Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 april 2016 om 18:21
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 17:51:
[...]
Precies! Je moet. Natuurlijke gang van zaken. Het is niet iets waar je voor kunt trainen of leren o.i.d.
Dus in zoverre kan je er niks aan doen, dat kind moet er hoe dan ook uit.
Van te voren zou je ademhalingsoefeningen kunnen doen, genoeg slaap proberen te krijgen, fit en gezond blijven enz.
Natuurlijk kan tijdens de bevalling zelf alles afwijken van wat je je van te voren bedacht had.
Misschien is je gedachtengang na een aantal uren weeën, nu ik ga liggen en blijf liggen. Maar je weet ( of je wordt daarin gestimuleerd), dat je beter kunt blijven rondlopen, zitten, weet ik veel. En dan verzet je je tegen de moeheid en pijn en gaat toch weer -actief- door.
[...]
Precies! Je moet. Natuurlijke gang van zaken. Het is niet iets waar je voor kunt trainen of leren o.i.d.
Dus in zoverre kan je er niks aan doen, dat kind moet er hoe dan ook uit.
Van te voren zou je ademhalingsoefeningen kunnen doen, genoeg slaap proberen te krijgen, fit en gezond blijven enz.
Natuurlijk kan tijdens de bevalling zelf alles afwijken van wat je je van te voren bedacht had.
Misschien is je gedachtengang na een aantal uren weeën, nu ik ga liggen en blijf liggen. Maar je weet ( of je wordt daarin gestimuleerd), dat je beter kunt blijven rondlopen, zitten, weet ik veel. En dan verzet je je tegen de moeheid en pijn en gaat toch weer -actief- door.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 23 april 2016 om 19:17
zaterdag 23 april 2016 om 19:18