Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:57
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:56:
Ik schrijf zelfs twee keer vandaag in één zin, zo van slag ben ik ervan.
Over uitzichtloze en trieste mannen gesproken: heeft depressief al een perma?Waarom maken jullie geen link van een quote?
Ik schrijf zelfs twee keer vandaag in één zin, zo van slag ben ik ervan.
Over uitzichtloze en trieste mannen gesproken: heeft depressief al een perma?Waarom maken jullie geen link van een quote?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:58
vrijdag 20 februari 2015 om 23:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Vind je? Voor mij valt dit ook onder is-niet-elitair-en-dus-niet-goed-genoeg, dezelfde irritatie als net, eigenlijk.
Je kan een hoop van Barbieee vinden en zeggen, maar ze blijft altijd netjes en als je ziet wat ze naar haar hoofd krijgt is dat héél knap.Haar zoon heeft haar goedgedaan denk ik. Dat ze nog zwanger was kon ze behoorlijk schelden op mensen die iets zeiden wat haar niet aan stond. Toen ik hier kwam en haar hier las was ik dan ook positief verrast op de manier waarop ze post.
[...]
Vind je? Voor mij valt dit ook onder is-niet-elitair-en-dus-niet-goed-genoeg, dezelfde irritatie als net, eigenlijk.
Je kan een hoop van Barbieee vinden en zeggen, maar ze blijft altijd netjes en als je ziet wat ze naar haar hoofd krijgt is dat héél knap.Haar zoon heeft haar goedgedaan denk ik. Dat ze nog zwanger was kon ze behoorlijk schelden op mensen die iets zeiden wat haar niet aan stond. Toen ik hier kwam en haar hier las was ik dan ook positief verrast op de manier waarop ze post.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 22:59:
[...]
Ik vind het wel gescheten; blijf niet bezig
Nahja..... dan schijt je niet.
Je krijgt er vanzelf buikpijn van.
Een mens moet wanneer hij moet.
[...]
Ik vind het wel gescheten; blijf niet bezig
Nahja..... dan schijt je niet.
Je krijgt er vanzelf buikpijn van.
Een mens moet wanneer hij moet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Haar zoon heeft haar goedgedaan denk ik. Dat ze nog zwanger was kon ze behoorlijk schelden op mensen die iets zeiden wat haar niet aan stond. Toen ik hier kwam en haar hier las was ik dan ook positief verrast op de manier waarop ze post.Hoe kom jij nou aan mijn tekst?
[...]
Haar zoon heeft haar goedgedaan denk ik. Dat ze nog zwanger was kon ze behoorlijk schelden op mensen die iets zeiden wat haar niet aan stond. Toen ik hier kwam en haar hier las was ik dan ook positief verrast op de manier waarop ze post.Hoe kom jij nou aan mijn tekst?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 februari 2015 om 23:01
vrijdag 20 februari 2015 om 23:01
vrijdag 20 februari 2015 om 23:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Hoe kom jij nou aan mijn tekst? Gaan we nu tekstje wisselen? Het is maar een spooky forum hier.
[...]
Hoe kom jij nou aan mijn tekst? Gaan we nu tekstje wisselen? Het is maar een spooky forum hier.
vrijdag 20 februari 2015 om 23:05