Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 december 2025 om 17:49
Ik ben lekker vroeg mijn bad ingedoken vandaag, lekker gelijk na het werk en nog voor het eten... even ontprikkelen.
Morgen met 1 van onze hondjes naar de dierenarts, die vorig jaar een kanker diagnose heeft gehad, of ja begin dit jaar eigenlijk. Hij gaat langzaam maar zeker achteruit, en wil nog een keer een echo en bloedonderzoek. Dan weten we waar we ons op moeten voorbereiden. Zo zielig, ik heb na het maken van de afspraak huilend sibling gebeld, die dus ook begon te huilen... en het is niet zo dat we hem morgen al moeten laten gaan, kun je nagaan wat nog te wachten staat...
Dat is het kutte van huisdieren, je overleefd ze en afscheid nemen doet pijn...
Morgen met 1 van onze hondjes naar de dierenarts, die vorig jaar een kanker diagnose heeft gehad, of ja begin dit jaar eigenlijk. Hij gaat langzaam maar zeker achteruit, en wil nog een keer een echo en bloedonderzoek. Dan weten we waar we ons op moeten voorbereiden. Zo zielig, ik heb na het maken van de afspraak huilend sibling gebeld, die dus ook begon te huilen... en het is niet zo dat we hem morgen al moeten laten gaan, kun je nagaan wat nog te wachten staat...
donderdag 4 december 2025 om 18:01
Ik heb er nu tranen van in mn ogen…SirDidymus schreef: ↑04-12-2025 17:49Ik ben lekker vroeg mijn bad ingedoken vandaag, lekker gelijk na het werk en nog voor het eten... even ontprikkelen.
Wat een kudtlot staat ons te wachten idd.
Ik hoop dat je veel duidelijkheid haalt uit het bloedonderzoek
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 04-12-2025 18:42
0.17% gewijzigd
Pieremachochel
donderdag 4 december 2025 om 20:15
donderdag 4 december 2025 om 20:23
Dat is idd zo waar.
Bij onze ene jack zijn onlangs 10 kiezen getrokken.
Echt, ik begrijp het nog steeds niet.
Ze geven gewoon geen ene ki(c)k!!!
En dan ben ik ook nog eens 24/7 bij ze.
Pieremachochel
donderdag 4 december 2025 om 21:16
Ik weet er alles van hier vroeger ook eens 6 tanden verwijderd in Nederland.het beestje is 21 geworden, was helemaal op maar toch nog blij toen de kinderen kwamen voor afscheid. Het zijn bikkels. Maar ik hoop dat het hondje van Sir echt nog geholpen kan worden.noglangnietjarig schreef: ↑04-12-2025 20:23Dat is idd zo waar.
Bij onze ene jack zijn onlangs 10 kiezen getrokken.
Echt, ik begrijp het nog steeds niet.
Ze geven gewoon geen ene ki(c)k!!!
En dan ben ik ook nog eens 24/7 bij ze.
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 4 december 2025 om 22:01
Dankjewel allemaal!
Ik hoop gewoon dat het niet zo erg is als ik denk, maar idd het zijn sterke hondjes die niets aangeven dus ik vrees wel dat het nieuws niet heel best zal zijn. Niet dat we hem direct in moeten laten slapen, maar ik denk niet dat hij volgend jaar nog bij ons is...
En hij is "pas" 11, dus helemaal nog niet zo oud voor een Jack.
De andere is 12 nu, die wordt zo doof als een kwartel maar is voorlopig nog rond en gezond.
Ik hoop gewoon dat het niet zo erg is als ik denk, maar idd het zijn sterke hondjes die niets aangeven dus ik vrees wel dat het nieuws niet heel best zal zijn. Niet dat we hem direct in moeten laten slapen, maar ik denk niet dat hij volgend jaar nog bij ons is...
De andere is 12 nu, die wordt zo doof als een kwartel maar is voorlopig nog rond en gezond.
donderdag 4 december 2025 om 22:24
SirDidymus schreef: ↑04-12-2025 22:01Dankjewel allemaal!![]()
Ik hoop gewoon dat het niet zo erg is als ik denk, maar idd het zijn sterke hondjes die niets aangeven dus ik vrees wel dat het nieuws niet heel best zal zijn. Niet dat we hem direct in moeten laten slapen, maar ik denk niet dat hij volgend jaar nog bij ons is...![]()
Pijnlijk is het sowieso, maar te jong maakt het nog veel pijnlijker vind ik. Zo onaf. Een ouwe lummel wiens tijd het is voelt voor mij toch anders, ook al mis je die net zo goed.
Fijn dat je hem even laat controleren, bij die sterke mormels moet je het van kleine signalen hebben. Ik duim dat de uitslag nog vrij gunstig zal zijn.
donderdag 4 december 2025 om 22:24
Jij trekt je iets aan van God?
Maar ik snap je punt. Ik ben ook geen kampeerder, al zou ik dat best wel willen zijn.
Sir, wat moeilijk zo'n dier langzaam moeten verliezen. Hopelijk duurt het nog een poos, in tamelijk goede gezondheid
Vanity of vanities; all is vanity
donderdag 4 december 2025 om 22:54
En daarbij, ik ben ook niet van de 5 sterren. Gewoon een huisje huren in een mooie streek vind ik helemaal te gek.Pink-Freud schreef: ↑04-12-2025 22:24Jij trekt je iets aan van God?![]()
Maar ik snap je punt. Ik ben ook geen kampeerder, al zou ik dat best wel willen zijn.
Sir, wat moeilijk zo'n dier langzaam moeten verliezen. Hopelijk duurt het nog een poos, in tamelijk goede gezondheid![]()
donderdag 4 december 2025 om 23:11
Bedoel je mij met je doorgestreepte zin?canis-felis schreef: ↑03-12-2025 22:18Je bent je ervan bewust dat dat niet LV en zéker niet Solo waren? Spreek de mensen aan die dat deden in plaats van je mee te laten voeren op een bommetje dat hier gedropt is door iemand die 'm alweer gepeerd is.
Het klopt, ik ben een lafaard en ren snel weg als ik denk kritiek te krijgen of ergens een antwoord op te moeten geven. Dit forum is eigenlijk niks voor mij. Of ik niks voor dit forum. En toch blijf ik jullie graag lezen. Het spijt me dat ik die laffe ben die toch af en toe een zegje doet en dan weer bang wegrent. Maakt me vast geen betrouwbare forummer. Maar dit is hoe ik ben. Zo ben ik helaas ook in het echte leven. Als het moeilijk wordt duik ik weg. En ik vind dingen al snel moeilijk.
Vind ervan wat je wil, ik snap het.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in