Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 oktober 2016 om 18:21
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:34:
[...]
Echt te makkelijk hoor Chevron. Zoveel moeite is het niet.Sorry excuus voor de late reactie ik was er even niet, was aan het candy crushen. Maar goed dat is een verklaring en niet een oprechte schuldbekentenis dat ik eigenlijk even iets anders belangrijker vond. Het zal niet weer gebeuren.
[...]
Echt te makkelijk hoor Chevron. Zoveel moeite is het niet.Sorry excuus voor de late reactie ik was er even niet, was aan het candy crushen. Maar goed dat is een verklaring en niet een oprechte schuldbekentenis dat ik eigenlijk even iets anders belangrijker vond. Het zal niet weer gebeuren.
zaterdag 1 oktober 2016 om 18:24
quote:Chevron schreef op 01 oktober 2016 @ 18:21:
[...]
Sorry excuus voor de late reactie ik was er even niet, was aan het candy crushen. Maar goed dat is een verklaring en niet een oprechte schuldbekentenis dat ik eigenlijk even iets anders belangrijker vond. Het zal niet weer gebeuren.Heel fijn dat je zo snel leert.
[...]
Sorry excuus voor de late reactie ik was er even niet, was aan het candy crushen. Maar goed dat is een verklaring en niet een oprechte schuldbekentenis dat ik eigenlijk even iets anders belangrijker vond. Het zal niet weer gebeuren.Heel fijn dat je zo snel leert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 oktober 2016 om 18:44
zaterdag 1 oktober 2016 om 19:05
quote:Amaqanda schreef op 01 oktober 2016 @ 19:03:
waarom niemand in de vlekken schiet wanneer ik een aantal dagen niks post is me dan wel weer een raadsel trouwens.Omdat iedereen het los laat, dus ook jou.
waarom niemand in de vlekken schiet wanneer ik een aantal dagen niks post is me dan wel weer een raadsel trouwens.Omdat iedereen het los laat, dus ook jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 oktober 2016 om 19:22