Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 mei 2025 om 21:55
zaterdag 24 mei 2025 om 07:22
Goeiemorgen, hier ook een rijke stinkerd. Mijn salaris met vakantiegeld stond gisteren op de rekening en de belastingdienst had ook gisteren betaald
Zal zo eens kijken of de werkgever van mijn man inmiddels ook heeft overgemaakt.
Heb het meteen naar de spaarrekening overgeboekt want ik word daar op een of andere manier nerveus van, als er zo'n groot bedrag op de normale rekening staat.

Zal zo eens kijken of de werkgever van mijn man inmiddels ook heeft overgemaakt.
Heb het meteen naar de spaarrekening overgeboekt want ik word daar op een of andere manier nerveus van, als er zo'n groot bedrag op de normale rekening staat.
zaterdag 24 mei 2025 om 08:19
Haha, en dan komt de belastingdienst weer voor de BTW.

Maar ik heb ook wel een beetje voor mezelf gezorgd hoor.

zaterdag 24 mei 2025 om 09:28

We zitten hier vrij dicht op de Heuvelrug en in dat gebied was al bekend met wolven, maar deze heeft kennelijk een verkeerde afslag genomen. Best sneu. Filmpje op fb dus dat wordt (hopelijk onbedoeld maar toch) opjagen vrees ik

There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 24 mei 2025 om 09:57
Ow, dat wordt idd toerisme.Grobbekuiken_ schreef: ↑24-05-2025 09:28Er rende hier vanmorgen gewoon een (denk nog vrij jonge) wolf op een weg tussen twee woonwijken.
We zitten hier vrij dicht op de Heuvelrug en in dat gebied was al bekend met wolven, maar deze heeft kennelijk een verkeerde afslag genomen. Best sneu. Filmpje op fb dus dat wordt (hopelijk onbedoeld maar toch) opjagen vrees ik![]()
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 24 mei 2025 om 10:04
Ik ben autonoom.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 24 mei 2025 om 10:07
Hij heeft de kinderboerderij links rechts laten liggen en holde richting centrum.
Ik hoop dat ie zo slim is daar wel een goede afslag te nemen en weer de velden op te zoeken. Daarvandaan kan ie het bos weer in.
Dat ze, wie dan ook, het beest in godsnaam nu niet gaan opjagen omdat een filmpje niet genoeg voor ze is.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 24 mei 2025 om 12:24
Nee, geen combi. Wel gratis Amazon. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik veel zal kijken.
Ik heb ook de verwarming aan, zo kil en grijs. Lekker voelt dat he, dat we zelf gewoon zulke autonome dingen durven doen.

zaterdag 24 mei 2025 om 12:25
Of dat een of andere jager de boel ff gaat oplossen. Arm dier!Grobbekuiken_ schreef: ↑24-05-2025 10:07Hij heeft de kinderboerderij links rechts laten liggen en holde richting centrum. .....
Dat ze, wie dan ook, het beest in godsnaam nu niet gaan opjagen omdat een filmpje niet genoeg voor ze is.
zaterdag 24 mei 2025 om 12:28
Uitleg over KPN combivoordelen https://www.kpn.com/combivoordeel

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in