Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bedankt voor de extra toelichting! Ik wist niet dat "wou" ook correct was/kon zijn. Behalve "wouden zijn bossen" kreeg ik vroeger ook nog "een wouw is een roofvogel" naar mijn hoofd wanneer ik "ik wou" zei
quote:simbalabimba schreef op 24 juni 2016 @ 20:11:

[...]

Dat deed ik in klas 4 ( nu groep 3): wij willen, wij wouden. Rode streep erdoor van de juf, verbeteren.

Wij willen, wij wouwden. rode streep erdoor van de juf, verbeteren.

? Nog niet goed?

Vol goede moed, wij willen wij wauden.

Juf zag de laatste optie al aankomen en schreef zelf naast de derde rode streep: WILDEN !4-2=2
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 24 juni 2016 @ 20:37:

[...]

4-2=2

4+2 =6
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 24 juni 2016 @ 20:43:

[...]

4+2 =6

+2
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 24 juni 2016 @ 20:43:

[...]

4+2 =6Oeps, die ja, groep 6.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Jammer dat bepaalde forummers de weg naar Napraat hebben gevonden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 juni 2016 @ 21:11:

Jammer dat bepaalde forummers de weg naar Napraat hebben gevonden.Sorry.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 24 juni 2016 @ 21:12:

[...]

Sorry.Ghe
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het topic stond de laatste dagen dan ook hoog in de Actieve topics-lijst.
quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 21:53:

Het topic stond de laatste dagen dan ook hoog in de Actieve topics-lijst.Dat is de oplossing van het probleem : we moeten hier gewoon niet meer schrijven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 juni 2016 @ 22:11:

[...]

Dat is de oplossing van het probleem : we moeten hier gewoon niet meer schrijven.

Dat is wel lastig!

Maar.. Hey, je hebt een goede oplossing bedacht
Is het raar dat ik me wat triestig voel nadat ik dat 3x MAP topic gelezen heb?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 22:50:

Is het raar dat ik me wat triestig voel nadat ik dat 3x MAP topic gelezen heb? Dan voelen we ons beide triestig.
quote:ZombieQueen schreef op 24 juni 2016 @ 22:51:

[...]

Dan voelen we ons beide triestig. Verschrikkelijk dat zo'n meisje zo met zichzelf in de knoop zit en zichzelf zo de vernieling in helpt. Soms vraag ik me af of topics echt zijn, bij deze hoop ik dat 'ie nep is, maar ik ben ervan overtuigd dat 'ie echt is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 juni 2016 @ 22:11:

[...]

Dat is de oplossing van het probleem : we moeten hier gewoon niet meer schrijven.Juist
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 22:54:

[...]

Verschrikkelijk dat zo'n meisje zo met zichzelf in de knoop zit en zichzelf zo de vernieling in helpt. Soms vraag ik me af of topics echt zijn, bij deze hoop ik dat 'ie nep is, maar ik ben ervan overtuigd dat 'ie echt is. Ik ben bang dat we van deze forummer mogen uitgaan dat dit heel erg echt is. Ik heb ook maar besloten om niet te reageren. Word er zelf verdrietig van. Het lijkt alsof die arme meid helemaal geen eigenwaarde heeft, zit haarzelf vooral in de weg.
quote:ZombieQueen schreef op 24 juni 2016 @ 22:51:

[...]

Dan voelen we ons beide triestig. +2
quote:ZombieQueen schreef op 24 juni 2016 @ 22:57:

[...]

Ik ben bang dat we van deze forummer mogen uitgaan dat dit heel erg echt is. Ik heb ook maar besloten om niet te reageren. Word er zelf verdrietig van. Het lijkt alsof die arme meid helemaal geen eigenwaarde heeft, zit haarzelf vooral in de weg.Als je van jezelf zegt "ik ben niet normaal", is dat geen goed teken, eigenwaardetechnisch gezien...........
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 22:59:

[...]

Als je van jezelf zegt "ik ben niet normaal", is dat geen goed teken, eigenwaardetechnisch gezien...........

Normaal is heel relatief, wat is normaal nou eigenlijk. Maar inderdaad, in die context is het heel zorgelijk.

Maar ik denk niet dat wij hier op het forum bij haar kunnen doordringen. Daar moet ze zelf helemaal op eigen kracht achterkomen, denk alleen dat het nog heel lang gaat duren, als het überhaupt gebeurd.
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 22:54:

[...]

Juist Oh ja, het is weer vrijdag.
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 22:50:

Is het raar dat ik me wat triestig voel nadat ik dat 3x MAP topic gelezen heb? Nee hoor, dat had ik nou ook al.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 juni 2016 @ 23:07:

[...]

Oh ja, het is weer vrijdag.

Jouw uitspraak hoor, mijn mening over de napraat is al lang bekend.

Voor jou een leuk vrijdag liedje dan:

https://www.youtube.com/watch?v=wa2nLEhUcZ0
quote:ZombieQueen schreef op 24 juni 2016 @ 23:03:

[...]

Normaal is heel relatief, wat is normaal nou eigenlijk. Maar inderdaad, in die context is het heel zorgelijk.

Maar ik denk niet dat wij hier op het forum bij haar kunnen doordringen. Daar moet ze zelf helemaal op eigen kracht achterkomen, denk alleen dat het nog heel lang gaat duren, als het überhaupt gebeurd.Dat laatste vind ik nou juist het erge. Komt het ooit goed met iemand die zo in de kreukels zit?
quote:Bruise schreef op 24 juni 2016 @ 23:09:

Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.Dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven