Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Volgens mij wordt hier niemand weggejaagd en anders laat je je wegjagen.
quote:Annapalona schreef op 11 september 2014 @ 23:21:

[...]

en het was heel gezellig.

Ik vond het napraten en trollhinten wel super leuk hier en .Dit is geen " super duper leuk topic " en het is niet bedoeld voor gezelligheid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 23:18:

[...]

Je hebt me door. Ik heb een puppet aangemaakt. Eergisteren. En mijzelf uitgekafferd. En twee dagen het juiste moment afgewacht tot jullie hier weer een theekransje hadden om hier dan in te stappen en een vraag te stellen aan de moderators over het beleid ( waar dit het juiste topic voor is)

Dit alles in de hoop dat dit topic voor altijd verdwijnt!!!

[afbeelding]

MOEAHHAHAHAHA..
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 23:29:

Volgens mij wordt hier niemand weggejaagd en anders laat je je wegjagen.Absoluut Eens! We zijn niet allemaal hetzelfde en dat kan en mag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hee Waarbij, ben jij nou die langverwachte troll van Yas? Je hebt best een goed punt, maar tjongejongejonge, wat heb jij een talent om dat punt op zo'n manier te brengen dat binnen no time de volledige pleuris uitbreekt, zeg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 23:30:

[...]

Wie kaffert jou dan uit?

En nee, begin niet met alles te lezen, ik heb alles gelezen. Misschien was zeggen dat jullie dit expres doen een beetje teveel. Maar ik vind dit echt jammer. En elke keer ik iets vraag, word ik weer uitgelachen.

Zeg dan waarom jullie dit doen? Wat is het doel van jullie actie deze avond?Ga eerst lezen. Ga mijn postings maar terug lezen. Goed lezen, en dan wil ik als je nog vragen hebt je met alle liefde beantwoorden. Maar eerst lezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2014 @ 23:30:

[...]

Dit is geen " super duper leuk topic " en het is niet bedoeld voor gezelligheid.Ja duh, daarom zie je mij ook geen 100 +pagina's vullen met kletspraatjes of wel soms??
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 23:25:

[...]

Jammer dat ik je quote niet helemaal kan kopiëren maar dit is mijn eerste nick. Helemaal niets "wat hebben wij gelachen".

Je haalde topics aan van een, twee jaar geleden.

Heb gezegd dat je mij een leuke schoonmoeder leek. Meen het nog altijd. Maar wat heeft dit van belang met dit topic? Nee, maar daarom noemde ik je " wijffie " omdat ik jou ook een schatje vind.

Hier was een plaats waar ik (zonder andere topics te vervuilen) mijn wantrouwen kon uitspreken. Domme vragen kon stellen.

Snap ik. Maar het werd steeds en steeds meer klets en gezellie.

Ja sorry, vind het nogal idioot dat nu veel mensen zich over dit topic uitspreken. Waarom? Elke topic dat " leeft " trekt veel volk .

Vind het idioot dat ik mijn mond moet houden omdat ik "niets weet".Dat heeft niemand gezegd, toch?
quote:regina_phalange schreef op 11 september 2014 @ 23:16:

Hier de mening va iemand die regelmatig meeleest en af en toe iets post. Ik vind dit topic in potentie heel leuk, maar door al het "geklets" heeft het wel een hoog "ons-kent-ons gehalte" gekregen, waar het als buitenstaander moeilijk is om tussen te komen. Dat lijkt mij niet de bedoeling van dit topic. Ik heb even geen zin om alles terug te lezen, maar ik meen dat een paar pagina's terug letterlijk tegen iemand gezegd werd dat ie maar moest vertrekken. Niet echt gastvrij vind ik..
quote:Dana schreef op 11 september 2014 @ 23:32:

Hee Waarbij, ben jij nou die langverwachte troll van Yas? Je hebt best een goed punt, maar tjongejongejonge, wat heb jij een talent om dat punt op zo'n manier te brengen dat binnen no time de volledige pleuris uitbreekt, zeg. Dank! *glimt*
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2014 @ 23:29:

ik dachtDeed het zeer ?
quote:regina_phalange schreef op 11 september 2014 @ 23:16:

Hier de mening va iemand die regelmatig meeleest en af en toe iets post. Ik vind dit topic in potentie heel leuk, maar door al het "geklets" heeft het wel een hoog "ons-kent-ons gehalte" gekregen, waar het als buitenstaander moeilijk is om tussen te komen. Dat lijkt mij niet de bedoeling van dit topic. Ik heb even geen zin om alles terug te lezen, maar ik meen dat een paar pagina's terug letterlijk tegen iemand gezegd werd dat ie maar moest vertrekken. Niet echt gastvrij vind ik.

Hoi!

Nah ja... binnen komen op deze wijze is dan toch net zo goed niet de manier? Wel leuk dat je reageert maar doe het dan direct en duidelijk en niet met vage beschuldigingen. En iedereen kan 'ertussen' komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2014 @ 23:30:

[...]

Dit is geen " super duper leuk topic " en het is niet bedoeld voor gezelligheid.

