Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 13:29:

[...]

OMG, dat zijn Meds, BGB, Leo, LV, Star en ik.

Die foto had nooit bewaard gebleven mogen worden Meds met een bolero, wie had dat verwacht
Tjezus, wat vals
Ik hoop elke keer weer op een taart die groen is van binnen. Foutje van de bakker.

Een kikker! Een kikker! Of een alien!
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 13:27:

Van al die jaren dat ik hier rondloop vind ik de bridezilla topics het meest amusant.Heerlijk. Ik smul ook van vrijgezellenfeestjestopics, zalig gewoon.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:57:

[...]

Ja. das dan jammer, de mod van dienst bepaalt kennelijk. Ze hebben geen eenduidig beleid. Staat wel in de huisregels maar ze zijn niet competent genoeg om e.e.a toe te passen.Daar mogen forummers niet de dupe van worden.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:31:

[...]

Heerlijk. Ik smul ook van vrijgezellenfeestjestopics, zalig gewoon.En kersttopics. Heerlijk
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:31:

[...]

Heerlijk. Ik smul ook van vrijgezellenfeestjestopics, zalig gewoon.Ja he? Zalig!
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:55:

Het bizarre is, de oudere forummers, die hier al het langst zijn, liggen onder vuur.Die indruk heb ik zeker niet. Ik ben niet zolang als de oudere-forummers op viva en toch heb ik al een hele rij (veel onterechte) bannen gehad.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:29:

Maar serieus, een gender reveal party...

Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.

Echt.

Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..

Je bent echt wel eens geweest dus?

Soms ben ik zo blij om in de provincie te wonen he
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 13:33:

[...]

En kersttopics. Heerlijk De schoonmoeders.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:24:

Als je een beetje mazzel hebt kun je onderstaand programma in pakembeet 5-10 jaar afwerken:

Relaatsie, want getongd.

Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis

House warming party.

Babyshower met een genderreveal party, want zwanger

Kraamfeest

x2, bovenstaande, want 2 koters

Verlovingsfeestje

Save the date kaartjes sturen want trouwen

Bridal shower

vrijgezellenfeest

Bruiloft.

1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje

2 jaar in een diep gat vallen

Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding

Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk :(Ik denk dat scheidingsfeestjes ook wel eens een gat in de markt kunnen zijn.!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 13:22:

[...]

O, ja. Of Blue Stratos oid.

En als ze zelf nog geen after shave mochten (lees nodig hadden) Tabac, of Old Spice.

Van hun vader.

En daar walmden ze dan mee tegen jouw Charlie of Anaïs Anaïs op.
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:31:

Ik hoop elke keer weer op een taart die groen is van binnen. Foutje van de bakker.

Een kikker! Een kikker! Of een alien!

[...]

En kersttopics. Heerlijk Oh ja die ook, vanmorgen al iets gespot over een kerstdiner koken. Het begint weer
quote:Solomio schreef op 14 november 2016 @ 06:00:

[...]

Uit de OP van het bantopic: - permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam

Een permaban volgt niet automatisch op een maandban of op weet ik wat. Een permaban volgt op ernstige misdragingen. Wat dat dan inhoudt is natuurlijk voer voor discussie, maar ik lees hier net iets te vaak dat mensen denken dat er op een gegeven moment 'automatisch' een permaban komt en dat is dus niet zo.En toch ook echt ná een maandban.

Als je voor wat flutredenen bannen hebt gekregen zit je binnen no-time aan de perma-ban.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

En kersttopics. Heerlijk Jaaah wat doen we met schoonmoeder want ik wil eindelijk eens kerst vieren met mijn eigen 'gezinnetje' heerlijk ik verheug me er nu al op.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 13:34:

[...]

En als ze zelf nog geen after shave mochten (lees nodig hadden) Tabac, of Old Spice.

Van hun vader.

En daar walmden ze dan mee tegen jouw Charlie of Anaïs Anaïs op.Musk. Of matroeschka of zo. Heerlijk
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:34:

[...]

Oh ja die ook, vanmorgen al iets gespot over een kerstdiner koken. Het begint weer En of de schoonfamilie welkom is. Of dat kinderen juist niet welkom zijn
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 13:34:

[...]

Van hun vader.

En daar walmden ze dan mee tegen jouw Charlie of Anaïs Anaïs op.

Charlie

Haddik.
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:34:

[...]

Oh ja die ook, vanmorgen al iets gespot over een kerstdiner koken. Het begint weer Dan heb ik altijd de neiging om te posten 'gewoon boerenkool met spekkies en een hemaworst vreten' maar ik doe het maar heel wijs niet.
Dat waren ook hilarische topics, wel of geen kinderen op je bruiloft. Een bridezilla die de kinderen van de zus ofzo er niet bij wilde hebben.
missie m lult tegen zich zelf?
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:29:

Maar serieus, een gender reveal party...

Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.

Echt.

Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..

Nog nooit meegemaakt, zo'n feest. Ik dacht dat alleen de Duggar family dat soort dingen deed, voor TLC.

Maar!

Er gloort hoop aan de horizon!

Wie weet baart mijn dochter lekker jong en is dit dan nog in style.

Kan niet wachten.
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 13:35:

[...]

Musk. Of matroeschka of zo. Heerlijk Gloria Vanderbilt
quote:Hala schreef op 14 november 2016 @ 09:18:

[...]

Dat zijn toch dezelfde personen.?
LOEP ME MAAR aub.
Oh gut wordt de oude doos weer opengetrokken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven