Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 13:32
maandag 14 november 2016 om 13:33
maandag 14 november 2016 om 13:33
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:29:
Maar serieus, een gender reveal party...
Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.
Echt.
Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..
Je bent echt wel eens geweest dus?
Soms ben ik zo blij om in de provincie te wonen he
Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.
Echt.
Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..
Je bent echt wel eens geweest dus?
Soms ben ik zo blij om in de provincie te wonen he
maandag 14 november 2016 om 13:34
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:24:
Als je een beetje mazzel hebt kun je onderstaand programma in pakembeet 5-10 jaar afwerken:
Relaatsie, want getongd.
Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis
House warming party.
Babyshower met een genderreveal party, want zwanger
Kraamfeest
x2, bovenstaande, want 2 koters
Verlovingsfeestje
Save the date kaartjes sturen want trouwen
Bridal shower
vrijgezellenfeest
Bruiloft.
1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje
2 jaar in een diep gat vallen
Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding
Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk :(Ik denk dat scheidingsfeestjes ook wel eens een gat in de markt kunnen zijn.!
Als je een beetje mazzel hebt kun je onderstaand programma in pakembeet 5-10 jaar afwerken:
Relaatsie, want getongd.
Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis
House warming party.
Babyshower met een genderreveal party, want zwanger
Kraamfeest
x2, bovenstaande, want 2 koters
Verlovingsfeestje
Save the date kaartjes sturen want trouwen
Bridal shower
vrijgezellenfeest
Bruiloft.
1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje
2 jaar in een diep gat vallen
Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding
Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk :(Ik denk dat scheidingsfeestjes ook wel eens een gat in de markt kunnen zijn.!
maandag 14 november 2016 om 13:35
quote:Solomio schreef op 14 november 2016 @ 06:00:
[...]
Uit de OP van het bantopic: - permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam
Een permaban volgt niet automatisch op een maandban of op weet ik wat. Een permaban volgt op ernstige misdragingen. Wat dat dan inhoudt is natuurlijk voer voor discussie, maar ik lees hier net iets te vaak dat mensen denken dat er op een gegeven moment 'automatisch' een permaban komt en dat is dus niet zo.En toch ook echt ná een maandban.
Als je voor wat flutredenen bannen hebt gekregen zit je binnen no-time aan de perma-ban.
[...]
Uit de OP van het bantopic: - permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam
Een permaban volgt niet automatisch op een maandban of op weet ik wat. Een permaban volgt op ernstige misdragingen. Wat dat dan inhoudt is natuurlijk voer voor discussie, maar ik lees hier net iets te vaak dat mensen denken dat er op een gegeven moment 'automatisch' een permaban komt en dat is dus niet zo.En toch ook echt ná een maandban.
Als je voor wat flutredenen bannen hebt gekregen zit je binnen no-time aan de perma-ban.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 14 november 2016 om 13:37
maandag 14 november 2016 om 13:37
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:29:
Echt.
Nog nooit meegemaakt, zo'n feest. Ik dacht dat alleen de Duggar family dat soort dingen deed, voor TLC.
Maar!
Er gloort hoop aan de horizon!
Wie weet baart mijn dochter lekker jong en is dit dan nog in style.
Kan niet wachten.
Echt.
Nog nooit meegemaakt, zo'n feest. Ik dacht dat alleen de Duggar family dat soort dingen deed, voor TLC.
Maar!
Er gloort hoop aan de horizon!
Wie weet baart mijn dochter lekker jong en is dit dan nog in style.
Kan niet wachten.