Gezelligheid is hier een neveneffect van juist omdat je vrij kunt praten over topics, trolls en andere zaken. Jij wilt het bewaren voor de écht heftige zaken (zoals waarbij ook aangaf) en sommigen willen ook over minder heftige topics praten of stoom afblazen als ze in een topic tegen reacties aanlopen die ze een ban oplevert als ze daar fel tegenin gaan.

Voor mij is het doel van napraat duidelijk, ik stoor me alleen minder aan de gezelligheidsfactor en het hoge kletsgehalte. Dat anderen zich daaraan ergeren is nu duidelijk.

Hee Waarbij, ben jij nou die langverwachte troll van Yas? Je hebt best een goed punt, maar tjongejongejonge, wat heb jij een talent om dat punt op zo'n manier te brengen dat binnen no time de volledige pleuris uitbreekt, zeg. waarbij is de ebola onder de fossielen
Trollhinten mag hier toch?

Ismene, jij moet een troll zijn. Kan niet anders. Het bestaat niet dat jij al twee jaar hier leest en zo veel weet en zo weinig lijkt te begrijpen. Maar , ik moet toegeven. Je doet het verdomde goed.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 23:33:

[...]

Dank! *glimt*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2014 @ 23:33:

[...]

Heb ik een dikke reet ?ja
quote:Enn schreef op 11 september 2014 @ 23:20:

Nou Ismene als je denkt dat dit een ruzie is.... Dit is in mijn ogen een meningsverschil dat min of meer uitgesproken wordt (zover dat kan) . En eerlijk gezegd komt het hier nu echt niet op mij over alsof er ruzie gemaakt zou worden. Wel wordt er hier en daar een mening gegeven en ondertussen wordt er geleuterd.

Maar afijn zeer waarschijnlijk zal ik hier straks wel weer één van de zure vivavisgleufvijvervulva-brigade zijn die de behoefte van de heppiedepeppie en peppieenkokkie-brigade niet snapt en vervolgens hierom uitgescholden mag worden.

Niet door jou hoor zo bedoel ik het niet. .
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 23:30:

[...]

Wie kaffert jou dan uit?

En nee, begin niet met alles te lezen, ik heb alles gelezen. Misschien was zeggen dat jullie dit expres doen een beetje teveel. Maar ik vind dit echt jammer. En elke keer ik iets vraag, word ik weer uitgelachen.

Zeg dan waarom jullie dit doen? Wat is het doel van jullie actie deze avond?

Ik heb jou nergens uitgelachen zien worden.

Waarbij is ergens - ik weet niet waar- graftak oid genoemd.Of dat ze de graftyphus mocht genieten. Zoiets.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 23:35:

[...]

Gezelligheid is hier een neveneffect van juist omdat je vrij kunt praten over topics, trolls en andere zaken. Jij wilt het bewaren voor de écht heftige zaken (zoals waarbij ook aangaf) en sommigen willen ook over minder heftige topics praten of stoom afblazen als ze in een topic tegen reacties aanlopen die ze een ban oplevert als ze daar fel tegenin gaan.

Voor mij is het doel van napraat duidelijk, ik stoor me alleen minder aan de gezelligheidsfactor en het hoge kletsgehalte. Dat anderen zich daaraan ergeren is nu duidelijk.Dat bedoelde ik dus ook

Hee Waarbij, ben jij nou die langverwachte troll van Yas? Je hebt best een goed punt, maar tjongejongejonge, wat heb jij een talent om dat punt op zo'n manier te brengen dat binnen no time de volledige pleuris uitbreekt, zeg. hahahah, daar is Yas nooit toe in staat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2014 @ 23:36:

[...]

Ik heb jou nergens uitgelachen zien worden.

Waarbij is ergens - ik weet niet waar- graftak oid genoemd.Of dat ze de graftyphus mocht genieten. Zoiets.wwaarom en door wie? ik kreeg laatst ook al een scheld DM
Kan iemand nu niet gewoon een streep zetten?

Onder dit verhaal dus?

Zoiets?

Klaar!!!
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 23:36:

[...]

Zie je ook niet zo hoor . En dat gevoel had ik eerst ook. Tot het pagina na pagina doorgaat. Op dit moment weet ik wel zeker dat de mods dit topic sluiten. En dat vind ik jammer. Jammer voor mezelf, maar ook jammer voor alle anderen.

.Welnee een beetje Mod met ballen laat iedereen hier zijn wie hij/zij is. Die schrikt niet direct van een flinke discussie en laat zich ook niet verleiden door elk stafje van drammers. Een beetje mod. snapt dat de heppie-de-peppieglijers, de peppie-en-kokkiebrigade én de vivavisvulvagleuvenenweetikhet brigade het hier toch echt samen zullen moeten doen. Een mod kan nou eenmaal niet alles reguleren en weetje? De huidige mod. lijkt dit ein-de-lijk te snappen én aan te durven.
Bieb, het begon net zo gezellig te worden en dan wil jij als party pooper een streep onder het koffieleuten zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven