Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:24:

Als je een beetje mazzel hebt kun je onderstaand programma in pakembeet 5-10 jaar afwerken:

Relaatsie, want getongd.

Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis

House warming party.

Babyshower met een genderreveal party, want zwanger

Kraamfeest

x2, bovenstaande, want 2 koters

Verlovingsfeestje

Save the date kaartjes sturen want trouwen

Bridal shower

vrijgezellenfeest

Bruiloft.

1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje

2 jaar in een diep gat vallen

Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding

Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk :(

Er komt vast nog iets anders tussen (geimporteerd uit Amerika of course): de reveal van de bruiloft.

Als het een paar jaar met elkaar hebt uitgehouden doe je alles nog eens over.

Hernieuw je de trouwbeloften, inclusief nieuwe bruidsjurk, feest en alles.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 13:38:

[...]

Gloria Vanderbilt oh mens wat een vieze lucht
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 13:37:

[...]

Nog nooit meegemaakt, zo'n feest. Ik dacht dat alleen de Duggar family dat soort dingen deed, voor TLC.

Maar!

Er gloort hoop aan de horizon!

Wie weet baart mijn dochter lekker jong en is dit dan nog in style.

Kan niet wachten.O, dan kom ik ook!
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 13:38:

[...]

Er komt vast nog iets anders tussen (geimporteerd uit Amerika of course): de reveal van de bruiloft.

Hernieuw je de trouwbeloften, inclusief nieuwe bruidsjurk, feest en alles.O ja dat heb je ook nog. Weddingvows renewen.
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 13:38:

[...]

Hernieuw je de trouwbeloften, inclusief nieuwe bruidsjurk, feest en alles.NEE.! gewoon NEE..
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 13:37:

[...]

Nog nooit meegemaakt, zo'n feest. Ik dacht dat alleen de Duggar family dat soort dingen deed, voor TLC.

Maar!

Er gloort hoop aan de horizon!

Wie weet baart mijn dochter lekker jong en is dit dan nog in style.

Kan niet wachten.Heerlijk theatraal. En de reactie kan ook alleen maar enthousiast zijn, want je kunt het niet máken om gefrustreerd op de bank te ploffen als gast onder het uitroepen van 'ik had nog zó gehoopt op een méisje'.
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:35:

[...]

Musk. Of matroeschka of zo. Heerlijk

Musk.

Van Alyssa Ashley.

En natuurlijk Fenjal, crème de parfum.

Je viel zowat flauw van je eigen zoetigheid maar wérd geroken.

Fo sho.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 13:41:

[...]

NEE.! gewoon NEE..

Ik vrees van wel hoor.

We zitten immers ook opgescheept met alle andere geimporteerde onzin, dus waarom dit niet?
Axe afrika. Dat was mijn generatie. En Naf Naf.
Als ik axe afrika ruik wil ik direct gaan staan tongen onder een lantaarnpaal, met je fiets nog in je hand, want je wilde ook niet eerst je fiets op de standaard gaan zetten omdat dan zo duidelijk was dát je ging tongen. Al was dat toch wel duidelijk, want hij had immers aangeboden je naar huis te brengen en hij hoefde pas uren later thuis te zijn dan jij....
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:41:

[...]

Heerlijk theatraal. En de reactie kan ook alleen maar enthousiast zijn, want je kunt het niet máken om gefrustreerd op de bank te ploffen als gast onder het uitroepen van 'ik had nog zó gehoopt op een méisje'.

Of juist wél als je lekker recalcitrant bent..

In huilen uitbarsten en dan heel hysterisch roepen 'ik ben toch zo teleurgesteld,ik had zo gehoopt op een kleine Eleonora'
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:44:

Als ik axe afrika ruik wil ik direct gaan staan tongen onder een lantaarnpaal, met je fiets nog in je hand, want je wilde ook niet eerst je fiets op de standaard gaan zetten omdat dan zo duidelijk was dát je ging tongen. Al was dat toch wel duidelijk, want hij had immers aangeboden je naar huis te brengen en hij hoefde pas uren later thuis te zijn dan jij....

Jij maakt me vandaag erg aan het lachen
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:41:

[...]

Heerlijk theatraal. En de reactie kan ook alleen maar enthousiast zijn, want je kunt het niet máken om gefrustreerd op de bank te ploffen als gast onder het uitroepen van 'ik had nog zó gehoopt op een méisje'.

Ben ik qua mezelf niet zo bang voor eerlijk gezegd.

Het kan me namelijk nooit ook maar íets schelen.

Net als een naam die geheim moet blijven.

Mij heb je er niet mee, het interesseert me totaal niet hoe een ander z'n kind gaat noemen.

Soms is het wel even schrikken als je de keuze dan hoort, achteraf, na de geboorte maar goed, dat is dan mijn probleem.

