Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 oktober 2016 om 20:45
woensdag 12 oktober 2016 om 20:46
woensdag 12 oktober 2016 om 20:46
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:44:
[...]
Laat jij sommige fotos in dat topic gifjes aan je kinderen zien?Kom eens met een gedegen onderzoek dat het zien van blote borsten emotionele schade oplevert in plaats van tegenvragen stellen. Je komt met een stelling, maar kan deze vervolgens niet onderbouwen.
[...]
Laat jij sommige fotos in dat topic gifjes aan je kinderen zien?Kom eens met een gedegen onderzoek dat het zien van blote borsten emotionele schade oplevert in plaats van tegenvragen stellen. Je komt met een stelling, maar kan deze vervolgens niet onderbouwen.
woensdag 12 oktober 2016 om 20:47
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 20:45:
[...]
Ik heb je ook gestaft... Hoe zou jij het vinden als we dingen over jou hier gaan posten. Niet leuk verwacht ik. Maarja jij bent gevoelloos, dus het zal je waarschijnlijk niets doenDoet mij ook echt niks net zoals dat mijn privé hier te grabbel is gegooid
[...]
Ik heb je ook gestaft... Hoe zou jij het vinden als we dingen over jou hier gaan posten. Niet leuk verwacht ik. Maarja jij bent gevoelloos, dus het zal je waarschijnlijk niets doenDoet mij ook echt niks net zoals dat mijn privé hier te grabbel is gegooid