Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 09 februari 2015 @ 22:55:

Ik wil het roze forum terug!Ik ook.
quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2015 @ 21:57:

Pagina 4! Dat was mijn doel.

Goedemorgen!

Wat goed Roosje, zo maar een doel bereiken. Ik ben trots op je!
Bella, heel veel succes! Je kunt het! Ik ga ook duimen, kaarsjes aanmaken, bidden (al ben ik atheïst), zijn er nog meer dingen die ik kan doen?

Is de meest gewenste optie om 13.00uur???
Goedemorgen Fang.

Ik dacht dat ik wel de 1e van vandaag zou zijn, maar jij bent er vroeg bij.

Bella, ik ga ook voor je duimen. Succes vanmiddag.
Succes Bella, ik duim ook voor je hoor!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Goedemorgen MrsHeel Slim en Micchan. Ik heb me vannacht bedacht dat tijd alleen de waarde heeft die we er zelf aan hechten. Dus heb ik besloten dat 4 uur helemaal niet vroeg is, maar gewoon 4 uur.

Hats, n.a.v. jouw vraag. Als jij al geen waarschuwing hebt gehad, dan kan ik me moeilijk voorstellen dat anderen deze wel hebben gehad.
Good Morning Miss! Fijn dat het al wat beter voelt op je werk. Wel merkbaar dat je geen eigen kamer meer hebt! Veel plezier vandaag!
quote:feow schreef op 09 februari 2015 @ 22:52:

elke roos heeft een stekel

Klinkt niet.

Maar... Doornen die onder de huis aan het wandelen gaan klinkt nog slechter.

En Hats: ik wáárrrrrrrschuw je! Aaaaaah nog eentje?????
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 06:23:

Goedemorgen MrsHeel Slim en Micchan. Ik heb me vannacht bedacht dat tijd alleen de waarde heeft die we er zelf aan hechten. Dus heb ik besloten dat 4 uur helemaal niet vroeg is, maar gewoon 4 uur.

Hats, n.a.v. jouw vraag. Als jij al geen waarschuwing hebt gehad, dan kan ik me moeilijk voorstellen dat anderen deze wel hebben gehad.Niet? Nou, ik wel. Iets met een post waar we geen van beiden zin in hadden hem terug te zoeken. En ik weet er nog wel een paar.
Fang, het ligt er ook maar net aan hoe laat je ben gaan slapen. Ik ben vroeg wakker, maar toch 8 uur geslapen. Mijn volgende nick gaat Mrs.HS worden.
Geen zin had niets te maken met de inhoud ervan.

Ik sta achter elke post die ik zelf heb neergezet en als iemand het nodig vindt om me daarvoor te staffen of daarvoor een waarschuwing te geven, so be it. Jij leest meerdere posts sowieso anders dan ik, dus nee, geen herkenning hier.
quote:MrsEinstein schreef op 10 februari 2015 @ 06:28:

Fang, het ligt er ook maar net aan hoe laat je ben gaan slapen. Ik ben vroeg wakker, maar toch 8 uur geslapen. Mijn volgende nick gaat Mrs.HS worden.

Of MrsVerySmart

8 Uur, dat lukt me niet! Een hele goede nacht levert me 7 uur slaap op (lees eens per 14 dagen of zo), voor de rest zit ik tussen de 4 - 6 uur.
Bella, succes!
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 06:30:

Geen zin had niets te maken met de inhoud ervan.

Ik sta achter elke post die ik zelf heb neergezet en als iemand het nodig vindt om me daarvoor te staffen of daarvoor een waarschuwing te geven, so be it. Jij leest meerdere posts sowieso anders dan ik, dus nee, geen herkenning hier.

Ik had het niet over een post van mij of van jou. Verder sta ikook achter elke post die schrijf. En de gevolgen die dat kan hebben? Prima.

En over anders lezen: hoe jij het leest is De Grote Waarheid ofzo? we hebben allemaal ons eigen referentiekader en lezen dus ook alles op ons eigen manier. Dat hoef ik jou als psych-van-de-kouwe-grond niet uit te leggen toch? Of is dat voor autisten anders?
quote:hatsetats schreef op 10 februari 2015 @ 06:46:

[...]

Ik had het niet over een post van mij of van jou. Verder sta ikook achter elke post die schrijf. En de gevolgen die dat kan hebben? Prima.

