Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 oktober 2016 om 02:53
zaterdag 1 oktober 2016 om 08:12
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 23:34:
ik en mijn vriendinnen hadden de hele week erover hoe we ons gingen kleden en denoods gingen we shoppen voor een outfit voor de zaterdag avond in de club, hoge hakken jurkje wat een helse pijn de hele avond maar hoe meer je ging drinken hoe minder je de pijn voelde. Make-up en elke week een nieuwe outfit. Daar werkte ik ook voor. Wat een tijden als ik er nu aan terug denk. Derde en vierde teen van je voet aan elkaar tapen. Wondermiddel.
ik en mijn vriendinnen hadden de hele week erover hoe we ons gingen kleden en denoods gingen we shoppen voor een outfit voor de zaterdag avond in de club, hoge hakken jurkje wat een helse pijn de hele avond maar hoe meer je ging drinken hoe minder je de pijn voelde. Make-up en elke week een nieuwe outfit. Daar werkte ik ook voor. Wat een tijden als ik er nu aan terug denk. Derde en vierde teen van je voet aan elkaar tapen. Wondermiddel.
zaterdag 1 oktober 2016 om 08:20
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2016 @ 08:15:
[...]
Heerlijk. Ik hou van linedancen.
Wil je erover praten?
Ik hou alleen van de laarzen
https://www.boeties.nl/tony-mora-laarzen-paars-1703
[...]
Heerlijk. Ik hou van linedancen.
Wil je erover praten?
Ik hou alleen van de laarzen
https://www.boeties.nl/tony-mora-laarzen-paars-1703
zaterdag 1 oktober 2016 om 11:50
zaterdag 1 oktober 2016 om 11:54
quote:missie_m schreef op 30 september 2016 @ 23:26:
Nooit in een nachtclub geweest, en al helemaal niet op mijn zestiende. Nooit tot 04:00 in een disco, nachtclub of what-ever geweest. Nooit gesloopt geweest van veel uitgaan, wel moe van hard werken. Geen alcohol of drugs, toen ik verkering had was het klokslag 23:00 thuis. Geniet wel van muziekfestivals (bv Pinkpop)
Maar nachtclubs? Geen behoefte.
Dat is gerust vroeg te noemen. Of had je al heel jong verkering?
Of mocht je verkering mee naar binnen?
Nooit in een nachtclub geweest, en al helemaal niet op mijn zestiende. Nooit tot 04:00 in een disco, nachtclub of what-ever geweest. Nooit gesloopt geweest van veel uitgaan, wel moe van hard werken. Geen alcohol of drugs, toen ik verkering had was het klokslag 23:00 thuis. Geniet wel van muziekfestivals (bv Pinkpop)
Maar nachtclubs? Geen behoefte.
Dat is gerust vroeg te noemen. Of had je al heel jong verkering?
Of mocht je verkering mee naar binnen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 1 oktober 2016 om 11:58
Zon komt er hier door, heerlijk!
Ik las hier ooit de tip om elke dag even koud na te douchen, nu ben ik bijna nooit ziek/verkouden, maar 't is een aanwennen die geen kwaad kan. En las pas ergens dat er een proef mee is gedaan en dat 't werkt. http://www.telegraaf.nl/b ... _door_koude_douche__.html
Uitnodiging voor de griepprik gaat bij het oud papier.
Ik las hier ooit de tip om elke dag even koud na te douchen, nu ben ik bijna nooit ziek/verkouden, maar 't is een aanwennen die geen kwaad kan. En las pas ergens dat er een proef mee is gedaan en dat 't werkt. http://www.telegraaf.nl/b ... _door_koude_douche__.html
Uitnodiging voor de griepprik gaat bij het oud papier.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)