Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cookie: je kan het ook anders zien. Het is de maand van de borstkanker, dit kan vrouwen bewust maken om hun borsten regelmatig te checken. Of zeg ik nu iets heel doms?

Als blote borsten schadelijk is voor kleine kinderen dan ook geen borstvoeding.
Cookie is hats haar ban al voorbij? Je was gezellig laatst, maar nu ben je weer net zoals je met Hats was...
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

Ik geloof daar helemaal niks van ik weet wie het heeft gedaanSorry?
Eerste keer dat ik iemand heb gestafd, wat een lage streek zeg!
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

Cookie is hats haar ban al voorbij? Je was gezellig laatst, maar nu ben je weer net zoals je met Hats was...

Zal wel emoties uiten zijn.

Ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat trouwens.
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 20:47:

O en sommige foto's zou ik wel laten zien trouwens.+1
quote:Star schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

[afbeelding]Aah lief schattig
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

Ik geloof daar helemaal niks van ik weet wie het heeft gedaanOh wil je de mailtjes lezen, mag hoor. Mail de Mods maar. Ze hebben bij deze mijn toestemming om het je toe te zenden dat ik hen heb verzocht om je te mailen dat dit gebeurt is.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

Cookie is hats haar ban al voorbij? Je was gezellig laatst, maar nu ben je weer net zoals je met Hats was...Haha geef niet Hats hier de schuld van. Echt serieus, elke keer lijkt het even of Cookie normaal kan doen en dan gebeurt er zoiets. En dan over een paar dagen hier weer janken dat iedereen tegen haar is. Nou mooi niet, je ziet hier duidelijk hoe ze dit zelf over haar afroept. Bizar gewoon.
Dames zet Cook effe onder de negeer, die zoekt gewoon weer ruzie. Komt thuis niet aan haar trekken of zo.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:39:

[...]

En dat zegt mevrouw de ? Laat me niet lachen.Sorry je gaat echt te ver. Wat is er met je. Bizar om juist kia zo aan te vallen. Je weet zelf hoe dit voelt.
*wacht op onderzoek*
Laat maar
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:39:

[...]

En dat zegt mevrouw de dinges? Laat me niet lachen.Ben jij helemaal gek geworden? Ik ga je staffen.
quote:Het-groepje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:53:

[...]

Sorry je gaat echt te ver. Wat is er met je. Bizar om juist kia zo aan te vallen. Je weet zelf hoe dit voelt.Loep haar maar!
quote:LaFleurNoire schreef op 12 oktober 2016 @ 20:54:

[...]

Niet netjes, dit soort gegevens op een forum plempenVerander je quote dan even

[...]

Niet netjes, dit soort gegevens op een forum plempenHaal het dan zelf effe uit de quote aub

[...]

Niet netjes, dit soort gegevens op een forum plempenHet quoten van dat soort gegevens ook niet.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:54:

[...]

Loep haar maar!Jammer joh, je valt door de mand.
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 20:49:

Cookie: je kan het ook anders zien. Het is de maand van de borstkanker, dit kan vrouwen bewust maken om hun borsten regelmatig te checken. Of zeg ik nu iets heel doms?

Als blote borsten schadelijk is voor kleine kinderen dan ook geen borstvoeding.Ben ik effe blij dat ik een kind uit de jaren 70/80 ben. Gewoon topless was de norm en daar was niks smerigs aan.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:45:

[...]

Goodluck. Alsof het een geheim is vertel je mijn naam ook verder door?Ik was dat niet... ik weet niet waarom je dat denkt maar ik heb niemand jouw naam verteld. Ik wist trouwens alleen een koosnaam van jou. Ik was toen degene die je erop wees, weet je nog, en heb die nacht dat jouw naam (?) op np verscheen direct de Mods op de hoogte gesteld en heb ze gemaild dat ze jou op de hoogte moesten stellen. Verder heb ik er niets mee van doen. Ik vond het net als ieder ander hier echt walgelijk wat er die nacht gebeurde!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:nina1966 schreef op 12 oktober 2016 @ 17:57:

[...]

De reden die gegeven werd is privacy en dat is een tikkie vreemd na 2 jaar. En mijn vraag was hoe lang je na dato van plaatsen ivm privacy dus kan laten verwijderen omdat ik 2 jaar wel heel erg lang vind.Jezus, dat kan toch gewoon? Een bekende van de TO kan hier toch op gestuit zijn, na een week, vijf maanden of twee jaar? En dan kan je het toch alsnog weg willen hebben? Ik snap niet dat je hierover blijft drammen. Ga jij over de privacy van andere mensen ofzo?
Jeetje Cookie normaal vind ik het nog wel iets hebben dat af en toe onbeholpen reageren van je maar dit gaat wel ver hoor.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:54:

[...]

Loep haar maar!Loep jij jezelf anders even, zie je gelijk waar je nou weer de mist in ging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven