Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 18:08:

[...]

(Ik snap hem...maar wat zijn tattas? )Hollanders is een koosnaam
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 18:08:

[...]

Wel grondig dus. Pijnlijk voor je handen of niet?Nee geen last van. De kip word er wel lekker mals van.
quote:Ttass28 schreef op 18 maart 2016 @ 18:10:

[...]

Hollanders is een koosnaamGoed dat je er "koosnaam" bij zegt
quote:Ttass28 schreef op 18 maart 2016 @ 18:11:

[...]

Nee geen last van. De kip word er wel lekker mals van.

Niet droog door al dat zout?

Hoewel er tegenwoordig zoveel vocht in een kip zit..
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 17:53:

[...]

Paniek wat?? Kip Paniki
quote:Grobbekuiken schreef op 18 maart 2016 @ 18:54:

[...]

Kip Paniki Ik ga ff googelen
quote:Marana_ schreef op 18 maart 2016 @ 13:26:

Missie, je laatst reactie staat in schril contrast tot de +1000 op de vorige pagina. En je vragen mbt smoezen en zo, ik ga hier niet vertellen hoe het tussen mijn vriend en zijn ex was, denk dat ik daar al eerder duidelijk over was.

@ de rest, dank voor de fijne reacties Die +1000 heb ik inderdaad gegeven. Lees nog maar eens goed waarom die gegeven zijn.

Over laatste reactie:Het waren niet echt vragen, meer een soort redenatie. Ik zou het niet eens willen weten, misschien heb ik net iets teveel vreemdgaan-topic's gevolgd.

Wat ik bedoelde was 'het is zo makkelijk om de schuld bij anderen te leggen zodat je eigen vreemdgaan bijna sympathie verdiend'. Ik wil je niet veroordelen, NEE, maar ik vind het niet netjes hoe er over de "slachtoffers" word gepraat. Ik ben allergisch voor tegenstrijdigheden. Je schreef dat de vrouw van je vriend niet sterk-genoeg was, daarom wou je vriend haar (nog) niet verlaten schreef je, en dan blijkt dat jij (ook) niet sterk genoeg was, en daarom vreemdging.

Je zegt dat je er niets over wil of kan zeggen, PRIMA!! maar jouw woorden:

Mijn vriends familie, die weet dat hij vreemd ging met mij, heeft mij met open armen ontvangen. Ze zijn blij dat hij is losgeweekt. En dat zegt alles over zijn huwelijk

zeggen 'meer-negatiefs' dan je bedoeling is.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Ttass28 schreef op 18 maart 2016 @ 18:06:

[afbeelding]

*maakt tjoerie*
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:missie_m schreef op 18 maart 2016 @ 19:00:

[...]

Die +1000 heb ik inderdaad gegeven. Lees nog maar eens goed waarom die gegeven zijn.

Over laatste reactie:Het waren niet echt vragen, meer een soort redenatie. Ik zou het niet eens willen weten, misschien heb ik net iets teveel vreemdgaan-topic's gevolgd.

Wat ik bedoelde was 'het is zo makkelijk om de schuld bij anderen te leggen zodat je eigen vreemdgaan bijna sympathie verdiend'. Ik wil je niet veroordelen, NEE, maar ik vind het niet netjes hoe er over de "slachtoffers" word gepraat. Ik ben allergisch voor tegenstrijdigheden. Je schreef dat de vrouw van je vriend niet sterk-genoeg was, daarom wou je vriend haar (nog) niet verlaten schreef je, en dan blijkt dat jij (ook) niet sterk genoeg was, en daarom vreemdging.

Je zegt dat je er niets over wil of kan zeggen, PRIMA!! maar jouw woorden:

Mijn vriends familie, die weet dat hij vreemd ging met mij, heeft mij met open armen ontvangen. Ze zijn blij dat hij is losgeweekt. En dat zegt alles over zijn huwelijk

zeggen 'meer-negatiefs' dan je bedoeling is. Mosterd en boeien.
Ttas
tvp, beetje laat maar ik had het effe niet door.
quote:Goede-Fee schreef op 18 maart 2016 @ 21:42:

[...]

Mosterd en boeien.

en

Wou je ook een kusje?
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 18:24:

[...]

Goed dat je er "koosnaam" bij zegt

Het is geen koosnaam. Het is gewoon een ander woord voor blanke, normaliter gebruikt voor nogal generaliserende 'grappige' uitspraken over blanke mensen.

Sommigen zijn best grappig trouwens.
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 11:23:

[...]

Het is geen koosnaam. Het is gewoon een ander woord voor blanke, normaliter gebruikt voor nogal generaliserende 'grappige' uitspraken over blanke mensen.

Sommigen zijn best grappig trouwens.

Ja een koosnaam zou ik het ook niet willen noemen inderdaad...

Het woord tatta is een verkorting uit het Surinaamse woord patata dat 'aardappel' betekent; tatta werd vervolgens een scheldwoord voor blanke Nederlanders, die immers veel aardappels aten. Het woord tatta wordt in Nederland al een tijdje in de jongerentaal gebruikt, maar werd vooral populair door de Facebookgroep Tattas be like waarin memes worden geplaatst van situaties die typisch Nederlands zouden zijn of die zouden verwijzen naar typisch Nederlandse gewoonten
quote:Marana_ schreef op 19 maart 2016 @ 09:42:

Wou je ook een kusje?

Oh, valt het op?
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 11:23:

[...]

Sommigen zijn best grappig trouwens.Het is helemaal niet generaliserend dat maak jij ervan. In het straattaal is het gewoon een koosnaampje net zoals mocros's anti's, suri's.
Ik wil helemaal geen koosnaampje hebben, omdat ik toevallig blank ben.
quote:Ttass28 schreef op 19 maart 2016 @ 11:28:

[...]

Het is helemaal niet generaliserend dat maak jij ervan. In het straattaal is het gewoon een koosnaampje net zoals mocros's anti's, suri's.

Zie de post van star.

Mongool is ook per definitie geen scheldwoord, maar je weet best hoe het bedoeld wordt als iemand dat tegen je zegt.

Maar dit weet je natuurlijk zelf ook wel .

[...]

Het is helemaal niet generaliserend dat maak jij ervan. In het straattaal is het gewoon een koosnaampje net zoals mocros's anti's, suri's.Zeker niet.

[...]

Het is helemaal niet generaliserend dat maak jij ervan. In het straattaal is het gewoon een koosnaampje net zoals mocros's anti's, suri's.Onzin Tass, FB pagina tattas be like is een en al generaliserend. Geeft niet hoor, want ik lach me suf

quote:ThunderassMan schreef op 19 maart 2016 @ 11:30:

Ik wil helemaal geen koosnaampje hebben, omdat ik toevallig blank ben.

Huilie

quote:Star schreef op 19 maart 2016 @ 11:33:

[...]

Onzin Tass, FB pagina tattas be like is een en al generaliserend. Geeft niet hoor, want ik lach me suf

[afbeelding]Ik kan om veel van die plaatjes ook best hard lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven