Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 mei 2025 om 15:56
En dit idd.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 24 mei 2025 om 16:00
Ik zeg toch ook nergens dat ik het een fantastische term vind?Grobbekuiken_ schreef: ↑24-05-2025 15:39Kende de term ook niet, en vind hetzelfde.
Ook als je je kind hebt geleerd wat primair en secundair is.
Alleen dat die TO dat niet zelf heeft bedacht en vooral dat het kind er geen rotgevoel door hoeft te hebben.
zaterdag 24 mei 2025 om 16:02
Ik heb ook nergens gezegd dat TO die term zelf heeft bedacht.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 16:28
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg ook al nergens dat het zelfverzonnen zou zijn.
Alleen dat ik, ook als het eerste kind wel weet wat primair of secundair is, het een rare term vind.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 24 mei 2025 om 17:19
zaterdag 24 mei 2025 om 18:05
Dat ze daar tijd voor heeft. Naast het huishouden, zorgen voor haar man etc.Felidaez schreef: ↑24-05-2025 14:59https://nos.nl/artikel/2568499-sgp-lede ... n-politiek
2025 mensen...
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 24 mei 2025 om 19:30
Je snapt het weer niet: Die makelaar moet zo hard werken om überhaupt een huis verkocht te krijgen dat hij natuurlijk meteen tijd vrijmaakt voor TO want TO toont zich een betrouwbare, solide partij die zeker meteen overgaat tot aankoopLady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 14:11Zo bijzonder ook dat ze altijd meteen beet heeft. Nieuwe zakenpartners, mensen die van hun huis af willen, ze paraderen allemaal spontaan voorbij zodra zij zich weer eens een wild idee in haar hoofd heeft gehaald. Zelfs de makelaar onderbreekt zijn/haar weekend om haar een bezichtiging aan te bieden in het huis waar ze haar moeder wil stallen.

Over haar vorige buren schreef ze dat ze daar toch teleurgesteld in was want die hadden beloofd om hun huis echt alleen maar aan aardige mensen te verkopen. En dat was een leugen want TO heeft alleen maar last van die 'nieuwe' eigenaren.

zaterdag 24 mei 2025 om 20:22
meisje85 schreef: ↑24-05-2025 13:49Een ander huis willen vanwege een jacuzzi (of toch niet), een heel bedrijfs/verhuurpand overnemen (of toch niet), in een stadskern gaan wonen vanwege de rust (of toch niet), na twee willekeurige bezichtigingen denken dat een nieuw huis er niet in zit (of toch niet), hypotheek ophogen voor werkzaamheden (of toch niet), een huis bezichtigen waar moeder in kan wonen en het dan tzt overnemen (of toch niet). Man, man, man.![]()
Goede samenvatting!
zaterdag 24 mei 2025 om 21:37
Ikea hebben wij van de week al gehad, maar die heeft mijn man betaald van zijn belastingteruggave. Ik heb net nog wel wat ondergoed besteld bij bonprix en een paar boeken bij de boekenbalie, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 21:46
Ja daar stond ik ook even van te kijken.
Maar misschien heeft het te maken met het debacle van 1974, dat kan natuurlijk ook nog.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 21:47
Dat dáár pijn zit snap ik dan weer welLady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 21:46Ja daar stond ik ook even van te kijken.
Maar misschien heeft het te maken met het debacle van 1974, dat kan natuurlijk ook nog.

Ik zit me steeds af te vragen wat hij van TO als liefje van een mof dan wel niet zal vinden. Zal het maar niet vragen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zaterdag 24 mei 2025 om 21:48
Waarschijnlijk zit ie al klaar met de knipschaar.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 21:51
En een potje pek op het gas.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zaterdag 24 mei 2025 om 23:17
zondag 25 mei 2025 om 10:42
Lady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 23:17Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de mods er nog achter kunnen komen of die TO van acht jaar geleden dezelfde is als deze. Ik geloof daar namelijk zelf geen reet van.
Ik geloof er ook niks van dat mevrouw de astrobioloog dezelfde is als de mevrouw van het etentje acht jaar geleden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in