Als de ouders maar happy zijn.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 13:45:

[...]

Of juist wél als je lekker recalcitrant bent..

In huilen uitbarsten en dan heel hysterisch roepen 'ik ben toch zo teleurgesteld,ik had zo gehoopt op een kleine Eleonora'Ja, maar dan wel alleen als buurvrouw van drie straten verderop. Niet als moeder of vader ofzo. Maar dat je góed laat merken dat die spelletjes om het geslacht te raden voor jou bloedserieus waren en dat je érg betrokken bent. Eventueel vriendschap verbreken wegens ongewenst geslacht is optioneel.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 13:41:

[...]

Musk.

Van Alyssa Ashley.

Die draag ik soms nog steeds
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 13:46:

[...]

Jij maakt me vandaag erg aan het lachen

Graag gedaan. Ik hoop oprecht dat mijn dochter dat ook zo gaat doen. Héérlijk was dat.

En dat je de dagen daarna niet meer precies wist wat je moest doen, want je had elkaar nummer niet en toch geen mobiel, dus moest je té vaak voor zijn huis langsfietsen óf hopen dat hij de vrijdag erna er wéér was.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:47:

[...]

Ja, maar dan wel alleen als buurvrouw van drie straten verderop. Niet als moeder of vader ofzo. Maar dat je góed laat merken dat die spelletjes om het geslacht te raden voor jou bloedserieus waren en dat je érg betrokken bent. Eventueel vriendschap verbreken wegens ongewenst geslacht is optioneel.Mensch hou eens op!
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:48:

[...]

Graag gedaan. Ik hoop oprecht dat mijn dochter dat ook zo gaat doen. Héérlijk was dat.

En dat je de dagen daarna niet meer precies wist wat je moest doen, want je had elkaar nummer niet en toch geen mobiel, dus moest je té vaak voor zijn huis langsfietsen óf hopen dat hij de vrijdag erna er wéér was.Ja, zo was dat!
Ik ken alleen de eerst JOOP en die rook naar incontinentie-luier met inhoud.

Niet zo gek. Er werd ook gebruik gemaakt van urine om de lekkere luchtjes vast houden.

Of ..... was het iets anders? Ach ja, moeder van ex-vriend droeg het beide.

Zoonlief kon geen onderschijt maken. Is gelukkig nooit officiële schoenmoeder geworden.

Die deed niet aan cadeautjes. Hoe wanstaltig was de kerstverlichting met extra gekleurde lampjes die als een knipperlicht stond te schitteren. Blij dat daar een knop op zat om dat uit te zetten.

Moest meteen aan als zij binnen kwamen.

Een vis met de p er in.

Ik las hier dat de topic weer vol gaat railen als een treintje.
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 november 2016 @ 13:47:

[...]

Die draag ik soms nog steeds Ik ook
The owls are not what they seem
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:48:

[...]

En dat je de dagen daarna niet meer precies wist wat je moest doen, want je had elkaar nummer niet en toch geen mobiel, dus moest je té vaak voor zijn huis langsfietsen óf hopen dat hij de vrijdag erna er wéér was.

Ja dat ken ik ook nog wel.

Of naar zijn huis bellen want geen mobieltje en dan kreeg je eerst zijn moeder aan de lijn.

Oeps eeeh dag mevrouw met Yellow is Jeroen ook thuis?
Maar ik wilde alleen een ontdekking mailen.

Ik had nog twee potten appelmoes staan waarvan ik de deksel niet los kreeg.

Met ouderwetse flessenopener kan je de deksel iets optillen en het vacuüm er af.

Daarna gaat de deksel als vanzelf open. Het waren potten uit voordeelaanbieding van Emté.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 13:58:

[...]

Ja dat ken ik ook nog wel.

Of naar zijn huis bellen want geen mobieltje en dan kreeg je eerst zijn moeder aan de lijn.

Oeps eeeh dag mevrouw met Yellow is Jeroen ook thuis? En dat dan de héle familie wist dat er Een Meisje belde.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:47:

[...]

Ja, maar dan wel alleen als buurvrouw van drie straten verderop. Niet als moeder of vader ofzo. Maar dat je góed laat merken dat die spelletjes om het geslacht te raden voor jou bloedserieus waren en dat je érg betrokken bent. Eventueel vriendschap verbreken wegens ongewenst geslacht is optioneel.

Naar de keuken stampen, roepen 'nee het gaat wel, echt. Laat me nu maar! Laat me!' en in de keuken gillen in je vuist.
quote:Het-groepje schreef op 14 november 2016 @ 14:00:

[...]

Naar de keuken stampen, roepen 'nee het gaat wel, echt. Laat me nu maar! Laat me!' en in de keuken gillen in je vuist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven