Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2016 @ 00:27:

[...]

Zij-die-nooit-geband-is-geweest

1 keer echt.

1 keer wat terug gedraaid is.

Best netjes, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 25 mei 2016 @ 00:27:

Oh wacht maar, ik zal je wel effe staffen.Pas op anders ga ik plaatjes plakken.
Ha! Je doet maar!

*Sluit snel af en gaat naar bed*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2016 @ 00:29:

[...]

1 keer echt.

1 keer wat terug gedraaid is.

Best netjes, toch?Belachelijk voor de oude garde. Ik royeer je van het groepje.
Ik ben n gutmensch
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 24 mei 2016 @ 23:12:

Dat 'een huis vol'-topic begint ook wat bizar te worden.

Nou.

En dat allemaal om een fb pagina.

Je zou denken dat het om aanwezigheid in een luxe vakantiewoning ofzoiets gaat, de verbeten strijd die wordt gevoerd om 'aanwezig' te mogen zijn en het gemok van degenen die niet meer mogen.
@ Hats

Gelukkig maar.

Het alternatief is iets wat je helemaal niet moet wíllen zijn.
quote:Het-groepje schreef op 25 mei 2016 @ 07:56:

[...]

Nou.

En dat allemaal om een fb pagina.

Je zou denken dat het om aanwezigheid in een luxe vakantiewoning ofzoiets gaat, de verbeten strijd die wordt gevoerd om 'aanwezig' te mogen zijn en het gemok van degenen die niet meer mogen.Hele enge mensen worden er met dat topic naar dit forum gelokt.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 mei 2016 @ 07:57:

@ Hats

Gelukkig maar.

Het alternatief is iets wat je helemaal niet moet wíllen zijn.Dat bedoel ik ;)
Wat een bewust reltopic is dat geworden, als to was begonnen met de woorden "ik weet dat er vegetarische ouders met kinderen tussen zitten", was het geen rel topic geworden.

Rellen om te rellen. En dan nog iemand die bewust er op uit is om een ander een ban aan te naaien.
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2016 @ 07:48:

Ik ben n gutmensch O, heel actueel vol er mee.
Nogmaals, gelukkig.

Beter dat dan een leugens, achterdocht en haat verspreidende aardsracist bijvoorbeeld.
quote:WD-40 schreef op 25 mei 2016 @ 08:19:

Wat een bewust reltopic is dat geworden, als to was begonnen met de woorden "ik weet dat er vegetarische ouders met kinderen tussen zitten", was het geen rel topic geworden.

Rellen om te rellen. En dan nog iemand die bewust er op uit is om een ander een ban aan te naaien.

Ik heb er toch wel mooi een leuk idee voor een regenboogpizza vandaan.

Verder idd bizar. Hier is alleen niet halal/niet vegetarisch eten alleen aanbieden, not done meer.

Al heel lang.

Net als dingen met heel veel suiker.
Jammer dat viva niets doet aan racisme. Op facebook heeft het wel gevolgen. Mensen raken hun baan kwijt etc. De mensen dan die in hun profiel hun werkgever hebben staan. Ik zag net weer wat voorbij komen op facebook.
quote:Ttass28 schreef op 25 mei 2016 @ 10:30:

Jammer dat viva niets doet aan racisme. Op facebook heeft het wel gevolgen. Mensen raken hun baan kwijt etc. De mensen dan die in hun profiel hun werkgever hebben staan. Ik zag net weer wat voorbij komen op facebook.

Dat is een reden waarom ik ooit van nkck ben veranderd: Als je reageert en ook nog staft met resultaat, dan is de jacht geopend.

En om nu op een forum waar ik voor de lol kom ook nog op de beauty pijler achtervolgd te worden door die kutracisten, echt niet leuk meer.

Ik weet precies wie het zijn en mijd ze als de pest. Laatst nog wel eentje aangesproken die op een andere pijler begon, optieven.

Idioot dat dit soort lui hier wordt getolereerd. Er zijn er wiens posts echt vaak worden gegumd maar posten vrolijk door. Geen enkele consequentie, niet eens een ban.

Dus ik post daar zeer selectief en heb de pijler op negeer.

Alle lof voor fashionvictim bijv, als je ziet wat die voor stront over zich heen heeft gekregen van mensen die daar geen enkele consequentie van ondervinden.
Nou... en nu kan iedereen lezen wie de ge ras eerden zijn.

Lekker goed bezig zeg. Alles ophangen aan rascisme is ook een vorm van discriminatie.

Of is het een this krimp een natie? Krimp is door water en warmte en wordt het steeds kleiner.

Ik heb een heerlijk ontbijtje gehad met 2 gekookte eitjes, vers fruit en lekker kopje thee.

Baking Soda is een leuk schoonmaakmiddel met beperkte houdbaarheid van één maand.

Het bruist samen met citroen en azijn. Eentje is genoeg en het blijft na een tijdje bruisen net als priklimonade.

Ik heb een vierkante pot gekregen met hoeken. Is modern, maar met een stukje toiletpapier vol met gewone azijn (ouwe over de datum heen) gaat het bruisen. Als het geen wc-pot was zou ik het kunnen drinken.

Maar ik mis mijn ronde pot. Daar kon de borstel gewoon alles aan.

Er zijn nog geen vierkante wc-borstels. Misschien een oude tandenborstel aan een lange stok vast lijmen.
Nou laat ze maar komen, dan roep ik Shlvana ff ;)
Ach, mijn pot is lekker schoon. Ik vond gebitsreiniger minder en niet alleen vanwege de spam en de incontinetie-luiers en Tena Lena aanbiedingen...

Ik bak ze wel weer bruin. Je kan met baking soda ook koeken bakken.

Bij de Jumbo is het wel iets goedkoper dan elders.

Heerlijk, straks spam met leuke plaatjes van taarten en limonade.
Kijk eens: 50 tinten bruin..... Van licht verbrand tot bijna zwart. Droptaarten heeft alleen Abel.

EDIT: Rectifiatie: Ze hebben wel zwarte, maar zin krijg ik alleen van de choco...

quote:Pumps_italiaans schreef op 25 mei 2016 @ 12:43:

Kijk eens: 50 tinten bruin..... Van licht verbrand tot bijna zwart. Droptaarten heeft alleen Abel.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ik heb ook nog honger.
quote:Ikhierhuh schreef op 25 mei 2016 @ 12:50:

Ik heb ook nog honger. Je moet er van kotsen?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven