Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 maart 2016 om 20:02
quote:Goede-Fee schreef op 20 maart 2016 @ 19:57:
Jeetje en ik maar denken dat mijn kadootjes die ik gister en vandaag kreeg voor mijn verjaardag al bizar veel waren.. het kan nog veel erger en onbeschofter ook.. wtf:
Tas voor 30ste verjaardag: welke?Uhm, een cadeau van 1500 euro? Jeetje, dat krijg ik niet bij elkaar gesprokkeld!
Jeetje en ik maar denken dat mijn kadootjes die ik gister en vandaag kreeg voor mijn verjaardag al bizar veel waren.. het kan nog veel erger en onbeschofter ook.. wtf:
Tas voor 30ste verjaardag: welke?Uhm, een cadeau van 1500 euro? Jeetje, dat krijg ik niet bij elkaar gesprokkeld!
zondag 20 maart 2016 om 20:18
zondag 20 maart 2016 om 20:19
zondag 20 maart 2016 om 20:20
Onbeschoft vind ik het ook niet, schijnbaar is het niet zo raar bij hen als ik haar zo lees.
Zelf zou ik het niet doen, ik laat het aan vrienden en familie wat en hoeveel ze geven op mijn verjaardag. Ik ben al heel blij met een mooi bosje bloemen
Zelf zou ik het niet doen, ik laat het aan vrienden en familie wat en hoeveel ze geven op mijn verjaardag. Ik ben al heel blij met een mooi bosje bloemen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 20 maart 2016 om 20:28
quote:Goede-Fee schreef op 20 maart 2016 @ 19:57:
Tas voor 30ste verjaardag: welke?Gefeliciteerd, Fee!
Tas voor 30ste verjaardag: welke?Gefeliciteerd, Fee!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 20 maart 2016 om 20:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 20:28:
Nou ik vind het maar een beetje overdreven allemaal. Nou nou poe poe, ze wordt dertig. Wat een prestatie.
Maar uiteindelijk moet ze het natuurlijk zelf weten inderdaad.
Ik verwacht nu over 4 jaar eigenlijk ook wel zo'n cadeau.
Hmm, toch eens regelen dat ik tegen die tijd zoveel vriendinnen heb, dat ik dat kan regelen.
Nou ik vind het maar een beetje overdreven allemaal. Nou nou poe poe, ze wordt dertig. Wat een prestatie.
Maar uiteindelijk moet ze het natuurlijk zelf weten inderdaad.
Ik verwacht nu over 4 jaar eigenlijk ook wel zo'n cadeau.
Hmm, toch eens regelen dat ik tegen die tijd zoveel vriendinnen heb, dat ik dat kan regelen.
zondag 20 maart 2016 om 20:31
Ik heb ook daar getikt wat ik er van vind en waarom hoor.
Je wensen aangeven als mensen er om vragen vind ik best oke maar ik vind eigenlijk ook al soort lijsten en wensen ongevraagd kenbaar maken een beetje onbeschoft, zal wel een generatieof opvoeddingetje zijn. Maar misschien is dat wel helemaal oke tegenwoordig.
Je wensen aangeven als mensen er om vragen vind ik best oke maar ik vind eigenlijk ook al soort lijsten en wensen ongevraagd kenbaar maken een beetje onbeschoft, zal wel een generatieof opvoeddingetje zijn. Maar misschien is dat wel helemaal oke tegenwoordig.