Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 26 november 2016 @ 21:31:

[...]

Wees blij dat je oud wordt! Het verval stemt me elke dag vrolijker, kan ik je zeggen.
quote:barbaracartland schreef op 26 november 2016 @ 21:27:

Ik ben hier nog niet eens twee jaar, maar het voelt als een eeuwigheid. Zo gaat dat, als je oud wordt.Jij 'voelt' echt al heel lang.
Ik wed dat er binnenkort een verzekeringsmaatschappij als 'kennispartner' ten tonele verschijnt met een topic.

Er zijn 3 topics over verzekeringen geopend, door 3 nieuwe forummers. Net lid, weet je wel.

Over inboedelverzekering, begrafenisverzekering en levensverzekering.

I rest my case.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 22:04:

Ik wed dat er binnenkort een verzekeringsmaatschappij als 'kennispartner' ten tonele verschijnt met een topic.

Er zijn 3 topics over verzekeringen geopend, door 3 nieuwe forummers. Net lid, weet je wel.

Over inboedelverzekering, begrafenisverzekering en levensverzekering.

I rest my case.Heb jij geen baan?
Ik zie het helemaal voor me hoe zo'n reclamejongen dat verkoopt; 'eerst maken we het onderwerp levend met een paar topics en daarna bieden we onszelf, geheel belangeloos uiteraard, aan'
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 22:05:

[...]

Heb jij geen baan? Had je me als CM willen hebben? In dat geval solliciteer ik en zeg mijn baan op
Ik beheer het budget niet. En ja, van jou verwacht ik reëel beleid. Anders geen verlenging van je halfjaarcontract.
Wat mager, een half jaar maar.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 22:07:

Ik zie het helemaal voor me hoe zo'n reclamejongen dat verkoopt; 'eerst maken we het onderwerp levend met een paar topics en daarna bieden we onszelf, geheel belangeloos uiteraard, aan'Of zij geven Sanoma een klein centje. Die zeggen daar wel ja op.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 22:16:

[...]

Of zij geven Sanoma een klein centje. Die zeggen daar wel ja op.Het is win-win voor iedereen. Zowel de koper als de verkoper verdienen er geld aan. Gewoon handel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 26 november 2016 @ 21:36:

[...]

Niet onder deze naam,nee.

Maar misschien die andere ook niet...

Ik raak helemaal van de wijs door die Nick wissels, ook een gevolg van ouder worden.

Komt ook omdat ik te weinig tijd heb om alles bij te lezen waarschijnlijk.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 22:19:

[...]

Het is win-win voor iedereen. Zowel de koper als de verkoper verdienen er geld aan. Gewoon handel.

Allicht.

Echter, het was scherp opgemerkt van mij
Chapeau, uiteraard.
Dank u.
De rien.
Merci beaucoup.
Que?
quote:Rhae schreef op 26 november 2016 @ 22:50:

Que?Nada.
Als ik iets geleerd heb van m'n reizen; 'Cheers mate' heeft altijd de juiste lading. Mooie taal, dat Engels.
yasmijn, ik vind het prima dat er iets moois opbloeit tussen jou en amand, maar weet die arme man wel hoe oud jij bent?
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 22:56:

Als ik iets geleerd heb van m'n reizen; 'Cheers mate' heeft altijd de juiste lading. Mooie taal, dat Engels.Precies. Kun je alle kanten mee op.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 22:58:

yasmijn, ik vind het prima dat er iets moois opbloeit tussen jou en amand, maar weet die arme man wel hoe oud jij bent?Sssttt! Ik zit te genieten
quote:paulaner schreef op 26 november 2016 @ 22:19:

[...]

Ik raak helemaal van de wijs door die Nick wissels, ook een gevolg van ouder worden.

Komt ook omdat ik te weinig tijd heb om alles bij te lezen waarschijnlijk.

Oh ik maak geen geheim van de mijne hoor.

Had hem zomaar veranderd. Niet vanwege een sappige rel ofzo
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 22:58:

yasmijn, ik vind het prima dat er iets moois opbloeit tussen jou en amand, maar weet die arme man wel hoe oud jij bent?

Er bloeit helemaal niks op

Een keer eens, kan gebeuren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 22:01:

[...]

Jij 'voelt' echt al heel lang.Is een gave.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven