Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 november 2016 om 22:15
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:08:
[...]
Daar laat je dan je kinderen vrijwillig de helft van de tijd aan over, zonder dat je er zicht op hebt.
Hoeft niet hoor.
Alleen als je dat allebei wil.
Mijn ex legde meteen vast dat ik de zorg kreeg en hij om het weekend de mooi weer vader ging uithangen.
Helemaal vrijwillig.
Ik ken nóg karigere bezoekregelingen trouwens. En niet omdat dat moest van de rechter.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.
[...]
Daar laat je dan je kinderen vrijwillig de helft van de tijd aan over, zonder dat je er zicht op hebt.
Hoeft niet hoor.
Mijn ex legde meteen vast dat ik de zorg kreeg en hij om het weekend de mooi weer vader ging uithangen.
Helemaal vrijwillig.
Ik ken nóg karigere bezoekregelingen trouwens. En niet omdat dat moest van de rechter.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.
zondag 13 november 2016 om 22:17
quote:Het-groepje schreef op 13 november 2016 @ 22:14:
[...]
Dat heb ik hier wel vaker gezien?. Bij een oude nick zelfs de beste wensen van mensen meegekregen. Of bij anderen 'opgeruimd att netjes' achtige boodschappen.Precies, daarom is het ook heel vreemd.
[...]
Dat heb ik hier wel vaker gezien?. Bij een oude nick zelfs de beste wensen van mensen meegekregen. Of bij anderen 'opgeruimd att netjes' achtige boodschappen.Precies, daarom is het ook heel vreemd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 november 2016 om 22:17
quote:Nouschi schreef op 13 november 2016 @ 22:11:
[...]
Ze had hier geschreven wie er op anoniem ging.Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.
[...]
Ze had hier geschreven wie er op anoniem ging.Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 13 november 2016 om 22:18
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:17:
[...]
Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Doe ik een Nne.
[...]
Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Doe ik een Nne.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 november 2016 om 22:18
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 22:15:
[...]
Hoeft niet hoor.
Helemaal vrijwillig.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Maar daar hoef je toch niet mee akkoord te gaan als je dat niet had gewild?
[...]
Hoeft niet hoor.
Helemaal vrijwillig.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Maar daar hoef je toch niet mee akkoord te gaan als je dat niet had gewild?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 november 2016 om 22:19
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 22:15:
[...]
Hoeft niet hoor.
Helemaal vrijwillig.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Nee dat kan ook, absoluut. Vervelend genoeg.
[...]
Hoeft niet hoor.
Helemaal vrijwillig.
Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Nee dat kan ook, absoluut. Vervelend genoeg.
zondag 13 november 2016 om 22:21
zondag 13 november 2016 om 22:21
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:17:
[...]
Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Zou heel raar zijn als niemand er iets over zegt idd. Als ik zie dat jij of Enn om anonimisatie vraagt zeg ik dat ook hier, zeker weten.
[...]
Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Zou heel raar zijn als niemand er iets over zegt idd. Als ik zie dat jij of Enn om anonimisatie vraagt zeg ik dat ook hier, zeker weten.
zondag 13 november 2016 om 22:22
zondag 13 november 2016 om 22:24
quote:friezinnetje2014 schreef op 13 november 2016 @ 22:03:
perma is perma, tenzij je een gedoogforummer bent, dan weer nietZijn daar aparte regels voor, gedoogforummen of forummers? Wanneer wordt je dat, en wat moet je doen om dat te worden?
perma is perma, tenzij je een gedoogforummer bent, dan weer nietZijn daar aparte regels voor, gedoogforummen of forummers? Wanneer wordt je dat, en wat moet je doen om dat te worden?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 13 november 2016 om 22:28
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:06:
[...]
Ik ben er ook bang voor. Die mailt weer met wat mods, er wordt nog eens naar gekeken en dan krijgt ze weer toestemming om te forummen, desnoods met wat 'afspraken'.Zou het echt zo makkelijk gaan! Een kennisje van mij is een aantal jaren geleden gepermaad, wordt absoluut niet teruggedraaid, zegt ze.
[...]
Ik ben er ook bang voor. Die mailt weer met wat mods, er wordt nog eens naar gekeken en dan krijgt ze weer toestemming om te forummen, desnoods met wat 'afspraken'.Zou het echt zo makkelijk gaan! Een kennisje van mij is een aantal jaren geleden gepermaad, wordt absoluut niet teruggedraaid, zegt ze.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.