En over anders lezen: hoe jij het leest is De Grote Waarheid ofzo? we hebben allemaal ons eigen referentiekader en lezen dus ook alles op ons eigen manier. Dat hoef ik jou als psych-van-de-kouwe-grond niet uit te leggen toch? Of is dat voor autisten anders?

Heb ik een gevoelig snaartje geraakt of zo? Zelfs in die ene post, waaraan je nu refereert, heb ik je geen autist genoemd. Ik heb daar uitsluitend gesproken over patronen, gedrag en taalgebruik. Dat jij het zo opvat, tja.

Ik heb nog nooit ergens beweerd dat mijn manier de enige waarheid is. Even ter herinnering: ik ben juist degene die heel vaak roept 'perceptie'. Iedereen leest nl. vanuit zijn eigen referentiekader. Dat ik het er niet mee eens bent, dat is mijn mening die ik vanuit mezelf kan onderbouwen. Als een ander me kan aangeven dat ik mis zit, dan stel ik graag mijn mening bij. Soms ga ik een discussie aan en anderen zijn me de discussie niet waard. En ook daar heb ik voor mezelf goede redenen voor.
Wel fijn dat je even aangeeft dat het niet om een van onze posts ging. Dat kan ik wel waarderen.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 06:53:

[...]

Heb ik een gevoelig snaartje geraakt of zo? Zelfs in die ene post, waaraan je nu refereert, heb ik je geen autist genoemd. Ik heb daar uitsluitend gesproken over patronen, gedrag en taalgebruik. Dat jij het zo opvat, tja.

Ik heb nog nooit ergens beweerd dat mijn manier de enige waarheid is. Even ter herinnering: ik ben juist degene die heel vaak roept 'perceptie'. Iedereen leest nl. vanuit zijn eigen referentiekader. Dat ik het er niet mee eens bent, dat is mijn mening die ik vanuit mezelf kan onderbouwen. Als een ander me kan aangeven dat ik mis zit, dan stel ik graag mijn mening bij. Soms ga ik een discussie aan en anderen zijn me de discussie niet waard. En ook daar heb ik voor mezelf goede redenen voor.Gevoelige snaar? Teveel eer lol.
Fijn, is dat ook weer opgehelderd!
Goeiemorgen!

Het leven van een moeder: intens gelukkig zijn omdat je kind wakker is geworden met een droge luier!

Mijn dag kan dus niet meer stuk
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 februari 2015 @ 22:56:

Geen waarschuwing hier.

Wel ineens twéé sollicitatiegesprekken morgen.

Ik dender van de zenuwen.

De nieuwe heeft wel mijn voorkeur... want asfalt en oranje sexy jassen Succes, met een beetje geluk kun je straks zelfs kiezen.
quote:Amaqanda schreef op 10 februari 2015 @ 07:03:

Goeiemorgen!

Het leven van een moeder: intens gelukkig zijn omdat je kind wakker is geworden met een droge luier!

Mijn dag kan dus niet meer stuk Ik ben nog steeds blij omdat dochter gisteravond iets van avondeten naar binnen heeft gewerkt en niet alles op de grond gooide en of uitspuugde.
Goedemorgen.

Bella, succes! Ik duim voor je (voor de sexy oranje jassen baan vooral!)

Is het mijn perceptie, of klopt het dat er de laatste tijd steeds meer jonge knullen / mannen hier hun problemen neerkwakken?

Fijne dag allemaal.
Ama geniet ervan!

HonnyMQ ook fijn!

Steintje, geen idee, ik weet niet welke topics je leest Ik ben zo'n mens die ervan uit gaat dat als er staat "ik ben een man van ..." of "knul van..." (of anders) dat het dan ook zo is. En of het er veel zijn, nog steeds geen idee.

Wellicht het meest onzinnige antwoord dat je had kunnen krijgen op deze ochtend

Hoe voel je je vandaag?
Hoi Fang, lekker gewandeld?

Heb je al iets gehoord?

Het gaat langzaam vooruit, vooral langzaam. Dus ik doe heel rustig aan, maar ik word wel een beetje kriegel van het nietsdoen. Zodra ik iets doe word ik zo moe, maar al dat hangen begint me te irriteren. Maar dat is misschien juist wel een goed teken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven