Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.
quote:Cookielyon schreef op 22 november 2016 @ 20:54:

Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.En je droogt spontaan voor jaren op om de wijze waarover ze over seks schrijven.
quote:Philae schreef op 22 november 2016 @ 20:46:

[...]

Jawel. Ze is coördinator van die rubriek in Viva. Dus blijkbaar staat ze achter haar stukken.Ook dom.

Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 22 november 2016 @ 20:58:

[...]

De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.money talks

[...]

De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.Echt prima hoor, maar doe dan iig net alsof je voor intelligente volwassen vrouwen schrijft.
quote:Phaedra_ schreef op 22 november 2016 @ 21:09:

[...]

Echt prima hoor, maar doe dan iig net alsof je voor intelligente volwassen vrouwen schrijft.Net of niet?

[...]

De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.Nou ja, dat klopt ook gewoon.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Chevron schreef op 22 november 2016 @ 21:09:

[...]

Net of niet?Net alsof. Dus met een IQ van boven de 55.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 november 2016 @ 18:48:

[...]

Je hebt gelijk, sorry. Ervaring is het zaad aller verhalen, of zoiets.

Ik vind viva erg seksueel georiënteerd. Echt je wordt er haast mee doodgegooid.+1
quote:Phaedra_ schreef op 22 november 2016 @ 20:56:

[...]

En je droogt spontaan voor jaren op om de wijze waarover ze over seks schrijven.Klopt. Vindt het niet denderend.

[...]

De vorige CM was daar vrij open over: juist dat soort berichten leveren de meeste bezoekers en geld op.O Ik dacht dat de forummers geld in het laadje brengen.
Ik betaal ieder kwartaal €25 aan contributie.
And what do I get? A bucket full of shite.

Slaap lekker allemaal!
quote:Cookielyon schreef op 22 november 2016 @ 22:26:

[...]

O Ik dacht dat de forummers geld in het laadje brengen.

Natuurlijk niet. De adverteerders doen dat. Hoe meer hits, hoe meer geld en seks geeft hits.

En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat os echt niet zo moeilijk.
quote:Bruise schreef op 23 november 2016 @ 00:32:

Ik betaal ieder kwartaal €25 aan contributie.Mijn buurvrouw had via groupon een jaar voor een tientje. Ik betaal 4,77 per kwartaal, een tientje in guldens destijds. kreeg er toendertijd een wafeltang voor mijn haar bij.
Van BaByliss?
quote:Phaedra_ schreef op 23 november 2016 @ 07:55:

[...]

Natuurlijk niet. De adverteerders doen dat. Hoe meer hits, hoe meer geld en seks geeft hits.

En dat vind ik echt prima, maar schrijf dat niet alsof je voor iemand met een IQ van 51 schrijft en maak er een leuk inhoudelijk stuk van. Dat is echt niet zo moeilijk.Nou ja, voor sommigen dus duidelijk wel.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Barbara hoe lang moeten we nog? Ik krijg uitputtingsverschijnselen
Ik vind het knap hoor meds, hoe je ze steeds met hun eigen teksten confronteert. Maar het komt gewoon niet aan.

En ik snap dus niet het pleidooi om meer van dit soort onderbuiktypes te moeten horen in de media. Ik hoor ze al genoeg en vind het wanstaltig.
quote:S-Meds schreef op 23 november 2016 @ 11:44:

Barbara hoe lang moeten we nog? Ik krijg uitputtingsverschijnselenIk lees soms mee, petje af voor oa jou en Barrie.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 11:56:

[...]

Ik lees soms mee, petje af voor oa jou en Barrie.+1 Net weer meegelezen. Blij dat ik die pijler heb geblokkeerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik lees niet mee dus hou me petje op.
Echt respect. Ik kan niet meer respectvol reageren op dat onderwerp en word er echt heel boos van. Dus heel fijn af en toe te jullie te lezen bc en meds (en anderen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven