Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 10:52:

[...]



jeugdzorg heeft zich er tegenaan bemoeid want heeft de kinderen aan haar toegewezen het kan niet zijn dat ze niet hebben gekeken naar de financiën, bestaat gewoon nietNou ik denk dat dat wel bestaat. Ik denk alleen ook niet dat dit verhaal helemaal klopt. Of helemaal niet. Maar niet perse door de redenen die jij allemaal roept.
ze had allang kunnen bellen met jeugdzorg
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 10:57:

ze had allang kunnen bellen met jeugdzorgEn pleegzorg en uitkerende instanties.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 10:57:

ze had allang kunnen bellen met jeugdzorg



Inderdaad als je een beetje slim was had ze dat gedaan. Als het echt is allemaal.



Maar je hebt nog 20 dingen geroepen die gewoon niet heel abnormaal zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 13 oktober 2016 @ 11:09:

[...]





Inderdaad als je een beetje slim was had ze dat gedaan. Als het echt is allemaal.



Maar je hebt nog 20 dingen geroepen die gewoon niet heel abnormaal zijn.zoals?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 11:13:

[...]



zoals?Nieuwe single van Corry vind ik niet abnormaal hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 10:52:

[...]



jeugdzorg heeft zich er tegenaan bemoeid want heeft de kinderen aan haar toegewezen het kan niet zijn dat ze niet hebben gekeken naar de financiën, bestaat gewoon nietZe had toch werk? Misschien dachten ze dat een voorschot daarom niet noodzakelijk was?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 13 oktober 2016 @ 11:21:

[...]





Nieuwe single van Corry vind ik niet abnormaal hoor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 oktober 2016 @ 11:24:

[...]



Ze had toch werk? Misschien dachten ze dat een voorschot daarom niet noodzakelijk was?Dat hadden ze dan toch kunnen vragen. Kind is 21, hoe kan zo iemand nou genoeg verdienen om haar broer/zus te onderhouden. En dat is daarnaast toch nooit haar taak.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 13 oktober 2016 @ 11:37:

[...]





Dat hadden ze dan toch kunnen vragen. Kind is 21, hoe kan zo iemand nou genoeg verdienen om haar broer/zus te onderhouden. En dat is daarnaast toch nooit haar taak.Dat weet ik, ik zeg ook niet dat ze helemaal niets hoeft te krijgen. Maar dat ze dachten dit kan mee in de betaalronde van het einde van de maand zoals bij iedereen ipv gelijk een voorschot.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 oktober 2016 @ 11:24:

[...]



Ze had toch werk? Misschien dachten ze dat een voorschot daarom niet noodzakelijk was?Dat check je toch? Die kinderen staan onder toezicht, er is dus een voogd. Daarbij vraag ik me echt af hoe je als 21 jarige met een part-time uitzendbaantje aan een huis komt
quote:Nouschi schreef op 13 oktober 2016 @ 11:21:

[...]





Nieuwe single van Corry vind ik niet abnormaal hoor.Nee, dat is belangwekkend nieuws. Het gaat niet goed met Barbara C dat ze daar nog niet op gereageerd heeft. ik maak me zorgen
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 oktober 2016 @ 11:39:

[...]



Dat weet ik, ik zeg ook niet dat ze helemaal niets hoeft te krijgen. Maar dat ze dachten dit kan mee in de betaalronde van het einde van de maand zoals bij iedereen ipv gelijk een voorschot.Tja, dat vind ik dan toch echt wel de taak van jeugdzorg. TO is 21, nog nauwelijks puber af, haar vader verloren, nu de zorg voor die kinderen en dan denkt jeugdzorg helemaal niet mee? Dan laten ze echt steken vallen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 11:40:

[...]



Dat check je toch? Die kinderen staan onder toezicht, er is dus een voogd. Daarbij vraag ik me echt af hoe je als 21 jarige met een part-time uitzendbaantje aan een huis komt

Ik zou dat doen ja. Maar ik ken echt wel situaties waar dingen echt gigantisch mislopen en keer op keer dingen niet geregeld worden die logisch zijn. Dus ik vind haar verhaal niet zozeer ongeloofwaardig om die reden. Maar ik heb ook zo mijn twijfels.



Zoals ik al zei, ik had al veel eerder een eigen woning.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:sssssst schreef op 13 oktober 2016 @ 11:43:

[...]





Tja, dat vind ik dan toch echt wel de taak van jeugdzorg. TO is 21, nog nauwelijks puber af, haar vader verloren, nu de zorg voor die kinderen en dan denkt jeugdzorg helemaal niet mee? Dan laten ze echt steken vallen hoor.



Het is verbazingwekkend hienweinig praktisch er soms wordt gedacht. Het is meet een checklijstje en als op moment van aanvraag er bijv nog inkomen is is dat dan 'ok'.

Het gaat soms al.mis als iemand een woning in een ander stadsdeel krijgt en dan het kantoor van de uitkering verandert ofzo.

Of een hulpverlener langdurig ziek, dus dan staat er ergens dat er ergens hulp op zit maar die hulp is nooit ingezet.

Heb echt rare dingen gezien en veel schuiven van verantwoordelijkheden.
Jippie! Nog maar eens een zwarte pieten topic.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 oktober 2016 @ 11:43:

[...]



Ik zou dat doen ja. Maar ik ken echt wel situaties waar dingen echt gigantisch mislopen en keer op keer dingen niet geregeld worden die logisch zijn. Dus ik vind haar verhaal niet zozeer ongeloofwaardig om die reden. Maar ik heb ook zo mijn twijfels.



Zoals ik al zei, ik had al veel eerder een eigen woning.Met een parttime uitzendbaantje? En hoe lang is dat geleden?
Anyway er is een voogd want de kinderen staan onder toezicht, daar moet ze zijn voor haar boodschappengeld
Alle reacties Link kopieren
de bajes liefde
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 13 oktober 2016 @ 12:00:

de bajes liefde Wie,wat, waar?
quote:Grobbekuiken schreef op 13 oktober 2016 @ 11:56:

Jippie! Nog maar eens een zwarte pieten topic.

Vreselijk. Het wordt tijd voor een wekelijkse viva bingo kaart

Zwarte piet

Ben ik zwanger

Verwarming

Leuk op Netflix

Vluchtelingenstroom

Onderzoekje

Help!!!!

De eerst die alle acht spot in een week is de week winnaar
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 oktober 2016 @ 11:58:

[...]



Met een parttime uitzendbaantje? En hoe lang is dat geleden?Nou moet je me niet gaan herinneren dat ik een oudje ben . En nee, ik had toen een fulltime vaste baan en stufi . Maar ik ben het verder met je eens hoor dat het verhaal niet helemaal lijkt te kloppen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Die legt het er veel te dik bovenop, geen goeie(de bajesliefdelady)
quote:Grobbekuiken schreef op 13 oktober 2016 @ 11:56:

Jippie! Nog maar eens een zwarte pieten topic.



Gelukkig heeft ze voor zwarte letters gekozen.

Wat me opvalt is dat het lijkt alsof ze nieuw is op het forum (ze komt nogal naïef over), maar wel precies weet hoe het werkt met de pijlers en het quoten.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 oktober 2016 @ 12:04:

[...]



Nou moet je me niet gaan herinneren dat ik een oudje ben . En nee, ik had toen een fulltime vaste baan en stufi . Maar ik ben het verder met je eens hoor dat het verhaal niet helemaal lijkt te kloppen.Die senioriteit staat je goed hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven