Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 18:12
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 18:03:
Kapotgekookte andijvie of bloemkool met een maizena sausje en dan nootmuskaat erover.
En mijn oma maakte kippensoep met gekookte kipfilet, een blik kippensoep, daar nog een zakje kippensoep doorheen plus een pak vermicelli.
Nee, aan zout hadden we geen tekort hoor!
En je lepel bleef er rechtop in staan.
Kapotgekookte andijvie of bloemkool met een maizena sausje en dan nootmuskaat erover.
En mijn oma maakte kippensoep met gekookte kipfilet, een blik kippensoep, daar nog een zakje kippensoep doorheen plus een pak vermicelli.
maandag 14 november 2016 om 18:12
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 18:00:
[...]
Voor je pa ? Met 6 rookte ik zware over mijn longen. Op mijn vijftiende begon ik te pijpen.
Kan allemaal niet meer, tegenwoordig.
Kan niemand Pejeka hierheen halen? En haar zus ; Marianne Davids.
Laatst zat er iemand in een tattoo topic die was 70 plus.leuk dat die jongeren hier ook komen
[...]
Voor je pa ? Met 6 rookte ik zware over mijn longen. Op mijn vijftiende begon ik te pijpen.
Kan allemaal niet meer, tegenwoordig.
Kan niemand Pejeka hierheen halen? En haar zus ; Marianne Davids.
Laatst zat er iemand in een tattoo topic die was 70 plus.leuk dat die jongeren hier ook komen
maandag 14 november 2016 om 18:16
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 18:12:
[...]
Klinkt vreselijk!
Mijn oma maakte garnalenkroketjes en de heerlijkste salades.
Jammer genoeg waren die bijna altijd bestemd voor de kinderen die van buiten de stad kwamen.
[...]
Klinkt vreselijk!
Mijn oma maakte garnalenkroketjes en de heerlijkste salades.
Jammer genoeg waren die bijna altijd bestemd voor de kinderen die van buiten de stad kwamen.
maandag 14 november 2016 om 18:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 17:28:
[...]
Ja dat zal je altijd zien, de grootste huilies zijn uiteindelijk niet dood te knuppelen.
Mijn andere opa was trouwens een enorme lul. En mijn andere oma heb ik nooit gekend, die was al dood toen mijn vader acht was. Maar in die acht jaar had ze wel zes kinderen gebaard van die lul terwijl ze echt doodziek was, en met zijn tweede vrouw fokte hij vrolijk verder. Katholiek he Wauw... 6 kinderen in 8 jaar terwijl je doodziek bent. Wat een tijden... en over die opa weet ik niet eens echt wat ik moet zeggen...
[...]
Ja dat zal je altijd zien, de grootste huilies zijn uiteindelijk niet dood te knuppelen.
Mijn andere opa was trouwens een enorme lul. En mijn andere oma heb ik nooit gekend, die was al dood toen mijn vader acht was. Maar in die acht jaar had ze wel zes kinderen gebaard van die lul terwijl ze echt doodziek was, en met zijn tweede vrouw fokte hij vrolijk verder. Katholiek he Wauw... 6 kinderen in 8 jaar terwijl je doodziek bent. Wat een tijden... en over die opa weet ik niet eens echt wat ik moet zeggen...
maandag 14 november 2016 om 18:18
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 18:12:
[...]
Ik heb de mijne gewoon gekregen, van mijn hofleverancier.
handig ik had hem express bestelt voor het geval het weer binnen no-time was uitverkocht.
laatst bij Late night had Gerard Ekdom het over een cassette bandje, riep Humberto ja dat moet je even uitleggen sommige mensen weten niet wat dat is hou dan dacht ik vervolgens ik wordt oud
[...]
Ik heb de mijne gewoon gekregen, van mijn hofleverancier.
handig ik had hem express bestelt voor het geval het weer binnen no-time was uitverkocht.
laatst bij Late night had Gerard Ekdom het over een cassette bandje, riep Humberto ja dat moet je even uitleggen sommige mensen weten niet wat dat is hou dan dacht ik vervolgens ik wordt oud
maandag 14 november 2016 om 18:19
quote:BridgetteDubois schreef op 14 november 2016 @ 18:16:
[...]
Wauw... 6 kinderen in 8 jaar terwijl je doodziek bent. Wat een tijden... en over die opa weet ik niet eens echt wat ik moet zeggen...Mijn opa maakte 5 kinderen bij de eerste vrouw (dood in het kraambed) 7 kinderen bij de tweede (ook dood in (ook dood in het kraambed) en nog 2 bij de derde. De laatste heeft hem overleefd.
[...]
Wauw... 6 kinderen in 8 jaar terwijl je doodziek bent. Wat een tijden... en over die opa weet ik niet eens echt wat ik moet zeggen...Mijn opa maakte 5 kinderen bij de eerste vrouw (dood in het kraambed) 7 kinderen bij de tweede (ook dood in (ook dood in het kraambed) en nog 2 bij de derde. De laatste heeft hem overleefd.
maandag 14 november 2016 om 18:21
maandag 14 november 2016 om 18:21
quote:consuelabananahammok schreef op 14 november 2016 @ 18:19:
[...]
Dat heb ik serieus deze zomer gedaan!
Wanhoopsdaad om shirtjes nog wit te krijgen.
Voelde mij zo kneuterig ouderwets .
Ik deed het vroeger ook nog met de katoenen luiers waar de poepvlekken niet uit gingen.
Ik voelde me een fantastische huisvrouw: al die katoenen luiers wapperend aan de lijn!
[...]
Dat heb ik serieus deze zomer gedaan!
Wanhoopsdaad om shirtjes nog wit te krijgen.
Voelde mij zo kneuterig ouderwets .
Ik deed het vroeger ook nog met de katoenen luiers waar de poepvlekken niet uit gingen.
Ik voelde me een fantastische huisvrouw: al die katoenen luiers wapperend aan de lijn!
maandag 14 november 2016 om 18:22
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 18:19:
[...]
Mijn opa maakte 5 kinderen bij de eerste vrouw (dood in het kraambed) 7 kinderen bij de tweede (ook dood in (ook dood in het kraambed) en nog 2 bij de derde. De laatste heeft hem overleefd.Knap dat ze het volgehouden heeft met 14 kinderen
[...]
Mijn opa maakte 5 kinderen bij de eerste vrouw (dood in het kraambed) 7 kinderen bij de tweede (ook dood in (ook dood in het kraambed) en nog 2 bij de derde. De laatste heeft hem overleefd.Knap dat ze het volgehouden heeft met 14 kinderen
Tjezus, wat vals
maandag 14 november 2016 om 18:22