou worden? Maar omdat je dat niet doet dat mensen je "lief" of "aardig" vinden?Oh absoluut.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe mensen mij zien. Wrs vinden ze me al een bitch.

Komt er een redelijke film op sbs9, heb ik geen sbs9.
Oh nee, ik ben gewoon niet aardig als ik daar geen zin in heb.. dus als ik lief ben meen ik dat ook.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:15:

Hebben jullie dat ook, dat als je alles zou zeggen wat je denkt, dat je dan echt wel als een bitch gezien zou worden? Maar omdat je dat niet doet dat mensen je "lief" of "aardig" vinden?

Ja, ik denk altijd heel bitchie dingen, maar probeer sociaal correct te antwoorden. Ben op de lagere school gepest. Ik was veel te lief, heb toen wel geleerd gemene dingen te denken, maar durfde ze nooit uit te spreken. Ik wilde me niet verlagen tot hun niveau. Later wel soms de bitch uitgehangen, maar dat paste me ook niet.

Ik denk soms heel andere dingen dan ik zeg!
Ik hou vaak m'n mond voor de goede vrede, omdat je sommige mensen nu eenmaal niet zo makkelijk uit je leven zet.

Bij anderen is het juist weer oneerlijk van mijn kant, iets waar zij niets aan kunnen doen, maar waar ik me aan stoor.

Nou klinkt het net alsof ik nooit 'echt' lief ben.
Waar ik echt altijd verbijsterd over ben is dubbele agenda's. En dat best veel mensen die blijken te hebben.
quote:doornroosje9 schreef op 04 januari 2015 @ 20:18:

Niet helemaal.

Mensen vinden mij meestal 'lief' of 'aardig' omdat ik er blijkbaar zo uitzie. Maar als ze in gesprek gaan met mij, blijkt dat ik helemaal niet zo 'schattig', 'lief' of 'meningloos' ben.Wat grappig, ik vind jou ook lief, zoals ik je hier ken. Betrokken bij anderen enzo.
Ik zeg wel vaak expres dingen NIET die ik dan wel denk, reageer dus vaak ook maar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven