Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Pretzel66 schreef op 13 november 2016 @ 22:06:

Hoezo kun je na een permaban nog terug komen ?Heel goede vraag.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 22:08:

[...]

In dat geval is scheiden echt zo'n beetje het enige wijze om te doen.

Wat een dappere TO, zoals ze de harde postings incasseert ook.Eens.
quote:00gjes schreef op 13 november 2016 @ 22:09:

[...]

Wat had ze uitgespookt dan?Ze had hier geschreven wie er op anoniem ging.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 13 november 2016 @ 22:10:

[...]

Heel goede vraag.Techniek + mods met andere bezigheden dan 24/7 dit forum bewaken
quote:Nouschi schreef op 13 november 2016 @ 22:11:

[...]

Ze had hier geschreven wie er op anoniem ging.Dat heb ik hier wel vaker gezien?. Bij een oude nick zelfs de beste wensen van mensen meegekregen. Of bij anderen 'opgeruimd att netjes' achtige boodschappen.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:08:

[...]

Daar laat je dan je kinderen vrijwillig de helft van de tijd aan over, zonder dat je er zicht op hebt.

Hoeft niet hoor.

Alleen als je dat allebei wil.

Mijn ex legde meteen vast dat ik de zorg kreeg en hij om het weekend de mooi weer vader ging uithangen.

Helemaal vrijwillig.

Ik ken nóg karigere bezoekregelingen trouwens. En niet omdat dat moest van de rechter.

Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.
quote:Het-groepje schreef op 13 november 2016 @ 22:14:

[...]

Dat heb ik hier wel vaker gezien?. Bij een oude nick zelfs de beste wensen van mensen meegekregen. Of bij anderen 'opgeruimd att netjes' achtige boodschappen.Precies, daarom is het ook heel vreemd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 november 2016 @ 22:11:

[...]

Ze had hier geschreven wie er op anoniem ging.Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:17:

[...]

Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Doe ik een Nne.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 22:15:

[...]

Hoeft niet hoor.

Mijn ex legde meteen vast dat ik de zorg kreeg en hij om het weekend de mooi weer vader ging uithangen.

Helemaal vrijwillig.

Ik ken nóg karigere bezoekregelingen trouwens. En niet omdat dat moest van de rechter.

Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Maar daar hoef je toch niet mee akkoord te gaan als je dat niet had gewild?
Of Nen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 22:15:

[...]

Hoeft niet hoor.

Helemaal vrijwillig.

Misschien ziet die vent co ouderschap wel helemaal niet zitten.Nee dat kan ook, absoluut. Vervelend genoeg.

[...]

Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.

Dat wist ze toen nog niet hè.

Ze kwam alleen gniffelen omdat ze dacht dat haar hysterische gelach mij had weggejaagd.

Veel te veel eer..

[...]

Als ik ooit veow wordt mag ik hopen dat een enkele forummer dat hier ook komt melden.Zou heel raar zijn als niemand er iets over zegt idd. Als ik zie dat jij of Enn om anonimisatie vraagt zeg ik dat ook hier, zeker weten.
quote:Enn schreef op 13 november 2016 @ 22:18:

Of NenPluss lijkt me ook wel een leuke, klinkt zo lekker zacht en toch ook een beetje afstandelijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:friezinnetje2014 schreef op 13 november 2016 @ 22:03:

perma is perma, tenzij je een gedoogforummer bent, dan weer nietZijn daar aparte regels voor, gedoogforummen of forummers? Wanneer wordt je dat, en wat moet je doen om dat te worden?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb gemerkt dat het geen zin meer heeft om op Anoniem te gaan, want mijn vorige nicks zijn gewoon googlebaar.
quote:Nouschi schreef op 13 november 2016 @ 22:21:

[...]

Zou heel raar zijn als niemand er iets over zegt idd. Als ik zie dat jij of Enn om anonimisatie vraagt zeg ik dat ook hier, zeker weten.Ach hou toch op.
quote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 22:25:

Ik heb gemerkt dat het geen zin meer heeft om op Anoniem te gaan, want mijn vorige nicks zijn gewoon googlebaar.En je manier van posten is nogal herkenbaar.
Goh begint de hele discussie weer opnieuw ?
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:24:

[...]

Zijn daar aparte regels voor, gedoogforummen of forummers? Wanneer wordt je dat, en wat moet je doen om dat te worden?Heel goede vraag.
Life is short. Eat dessert first.
Ah zie je wel, 3 dagen kinderopvang, en de man in kwestie is elke dag thuis....
quote:Pretzel66 schreef op 13 november 2016 @ 22:26:

Goh begint de hele discussie weer opnieuw ?En dit.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:06:

[...]

Ik ben er ook bang voor. Die mailt weer met wat mods, er wordt nog eens naar gekeken en dan krijgt ze weer toestemming om te forummen, desnoods met wat 'afspraken'.Zou het echt zo makkelijk gaan! Een kennisje van mij is een aantal jaren geleden gepermaad, wordt absoluut niet teruggedraaid, zegt ze.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:28:

Ah zie je wel, 3 dagen kinderopvang, en de man in kwestie is elke dag thuis....Nou mooi nog meer reden om er vanaf te gaan. Krijgt ze meteen wel lekker veel KOT (als alleenstaande ouder helemaal) . Is ze nog beter af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven