Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 15 november 2016 @ 13:59:

Wat een gezeik om die pannen zegels van de ah. Iemand vraagt iets en gelijk kun je niet bij de ikea en blokker terecht.Vond ik ook al inderdaad.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 14:04:

Wees blij dat ze haar geen abortus aanraden, was nog vervelender geweest.
Nu weer eentje die vertelt dat volle kaarten op MP aangeboden worden voor €15 en misschien doet de TO dat ook wel
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 15:56:

Nu weer eentje die vertelt dat volle kaarten op MP aangeboden worden voor €15 en misschien doet de TO dat ook wel En zo fucking what als ze dat zou doen? Wat een zeikerds daar.
Nou nou de ik ga trouwen en nu heb ik een probleem met.... schieten de laatste tijd als hummus de grond uit zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 15 november 2016 @ 16:21:

Nou nou de ik ga trouwen en nu heb ik een probleem met.... schieten de laatste tijd als hummus de grond uit zeg.
Ik dacht dat je mensen echt leerde kennen op actueel, maar dat zegeltopic werkt ook verrassend goed.
Tjezus, wat vals
quote:charlottew88 schreef op 15 november 2016 @ 16:21:

Wil ik ook eens ' goed' advies geven op de sekspijler, klik ik op 'Plaats je reactie', bestaat de pagina al niet meer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:23:

Wil ik ook eens ' goed' advies geven op de sekspijler, klik ik op 'Plaats je reactie', bestaat de pagina al niet meer.
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:23:

Wil ik ook eens ' goed' advies geven op de sekspijler, klik ik op 'Plaats je reactie', bestaat de pagina al niet meer.Sommige forummers willen ze niet op die pijler. Zie het als zelfbescherming.
Tja, blijkbaar begrijp ik helemaal niets van seks
quote:Phaedra_ schreef op 15 november 2016 @ 17:28:

[...]

Sommige forummers willen ze niet op die pijler. Zie het als zelfbescherming.
Ik zag er net een advies om partner eens wat xtc te voeren, want dan zou hij vast wat makkelijker praten over zijn voorkeur voor het dragen van damesondergoed
Ik las het ook. Van de pot gerukt advies. Maar begreep ik het goed dat die TO 'even ergens anders gaat wonen'? Of las ik dat zo?
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 17:32:

Ik zag er net een advies om partner eens wat xtc te voeren, want dan zou hij vast wat makkelijker praten over zijn voorkeur voor het dragen van damesondergoed
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 17:32:

Ik zag er net een advies om partner eens wat xtc te voeren, want dan zou hij vast wat makkelijker praten over zijn voorkeur voor het dragen van damesondergoed LSD is leuker.
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:34:

Ik las het ook. Van de pot gerukt advies. Maar begreep ik het goed dat die TO 'even ergens anders gaat wonen'? Of las ik dat zo?Weet ik veel. Ik heb het topic verder niet gelezen .
Gewoon champignonnensoep van paddo's.

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 13:44:

Mijn 1e waarschuwing én 24uurs ban in jaaaren kreeg ik door dat mens Nou hoor je er tenminste een beetje bij.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Eens maar zo zijn er hier echt wel meer dus wat is het nou het probleem? Dat de mods hebben ingegrepen is hun goed recht want als je besluit om de regels te verbreken dan kan je een lel verwachten. Maar het wisselende beleid waar zij zich op dit gebied aan houden leidt inmiddels wel tot verwarring.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Aan het bijlezen Enn?
lol
quote:ThunderassMan schreef op 15 november 2016 @ 18:29:

[...]

Nou hoor je er tenminste een beetje bij.

Ik hoor ook bij die club

Phae heeft mij ook nog een ban bezorgd
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 18:59:

Aan het bijlezen Enn? Ja. Kan het anders dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven