Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 18:40:

[...]

Geen idee wat er vrijdagavond was.

Geharrewar om van alles vooral. Zoals het nu ook nog steeds gaat.

Dus is er een gezellig kletstopic geopend waar niet geharreward mag worden.

Helder toch?

De vrijdagavond dat je het bericht over 'geharrewar' schreef , was er een een 'discussie' over het gebruik van Napraat voor roddel/ negatief over forummers schrijven e.d.

Voor zover ik het Café lees, gebeurt dat laatste daar niet. Dan is mijn simpele redenering: doe dat hier ook niet/had dat hier ook niet gedaan, dan was het hier een gezellig kletstopic.

Niks mis met een gezellig kletstopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 18:52:

[...]

De vrijdagavond dat je het bericht over 'geharrewar' schreef , was er een een 'discussie' over het gebruik van Napraat voor roddel/ negatief over forummers schrijven e.d.

Voor zover ik het Café lees, gebeurt dat laatste daar niet. Dan is mijn simpele redenering: doe dat hier ook niet/had dat hier ook niet gedaan, dan was het hier een gezellig kletstopic.

Niks mis met een gezellig kletstopic.Het is helemaal niet het doel dat dit een gezellig kletstopic is. Het doel is dat hier nabesproken en geharreward mag worden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

- Harrewarren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 19:00:

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

- Harrewarren
I like being a mess. It's who I am.
Ik vind harrewarren zo'n lekker woord.
quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 18:52:

[...]

Niks mis met een gezellig kletstopic.Dit topic is juist niet om te kletsen maar om te bespreken wat je tegen komt op het forum, dus juist om te zeggen jeeeee heb je dat gelezen en wat vind je er van, zoiets dus.
Jammer toch dat je bepaalde topics niet uit je lijst kan flikkeren.
quote:AllyMcBeal schreef op 19 juni 2016 @ 19:08:

[...]

Dit topic is juist niet om te kletsen maar om te bespreken wat je tegen komt op het forum, dus juist om te zeggen jeeeee heb je dat gelezen en wat vind je er van, zoiets dus.

Niet te verharrewarren met roddelen.

Roddelen gebeurt achter mens ruggen om.

Is ook wel eens geharrewar over.
Als je je stoort aan een forummer dan mag je dat hier zeggen zonder dat je daarvoor een topic hoeft te verpesten.

Dan komt de antiroddelbrigade, want iets zeggen waar iemand niet bij is (ook al is het openlijk, en gewoon hier te lezen) is Erg.

En als je dan de discussie aangaat met iemand hier dan is het op de man en dan krijg je een ban.

Daarna mag jij slechts met fluwelen typvingertjes besproken worden, want een ban en dan is praten over iemand ook heel Erg.

Doe mij maar harrewarren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 19 juni 2016 @ 19:13:

Jammer toch dat je bepaalde topics niet uit je lijst kan flikkeren.Yep.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 18:56:

[...]

Het is helemaal niet het doel dat dit een gezellig kletstopic is. Het doel is dat hier nabesproken en geharreward mag worden.Ik dacht dat één en ander ( stoom afblazen/ offtopic kletsen) niet tot onrust mocht leiden, maar onrust is misschien voor diverse uitleg vatbaar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 19:19:

[...]

Ik dacht dat één en ander ( stoom afblazen/ offtopic kletsen) niet tot onrust mocht leiden, maar onrust is misschien voor diverse uitleg vatbaar.Ja sommigen hier worden al onrustig als er iemand 'boe' tegen ze zegt.
quote:Star schreef op 19 juni 2016 @ 19:20:

[...]

Ja sommigen hier worden als onrustig als er iemand 'boe' tegen ze zegt.
quote:feow schreef op 19 juni 2016 @ 19:14:

Als je je stoort aan een forummer dan mag je dat hier zeggen zonder dat je daarvoor een topic hoeft te verpesten.

Dan komt de antiroddelbrigade, want iets zeggen waar iemand niet bij is (ook al is het openlijk, en gewoon hier te lezen) is Erg.

En als je dan de discussie aangaat met iemand hier dan is het op de man en dan krijg je een ban.

Daarna mag jij slechts met fluwelen typvingertjes besproken worden, want een ban en dan is praten over iemand ook heel Erg.

En dan te bedenken dat die fluwelen typdingen figuur zelf zonder aarzeling de vreselijkste, naarste meest grove en valse dingen tegen anderen zegt als het over eigen stokpaarden gaat.

Maar dat is blijkbaar wél volwassen.
Ja.

[...]

Ja sommigen hier worden al onrustig als er iemand 'boe' tegen ze zegt.Even testen, boe!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

*rent weg*
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 juni 2016 @ 19:30:

[...]

Even testen, boe!Rellert.
Ik voel wat onrust ontstaan.

[...]

Ja sommigen hier worden al onrustig als er iemand 'boe' tegen ze zegt.
En we hebben de poppen aan het dansen.
Ha die TAM. Ging je rel-alert af?
quote:feow schreef op 19 juni 2016 @ 19:14:

Als je je stoort aan een forummer, kun je dat - tot op zekere hoogte- in het betr. topic zeggen en dat is dat.

Op de man is op de man; dat is het toch als je hier iemand wegzet als ..... vul maar in.

Een discussie aangaan, zoals jij het noemt, is soms iets heel anders dan een discussie. Wie eerlijk is, ziet dat.

Het komt over alsof jij niet gewoon iets tegen een ander mag zeggen, dat je dan al geband wordt. Dat zal omgekeerd misschien ook gelden, dat je hier niet eens kunt zeggen 'mag het geoordeel/afkraken eens wat minder, want dan ben je o zo vervelend enz. enz.

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 19:36:

Ha die TAM. Ging je rel-alert af? Nee, m'n geharrewalert.
quote:ThunderassMan schreef op 19 juni 2016 @ 19:31:

*rent weg*Schijterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven