Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 november 2016 @ 17:58:

[...]

Ik denk altijd ' da's vast van een dooie oma die ze na twee maanden gevonden hebben omdat ze onder de deur door begon te lekken "
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 november 2016 @ 17:58:

[...]

Ik denk altijd ' da's vast van een dooie oma die ze na twee maanden gevonden hebben omdat ze onder de deur door begon te lekken "
quote:Rhae schreef op 08 november 2016 @ 17:44:

Dat inderdaad Consuela. Ik vind op marktplaats altijd alleen maar meuk. Want de leuke dingen zijn zo weg en ik zit er niet 24/7 achter. En als ik zelf iets verkoop krijg ik daar verdorie altijd veel minder voor dan ik hier lees. Iedereen verkoopt zijn kleding zowat tegen nieuwprijs en ik breng het dan maar weer naar de kledingbank omdat ik voor 15,- geen zin heb om de boel te versturen en daar komt het ook goed terecht.

Hahaha, zooooo herkenbaar !

Ik loop regelmatig de plaatselijke kringloop binnen.

Heb in drie jaar tijd welgeteld 1 leuke stoel gescoord.

En daar moest ik 40 euro voor betalen, dus ja...goedkoop, goedkoop.
quote:Cookielyon schreef op 08 november 2016 @ 17:55:

Ik ben niet van de 2 de handse spul. Psychisch denk ik wat is er allemaal mee gebeurt. Dan maar wat langer met mijn woonspul doen.Zo'n beetje hetzelfde wat er bij jou mee gebeurt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
En ik ben eigenlijk dol op vintage !

Maar de naam is wel verleidelijk want echt, ik vinT het vrij weinig

Ik ben niet van de 2 de handse spul. Psychisch denk ik wat is er allemaal mee gebeurt. Dan maar wat langer met mijn woonspul doen.Een sopje doet wonderen.
quote:Cookielyon schreef op 08 november 2016 @ 17:54:

Ik ga alleen naar de kringloop als ik daar spullen breng, gisteren nog een lading spul gebracht.

Gatver, wat is er allemaal met die spullen gebeurd?

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Maccaron schreef op 08 november 2016 @ 18:00:

[...]

Bieden vind ik ook vreselijk...geeft mij een gevoel van smeken..Dat tegen elkaar opbieden. (Dat mag mijn man doen) Toch met 4 opgroeiende kinderen hebben we er genoeg computer meuk vandaan gehaald. En fietsen..grote dingen dus.En dit dus! Fietsen en computers.

Ik ben niet van de 2 de handse spul. Psychisch denk ik wat is er allemaal mee gebeurt. Dan maar wat langer met mijn woonspul doen.

Dit.

Daarbij heb ik een hekel aan marktplaats en vind ik tweedehands kleding vies.

Ik heb niet veel spaargeld, geef het liever uit. Ik heb een snotpuber die ik wil schoppen en geen huishoudelijke hulp.
En op zeker dat ik nooit een tweedehands bank oid koop als-ie van stof is en dus niet te reinigen.
Phae, ik gooi even een spliksplinternieuwe afwasborstel over je heg.
quote:consuelabananahammok schreef op 08 november 2016 @ 18:08:

En ik ben eigenlijk dol op vintage !

Maar de naam is wel verleidelijk want echt, ik vinT het vrij weinig

Ik vind er altijd andere dingen dan ik zelf nodig heb.

Ik heb er ooit bestek gescoord, handig als kinderen bestek mee naar school moeten nemen voor kamp/kerstontbijt. Maakt dan niet uit of het kwijtraakt.

Maar ik vond er ook een aanvulling op mijn zus haar servies. Een vervanging voor mijn zus haar gebroken lampje. Etc.
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 18:16:

Phae, ik gooi even een spliksplinternieuwe afwasborstel over je heg.Ik vertrouw er niet op dat-ie schoon is. Hou 'm maar.
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 18:18:

[...]

Ik vertrouw er niet op dat-ie schoon is. Hou 'm maar.Damn, je hebt me door
quote:Maccaron schreef op 08 november 2016 @ 17:47:

[...]

I meuk

Ik ook! Ik blijf het vreemd vinden dat er vanuit wordt gegaan dat ómdat je iets bij de Action koopt, je dat blijkbaar ook na korte tijd weer weggooit. Er staat hier zat van de Action dat ouder is dan zeven jaar en dat hier nog wel even blijft.

