Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 01 juli 2016 @ 10:05:

Waar gaat het eigenlijk over?Dat je een zure-visgleuf bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik mis veel te veel, als ik een avond wegben.
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 10:13:

[...]

Dat je een zure-visgleuf bent.Oud nieuws.
quote:Amaqanda schreef op 01 juli 2016 @ 10:17:

[...]

Oud nieuws.Dat soïso!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier ook tijdelijk weggeweest en ook het spoor bijster..
Ha Ana, hoe gaat het met jou?
Life is short. Eat dessert first.
quote:ana_isabel schreef op 01 juli 2016 @ 10:23:

Hier ook tijdelijk weggeweest en ook het spoor bijster..Had je belangrijker dingen te doen?
Het spijt me ten zeerste, maar met die gokverslaafde kan ik absoluut geen medelijden hebben aangezien ze in totaal €10.000 bij een persoon heeft losgetroggeld met hele smerige leugens. Als dat hele verhaal al geen leugen was............
quote:doornroosje9 schreef op 01 juli 2016 @ 10:36:

Ha Ana, hoe gaat het met jou?

hoi !!

Goed hoor, thanks! En met jou?
quote:Inkie12345 schreef op 01 juli 2016 @ 10:36:

[...]

Had je belangrijker dingen te doen? Heeeeeel veel slapen
Ana jij was toch zwanger? Alles goed gegaan?
quote:Bruise schreef op 01 juli 2016 @ 10:39:

Het spijt me ten zeerste, maar met die gokverslaafde kan ik absoluut geen medelijden hebben aangezien ze in totaal €10.000 bij een persoon heeft losgetroggeld met hele smerige leugens. Als dat hele verhaal al geen leugen was............ echt?
quote:Inkie12345 schreef op 01 juli 2016 @ 10:43:

Ana jij was toch zwanger? Alles goed gegaan?

Ik ben het nog steeds

Zwaar ijzer tekort, dus vandaar tijdelijk weggeweest. Was uitgeput, maar alles verder oké hoor, lief dat je het vraagt.
quote:ana_isabel schreef op 01 juli 2016 @ 10:42:

[...]

hoi !!

Goed hoor, thanks! En met jou?

Hier alles goed hoor.

Zelfde vraag als Ink? Ah, crosspost.
quote:ana_isabel schreef op 01 juli 2016 @ 10:46:

[...]

Ik ben het nog steeds

Zwaar ijzer tekort, dus vandaar tijdelijk weggeweest. Was uitgeput, maar alles verder oké hoor, lief dat je het vraagt.Oh balen zeg van dat ijzer tekort maar alles OK is goed om te horen.
quote:doornroosje9 schreef op 01 juli 2016 @ 10:47:

[...]

Hier alles goed hoor.

Zelfde vraag als Ink? Ah, crosspost.Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
quote:Inkie12345 schreef op 01 juli 2016 @ 10:48:

[...]

Oh balen zeg van dat ijzer tekort maar alles OK is goed om te horen. Thanks!
quote:Bruise schreef op 01 juli 2016 @ 10:39:

Het spijt me ten zeerste, maar met die gokverslaafde kan ik absoluut geen medelijden hebben aangezien ze in totaal €10.000 bij een persoon heeft losgetroggeld met hele smerige leugens. Als dat hele verhaal al geen leugen was............Ik vind het lastig. Het is onderdeel van een verslaving. Als iemand dankzij een depressie gekke dingen doet, staan de Vivadames altijd klaar met verzachtende woorden, maar nu gaat het om een verslaving en dan is het oordeel opeens harder. Terwijl een verslaving volgens mij ook een psychische aandoening is......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:YellowDiamond schreef op 01 juli 2016 @ 10:45:

[...]

echt?Ja.
Ana!!!! Goed om je te lezen.

'k Heb zelfs een bericht op het 'wie mis je op het forum?' aan je gewaagd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:ana_isabel schreef op 01 juli 2016 @ 10:46:

[...]

Ik ben het nog steeds

Zwaar ijzer tekort, dus vandaar tijdelijk weggeweest. Was uitgeput, maar alles verder oké hoor, lief dat je het vraagt.Is het nu onder controle?
quote:Hayek schreef op 01 juli 2016 @ 10:51:

[...]

Ik vind het lastig. Het is onderdeel van een verslaving. Als iemand dankzij een depressie gekke dingen doet, staan de Vivadames altijd klaar met verzachtende woorden, maar nu gaat het om een verslaving en dan is het oordeel opeens harder. Terwijl een verslaving volgens mij ook een psychische aandoening is......Eens. (Los gezien van het topic)
quote:Hayek schreef op 01 juli 2016 @ 10:51:

[...]

Ik vind het lastig. Het is onderdeel van een verslaving. Als iemand dankzij een depressie gekke dingen doet, staan de Vivadames altijd klaar met verzachtende woorden, maar nu gaat het om een verslaving en dan is het oordeel opeens harder. Terwijl een verslaving volgens mij ook een psychische aandoening is......

Als iemand depressief is en een ander zoveel geld afhandig maakt heb ik daar geen verzachtende woorden voor.

En volgens mij valt het ook heel erg mee met de hardheid hier richting mensen met een verslaving. Zolang je maar geen anderen benadeeld, vind ik.
O jee toen ik vorig bericht typte zag ik half het moto van @Aan en las 'Tass hield van Suus'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 01 juli 2016 @ 10:52:

Ana!!!! Goed om je te lezen.

'k Heb zelfs een bericht op het 'wie mis je op het forum?' aan je gewaagd.Aah, echt??? Lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven