Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 november 2016 om 20:58
quote:Cookielyon schreef op 22 november 2016 @ 20:54:
Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.
Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 22 november 2016 om 21:10
woensdag 23 november 2016 om 07:55
quote:Cookielyon schreef op 22 november 2016 @ 22:26:
[...]
O Ik dacht dat de forummers geld in het laadje brengen.
Natuurlijk niet. De adverteerders doen dat. Hoe meer hits, hoe meer geld en seks geeft hits.
En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat os echt niet zo moeilijk.
[...]
O Ik dacht dat de forummers geld in het laadje brengen.
Natuurlijk niet. De adverteerders doen dat. Hoe meer hits, hoe meer geld en seks geeft hits.
En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat os echt niet zo moeilijk.
woensdag 23 november 2016 om 08:01
woensdag 23 november 2016 om 11:11
quote:Phaedra_ schreef op 23 november 2016 @ 07:55:
[...]
En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat is echt niet zo moeilijk.Nou ja, voor sommigen dus duidelijk wel.
[...]
En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat is echt niet zo moeilijk.Nou ja, voor sommigen dus duidelijk wel.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 23 november 2016 om 11:58
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 11:56:
[...]
Ik lees soms mee, petje af voor oa jou en Barrie.+1 Net weer meegelezen. Blij dat ik die pijler heb geblokkeerd.
[...]
Ik lees soms mee, petje af voor oa jou en Barrie.+1 Net weer meegelezen. Blij dat ik die pijler heb geblokkeerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.