Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 19 juni 2016 om 20:11
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juni 2016 @ 17:34:
[...]
Dat is weggehaald....?
Ok, suspicious.
Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Maar dat had met iemand/ wat anders te maken.
[...]
Dat is weggehaald....?
Ok, suspicious.
Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Maar dat had met iemand/ wat anders te maken.
zondag 19 juni 2016 om 20:18
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 20:15:
[...]
Hoezo?Vanwege dit:quote:Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht?
[...]
Hoezo?Vanwege dit:quote:Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 19 juni 2016 om 20:19
quote:Alixane schreef op 19 juni 2016 @ 20:18:
[...]
Vanwege dit:
quote:Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht? Eerder onvoorstelbaar.
[...]
Vanwege dit:
quote:Die zijn gewoon gewist omdat Kerol wat van Amand vond in dat topic en ik vond dat in alle topics. En Tada een eigen topic waar hij zich weer zo presenteert.
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht? Eerder onvoorstelbaar.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 19 juni 2016 om 20:19
quote:Alixane schreef op 19 juni 2016 @ 20:18:
[...]
Vanwege dit:
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht? Ik heb net maar even ge-edit/ er bij gezet dat het onderste geen betrekking hadden op iets over hem.
[...]
Vanwege dit:
In het Mod topic hebben toevallig gisteren ook posts echt helemaal verwijderd. En wat gewist. Of is het wat te ver gezocht? Ik heb net maar even ge-edit/ er bij gezet dat het onderste geen betrekking hadden op iets over hem.
zondag 19 juni 2016 om 20:46
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juni 2016 @ 19:23:
[...]
En dan te bedenken dat die fluwelen typdingen figuur zelf zonder aarzeling de vreselijkste, naarste meest grove en valse dingen tegen anderen zegt als het over eigen stokpaarden gaat.
Maar dat is blijkbaar wél volwassen.
Een lesje in wat volwassen gedrag is, is voor heel veel mensen leerzaam, zo niet noodzakelijk te noemen.
Wilt u zich inschrijven onder de naam Eleonora?
[...]
En dan te bedenken dat die fluwelen typdingen figuur zelf zonder aarzeling de vreselijkste, naarste meest grove en valse dingen tegen anderen zegt als het over eigen stokpaarden gaat.
Maar dat is blijkbaar wél volwassen.
Een lesje in wat volwassen gedrag is, is voor heel veel mensen leerzaam, zo niet noodzakelijk te noemen.
Wilt u zich inschrijven onder de naam Eleonora?
zondag 19 juni 2016 om 20:50
zondag 19 juni 2016 om 20:53
Hey Amand, ff qua napraat hier he. Ik heb jouw uitspraak alleen gezien hier en dus niet de letterlijke versie maar zou het mogelijkerwijs misschien eventueel kunnen dat het wel errug hard gesteld was? Nog even afgezien van de inhoud maar dat de vorm wellicht iets " afgeronder" gebracht had kunnen worden door jou?
Zomaar ff een inhoudelijke en volgens mij ook rete volwassen vraag.
Zomaar ff een inhoudelijke en volgens mij ook rete volwassen vraag.
zondag 19 juni 2016 om 21:07
zondag 19 juni 2016 om 21:17
zondag 19 juni 2016 om 21:23
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juni 2016 @ 21:22:
Oh en Amand, vanwaar ineens je achterlijke rant tegen mensen die geen belastinggeld betalen en het DUS niet met je eens zijn, of zoiets? Wat een vreselijk sneu argument zeg. Ik ben echt beter van je gewend.
(Kan iemand me even quoten?)Wil ik wel maar of hij dit leest? ????
Oh en Amand, vanwaar ineens je achterlijke rant tegen mensen die geen belastinggeld betalen en het DUS niet met je eens zijn, of zoiets? Wat een vreselijk sneu argument zeg. Ik ben echt beter van je gewend.
(Kan iemand me even quoten?)Wil ik wel maar of hij dit leest? ????
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 19 juni 2016 om 21:32
zondag 19 juni 2016 om 21:32
Oh en Amand, vanwaar ineens je achterlijke rant tegen mensen die geen belastinggeld betalen en het DUS niet met je eens zijn, of zoiets? Wat een vreselijk sneu argument zeg. Ik ben echt beter van je gewend
Wattuh? Ik hield een -overigens zeer beperkte- rant tegen wat niet anders is dan het effect van belastinggeld als financiering van diensten. Ik heb echt geen woord gezegd over mensen die geen belasting betalen. Hoe verzin je het?
Oh en Amand, vanwaar ineens je achterlijke rant tegen mensen die geen belastinggeld betalen en het DUS niet met je eens zijn, of zoiets? Wat een vreselijk sneu argument zeg. Ik ben echt beter van je gewend
Wattuh? Ik hield een -overigens zeer beperkte- rant tegen wat niet anders is dan het effect van belastinggeld als financiering van diensten. Ik heb echt geen woord gezegd over mensen die geen belasting betalen. Hoe verzin je het?
zondag 19 juni 2016 om 21:33
(Kan iemand me even quoten?)Omdat hats twijfelt doe ik het ook even .
(Kan iemand me even quoten?)Omdat hats twijfelt doe ik het ook even .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.