Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 03 april 2016 @ 11:08:

[...]

Ook goedemorgen

Goedemorgen

Maar niet dan? Of durft nu ineens niemand dat meer te zeggen?
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:06:

[...]

Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.

Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.Maar ik waag me er niet aan om één verkeerde letter te schrijven.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 03 april 2016 @ 11:09:

[...]

Maar ik waag me er niet aan om één verkeerde letter te schrijven.Niet of niet meer?
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:10:

[...]

Niet of niet meer? Dat ik hier uberhaupt nog reageer mag een wonder heten.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 03 april 2016 @ 11:08:

[...]

Ik wil graag de reactie's waar ik een ban voor kreeg vermelden. Niet ééntje kan tippen aan menige scheldpartij op dit forum waar alleen gewist word.Tja maar zo werkt dat hier. Incompetentie is een groot goed op dit forum.
quote:Ttass28 schreef op 03 april 2016 @ 11:08:

[...]

Ook goedemorgen Ook goedemorgen
Ik heb het tot nu toe nog niet met de Vivamods aan de stok gehad, geen idee hoe willekeurig ze zijn?
Eens met star.

Ik heb een keer een ban gekregen omdat ik nieuwsbegrip.nl aanraadde om beter te leren begrijpend lezen.

Tja.

Ik zou dat advies natuurlijk nooit meer geven, maar:

Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En goedemorgen Ttas!
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:09:

[...]

Goedemorgen

Maar niet dan? Of durft nu ineens niemand dat meer te zeggen?Is dat niet banwaardig?
quote:feow schreef op 03 april 2016 @ 11:14:

Eens met star.

Ik heb een keer een ban gekregen omdat ik nieuwsbegrip.nl aanraadde om beter te leren begrijpend lezen.

Tja.

Ik zou dat advies natuurlijk nooit meer geven, maar:

Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.Dan denk ik eerder dat het om gebrek aan humor gaat
quote:Dadel_ schreef op 03 april 2016 @ 11:13:

[...]

Ook goedemorgen Goodmorning
quote:missie_m schreef op 03 april 2016 @ 11:12:

[...]

Dat ik hier uberhaupt nog reageer mag een wonder heten.Moeten we je nu bedanken
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 11:14:

En goedemorgen Ttas!Goedemorgen hunniebunnie
Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.
Volgens mij zijn het echt bots geen mods. Zo stijf.
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 11:14:

Ik heb het tot nu toe nog niet met de Vivamods aan de stok gehad, geen idee hoe willekeurig ze zijn?

Ik heb er zelf ook nooit iets mee gehad, maar ik zie ze wel verschillend reageren. Ik weet niet of dat aan de betreffende forummers ligt, of aan de mod van dienst, ik vermoed eigenlijk het laatste, ze zijn niet even eenduidig.

Edit: misschien ligt het ook wel aan de forummers, ik snap bijv niet dat mijn opmerking over het terugbladeren niet is gepoetst en de andere opmerkingen daaromheen wel
quote:Ttass28 schreef op 03 april 2016 @ 11:18:

Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.Neem een poosje afstand, als je dan weer terugkomt zie je het vaak wel weer anders (ik tenminste wel)
Zo lekker als je gelijk hebt.

Beste forummers,

We gaan even overleggen wat we met het topic over laaggeletterdheid gaan doen. We komen hier later vandaag op terug.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.Herken ik wel een beetje. Misschien dat ik daarom voornamelijk hier en in het Stamcafé kom nu. Word het een beetje zat om overal een mening over te moeten hebben.
quote:Nouschi schreef op 03 april 2016 @ 11:22:

Beste forummers,

We gaan even overleggen wat we met het topic over laaggeletterdheid gaan doen. We komen hier later vandaag op terug.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.

Heb ik ook wel. Er zijn leukere fora.

Pb staat altijd open voor je ????
quote:Dadel_ schreef op 03 april 2016 @ 11:24:

[...]

Heb ik ook wel. Er zijn leukere fora.

Pb staat altijd open voor je ????Ja stuur mij eens links van leuke fora's via pb uiteraard.
Pakt emoji niet meer. En 10 keer drukken voordat een reactie geplaatst wordt.
quote:Nouschi schreef op 03 april 2016 @ 11:22:

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven