Napraattopic 22
vrijdag 23 januari 2015 om 21:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:37
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 21:36:
Ik zie het al staan in het bantopic:
Eitje heeft een 24-uurs ban vanwege het misbruiken van verkleinwoorden en door zich te gedragen als een mallerd.
De juiste tekst moet uiteraard zijn dat je geband bent wegens een overmatige aanwezigheid van gevoel voor humor.
Ik zie het al staan in het bantopic:
Eitje heeft een 24-uurs ban vanwege het misbruiken van verkleinwoorden en door zich te gedragen als een mallerd.
De juiste tekst moet uiteraard zijn dat je geband bent wegens een overmatige aanwezigheid van gevoel voor humor.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:46
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 21:40:
[...]
Wees blij dat je deel 1 t/m 18 niet actief hebt meegemaakt. 30 pagina's per half uur.
Dat ga ik niet redden, ik probeer ook nog Die hard 4 te kijken en ze zitten nog te WhatsAppen.
Ik denk dat ik maar niet probeer om bij te blijven, gaat toch niet lukken.
[...]
Wees blij dat je deel 1 t/m 18 niet actief hebt meegemaakt. 30 pagina's per half uur.
Dat ga ik niet redden, ik probeer ook nog Die hard 4 te kijken en ze zitten nog te WhatsAppen.
Ik denk dat ik maar niet probeer om bij te blijven, gaat toch niet lukken.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:50
Hooi Ginger .
Nog even een rondje 21:
Bloes, gefeliciteerd met de goede echo! Is altijd wel een mijlpaal als je voorbij de twaalf weken bent.
MissI: jammer dat je niet door bent bij je favoriete sollicitatie, maar wel fijn dat je die interimklus wel hebt.
Istar: gaaf naar new york. Daar wil ik ook ooit nog een keer naar toe.
Nog even een rondje 21:
Bloes, gefeliciteerd met de goede echo! Is altijd wel een mijlpaal als je voorbij de twaalf weken bent.
MissI: jammer dat je niet door bent bij je favoriete sollicitatie, maar wel fijn dat je die interimklus wel hebt.
Istar: gaaf naar new york. Daar wil ik ook ooit nog een keer naar toe.
vrijdag 23 januari 2015 om 22:00
vrijdag 23 januari 2015 om 22:00