Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 mei 2016 om 14:36
quote:Ttass28 schreef op 05 mei 2016 @ 14:17:
[...]
Ik heb privé contact met missie ze heeft mij net een bericht gestuurd met hoe ze haar post bedoelde.
Natuurlijk was het anders bedoeld.
Soms is het handig om te schrijven wat je bedoelt.
[...]
Ik heb privé contact met missie ze heeft mij net een bericht gestuurd met hoe ze haar post bedoelde.
Natuurlijk was het anders bedoeld.
Soms is het handig om te schrijven wat je bedoelt.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 5 mei 2016 om 14:43
donderdag 5 mei 2016 om 14:46
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 mei 2016 @ 14:43:
Al bedoelde ze het steengoed ( het zal vast iets geweest zijn om ons dommerds, onaardige forummers iets in te laten zien ) , het feit dat er nog net niet op taart wordt getrakteerd zou toch ook wel iets moeten zeggen.Het is dat ik geen plaatjes kan plakken
Al bedoelde ze het steengoed ( het zal vast iets geweest zijn om ons dommerds, onaardige forummers iets in te laten zien ) , het feit dat er nog net niet op taart wordt getrakteerd zou toch ook wel iets moeten zeggen.Het is dat ik geen plaatjes kan plakken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 mei 2016 om 14:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 mei 2016 @ 14:43:
Al bedoelde ze het steengoed ( het zal vast iets geweest zijn om ons dommerds, onaardige forummers iets in te laten zien ) , het feit dat er nog net niet op taart wordt getrakteerd zou toch ook wel iets moeten zeggen.Ja, dat (bijna) iedereen hier Heel Onaardig is, en Dom.
Al bedoelde ze het steengoed ( het zal vast iets geweest zijn om ons dommerds, onaardige forummers iets in te laten zien ) , het feit dat er nog net niet op taart wordt getrakteerd zou toch ook wel iets moeten zeggen.Ja, dat (bijna) iedereen hier Heel Onaardig is, en Dom.