Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 mei 2016 om 12:15
donderdag 5 mei 2016 om 12:20
donderdag 5 mei 2016 om 12:21
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 mei 2016 @ 12:05:
Suggestie voor de volgende nick:
[img]http://www.joseboekema.nl/sites/default ... _paard.jpg[/img]Jezustepaard vind ik ook wel een mooie voor een nieuwe nick.
Suggestie voor de volgende nick:
[img]http://www.joseboekema.nl/sites/default ... _paard.jpg[/img]Jezustepaard vind ik ook wel een mooie voor een nieuwe nick.
donderdag 5 mei 2016 om 12:22
quote:Eleonora-1 schreef op 05 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Die ervaring heb ik persoonlijk niet met hem eigenlijk.Ik zie het bijna elke keer gebeuren, weerwoord en hij gaat op anoniem. Sorry, hij wrijft gigantisch tegen mijn haren in. Ik negeer hem meestal omdat ik hem altijd een badinerend toontje vind hebben, maar vandaag niet. En inderdaad, weerwoord en wéér op anoniem, zo voorspelbaar.
[...]
Die ervaring heb ik persoonlijk niet met hem eigenlijk.Ik zie het bijna elke keer gebeuren, weerwoord en hij gaat op anoniem. Sorry, hij wrijft gigantisch tegen mijn haren in. Ik negeer hem meestal omdat ik hem altijd een badinerend toontje vind hebben, maar vandaag niet. En inderdaad, weerwoord en wéér op anoniem, zo voorspelbaar.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)