Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 23:07
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 23:05:
Even onder de quote je naam zetten, boven de quote, wie je quote + een kleine omschrijving van je ava dan moet het goed komen lijkt me.
Ok.
Ik sluit me bij nader inzien toch aan bij BGB's gescheten.
Even onder de quote je naam zetten, boven de quote, wie je quote + een kleine omschrijving van je ava dan moet het goed komen lijkt me.
Ok.
Ik sluit me bij nader inzien toch aan bij BGB's gescheten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 februari 2015 om 05:56
quote:Gingembre schreef op 20 februari 2015 @ 21:40:
Kan het topic niet meer terugvinden tussen alle elkaar tegensprekende foutmeldingen.... Maar deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.six8five.nl/2015/02/19/hoe-g ... mments-om/
Zeg eens eerlijk, wie heeft zich weer als een ouderwetse visgleuf gedragen? Oh zij, gaap, wat een zeurpiet
Kan het topic niet meer terugvinden tussen alle elkaar tegensprekende foutmeldingen.... Maar deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.six8five.nl/2015/02/19/hoe-g ... mments-om/
Zeg eens eerlijk, wie heeft zich weer als een ouderwetse visgleuf gedragen? Oh zij, gaap, wat een zeurpiet
zaterdag 21 februari 2015 om 08:25
quote:Gingembre schreef op 21 februari 2015 @ 08:19:
Goedemorgen!
Dank je wel Stein
Ik moet echt op mijn tong bijten, man is chagrijnig, was vroeg wakker. En nu moet ik vooral niet zeggen "zeur niet je krijgt een topdag en je kunt uitslapen morgen" des te leuker als hij een fijne dag krijgt, met een leuke verrassing.
Goedemorgen!
Dank je wel Stein
Ik moet echt op mijn tong bijten, man is chagrijnig, was vroeg wakker. En nu moet ik vooral niet zeggen "zeur niet je krijgt een topdag en je kunt uitslapen morgen" des te leuker als hij een fijne dag krijgt, met een leuke verrassing.