Tweedehands kleding vind ik zelf alleen lonend als je een beetje leuke winkels in de buurt hebt, je een bepaalde smaak hebt en je het echt leuk vindt (en ook de tijd hebt) om door behoorlijke hoeveelheden kleding te zoeken naar dat ene stuk. Puur en alleen mijn garderobe vullen met tweedehands zou mij ook niet lukken: broeken zijn er zelden in mijn maat en basics zijn vaak duurder dan in de H&M.
quote:simbalabimba schreef op 08 november 2016 @ 18:11:

[...]

Gatver, wat is er allemaal met die spullen gebeurd?

Ik mag graag in kringloopwinkels rondsnuffelen.

Lekker tussen de boeken en andere prulletjes neuzen,heerlijk.

Ondergoed,handdoeken,washandjes,matrassen en beddengoed zou ik er nooit kopen en de meubels hier mijn hemel wat een meuk en dan de prijzen
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 18:13:

[...]

Dit.

Daarbij heb ik een hekel aan marktplaats en vind ik tweedehands kleding vies.

Ik heb niet veel spaargeld, geef het liever uit. Ik heb een snotpuber die ik wil schoppen en geen huishoudelijke hulp.

Ik heb nooit veel spaargeld gehad totdat beide ouders dood waren. Nu heb ik het en ben ik als de dood om het te verspillen en onzin troep te kopen. Ik heb de helft in een huis gestopt en de helft op mijn spaar rekening. Terwijl ik echt een goede uitgever ben. Maar nu denk ik dit overkomt je maar een keer en nooit weer bewaar dat geld maar even. Ik ben echt gierig geworden.

Ik draag nooit tweede handse kleding ook nooit gedaan stel je voor al die hygiëne kwesties.

Ik heb ook geen schoonmaakster in huis ik doe het zelf toch beter.
quote:YellowDiamond schreef op 08 november 2016 @ 18:25:

[...]

Ik mag graag in kringloopwinkels rondsnuffelen.

Lekker tussen de boeken en andere prulletjes neuzen,heerlijk.

Ondergoed,handdoeken,washandjes,matrassen en beddengoed zou ik er nooit kopen en de meubels hier mijn hemel wat een meuk en dan de prijzen Ik koop in principe alles.

Ik koop weleens tweedehands kleding. Geen ondergoed of course, maar echt weleens een jas o.i.d. uiteraard eerst wassen, maar ik zie niet in wat er smerig is aan een tweedehands skijas voor de kinderen.
Ik heb laatst nog prachtige tweedehands stoelen gescoord dankzij het viva forum.

Op marktplaats vroegen ze het dubbele van de prijs die ik er voor betaald heb.
quote:BridgetteDubois schreef op 08 november 2016 @ 18:34:

Ik koop weleens tweedehands kleding. Geen ondergoed of course, maar echt weleens een jas o.i.d. uiteraard eerst wassen, maar ik zie niet in wat er smerig is aan een tweedehands skijas voor de kinderen.Kleding heb ik ook geen enkel probleem mee maar ondergoed,badkleding beddengoed nee dat zou ik nooit bij de kringloop kopen.
quote:sssssst schreef op 08 november 2016 @ 18:12:

[...]

En dit dus! Fietsen en computers. Zijn we het ook eens een keertje eens
quote:BridgetteDubois schreef op 08 november 2016 @ 18:34:

Ik koop weleens tweedehands kleding. Geen ondergoed of course, maar echt weleens een jas o.i.d. uiteraard eerst wassen, maar ik zie niet in wat er smerig is aan een tweedehands skijas voor de kinderen.Het IS ook niet smerig. Dat zit in mijn hoofd : ik wil geen kleding aan van onbekenden. Ook niet van bekenden die ik niet heeeeeel lief vind. Dat VIND ik vies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:YellowDiamond schreef op 08 november 2016 @ 18:36:

[...]

Kleding heb ik ook geen enkel probleem mee maar ondergoed,badkleding beddengoed nee dat zou ik nooit bij de kringloop kopen.Alles kan gewassen worden.
Ik ben ook veel te smetvrezerig voor 2e handsspullen van vreemden.

Laatst speelde mijn dochter bij een vriendinnetje. Moeder nam hun mee naar de kringloop en ieder mocht iets uitzoeken. Hartstikke lief natuurlijk!

Waar komt mijn dochter mee thuis? Met een ranzige knuffel .

Uiteraard ging dat beest gelijk in de wasmachine maar dan nog.. blergh!

Gelukkig heeft mijn dochter zoveel knuffels dat ze het niet merkte dat dat beest een paar weken later er niet meer was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven