Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 april 2016 om 11:09
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:06:
[...]
Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.
Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.Maar ik waag me er niet aan om één verkeerde letter te schrijven.
[...]
Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.
Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.Maar ik waag me er niet aan om één verkeerde letter te schrijven.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 3 april 2016 om 11:12
zondag 3 april 2016 om 11:14
Eens met star.
Ik heb een keer een ban gekregen omdat ik nieuwsbegrip.nl aanraadde om beter te leren begrijpend lezen.
Tja.
Ik zou dat advies natuurlijk nooit meer geven, maar:
Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.
Ik heb een keer een ban gekregen omdat ik nieuwsbegrip.nl aanraadde om beter te leren begrijpend lezen.
Tja.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 3 april 2016 om 11:15
quote:feow schreef op 03 april 2016 @ 11:14:
Eens met star.
Tja.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.Dan denk ik eerder dat het om gebrek aan humor gaat
Eens met star.
Tja.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat met mijn advies niets gedaan is.Dan denk ik eerder dat het om gebrek aan humor gaat
zondag 3 april 2016 om 11:19
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 11:14:
Ik heb het tot nu toe nog niet met de Vivamods aan de stok gehad, geen idee hoe willekeurig ze zijn?
Ik heb er zelf ook nooit iets mee gehad, maar ik zie ze wel verschillend reageren. Ik weet niet of dat aan de betreffende forummers ligt, of aan de mod van dienst, ik vermoed eigenlijk het laatste, ze zijn niet even eenduidig.
Edit: misschien ligt het ook wel aan de forummers, ik snap bijv niet dat mijn opmerking over het terugbladeren niet is gepoetst en de andere opmerkingen daaromheen wel
Ik heb het tot nu toe nog niet met de Vivamods aan de stok gehad, geen idee hoe willekeurig ze zijn?
Ik heb er zelf ook nooit iets mee gehad, maar ik zie ze wel verschillend reageren. Ik weet niet of dat aan de betreffende forummers ligt, of aan de mod van dienst, ik vermoed eigenlijk het laatste, ze zijn niet even eenduidig.
Edit: misschien ligt het ook wel aan de forummers, ik snap bijv niet dat mijn opmerking over het terugbladeren niet is gepoetst en de andere opmerkingen daaromheen wel
zondag 3 april 2016 om 11:20
zondag 3 april 2016 om 11:22
Zo lekker als je gelijk hebt.
Beste forummers,
We gaan even overleggen wat we met het topic over laaggeletterdheid gaan doen. We komen hier later vandaag op terug.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste forummers,
We gaan even overleggen wat we met het topic over laaggeletterdheid gaan doen. We komen hier later vandaag op terug.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 3 april 2016 om 11:23
quote:Ttass28 schreef op 03 april 2016 @ 11:18:
Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.Herken ik wel een beetje. Misschien dat ik daarom voornamelijk hier en in het Stamcafé kom nu. Word het een beetje zat om overal een mening over te moeten hebben.
Ik ben dit forum een beetje zat aan het raken, heen en weer gehannes gezuig over en weer ben ik wel klaar mee. misschien komt het door omstandigheden.Herken ik wel een beetje. Misschien dat ik daarom voornamelijk hier en in het Stamcafé kom nu. Word het een beetje zat om overal een mening over te moeten hebben.
zondag 3 april 2016 om 11:26
quote:Nouschi schreef op 03 april 2016 @ 11:22:
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.