Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 november 2016 om 12:07
quote:Het-groepje schreef op 23 november 2016 @ 12:04:
Echt respect. Ik kan niet meer respectvol reageren op dat onderwerp en word er echt heel boos van. Dus heel fijn af en toe te jullie te lezen bc en meds (en anderen).Eens! Ik kan dat ook niet dus ik ga me niet irriteren. Het is gewoon not fair hoe Sylvana door de slijk wordt gehaald. En dat het normaal schijnt te zijn hoe ze wordt aangepakt.
Echt respect. Ik kan niet meer respectvol reageren op dat onderwerp en word er echt heel boos van. Dus heel fijn af en toe te jullie te lezen bc en meds (en anderen).Eens! Ik kan dat ook niet dus ik ga me niet irriteren. Het is gewoon not fair hoe Sylvana door de slijk wordt gehaald. En dat het normaal schijnt te zijn hoe ze wordt aangepakt.
woensdag 23 november 2016 om 12:08
quote:MarindaH schreef op 23 november 2016 @ 11:45:
Ik vind het knap hoor meds, hoe je ze steeds met hun eigen teksten confronteert. Maar het komt gewoon niet aan.
En ik snap dus niet het pleidooi om meer van dit soort onderbuiktypes te moeten horen in de media. Ik hoor ze al genoeg en vind het wanstaltig.ik ben er ook zat van. hoe kan je met droge ogen zo inconsequent reageren? Zouden die lui daar nou zelf in geloven?
Ik vind het knap hoor meds, hoe je ze steeds met hun eigen teksten confronteert. Maar het komt gewoon niet aan.
En ik snap dus niet het pleidooi om meer van dit soort onderbuiktypes te moeten horen in de media. Ik hoor ze al genoeg en vind het wanstaltig.ik ben er ook zat van. hoe kan je met droge ogen zo inconsequent reageren? Zouden die lui daar nou zelf in geloven?
woensdag 23 november 2016 om 12:19
woensdag 23 november 2016 om 12:19
quote:S-Meds schreef op 23 november 2016 @ 12:08:
[...]
ik ben er ook zat van. hoe kan je met droge ogen zo inconsequent reageren? Zouden die lui daar nou zelf in geloven?
Er hoeft maar een punt recht overeind te blijven, linksom, rechtsom, goedschiks, kwaadschiks en dat is: De walgelijke, persoonlijke, totaal misplaatste aanvallen op Sylvana heeft zij hoe je het ook wendt of keert aan zichzelf te danken.
Eigen schuld.
En dan heb je verder niet veel argumenten, logica of feiten nodig.
[...]
ik ben er ook zat van. hoe kan je met droge ogen zo inconsequent reageren? Zouden die lui daar nou zelf in geloven?
Er hoeft maar een punt recht overeind te blijven, linksom, rechtsom, goedschiks, kwaadschiks en dat is: De walgelijke, persoonlijke, totaal misplaatste aanvallen op Sylvana heeft zij hoe je het ook wendt of keert aan zichzelf te danken.
Eigen schuld.
En dan heb je verder niet veel argumenten, logica of feiten nodig.
woensdag 23 november 2016 om 12:30
woensdag 23 november 2016 om 12:41
Ik wilde iets posten, maar ik laat het maar zitten.
In meerdere talkshows komen steeds weer bepaalde actrices aan het woord.
Die hebben geen enkel talent voor politica. Slecht geïnformeerd.
André Hazes stond ook ooit op de verkiezingslijsten. Straks gaat Roy Donders ook nog.
Of Barbie en Michael... Wordt het hun volgende programma. Is misschien nog niet zo'n slecht idee.
Als thema voor een nieuw programma dan. De rest niet.
In meerdere talkshows komen steeds weer bepaalde actrices aan het woord.
Die hebben geen enkel talent voor politica. Slecht geïnformeerd.
André Hazes stond ook ooit op de verkiezingslijsten. Straks gaat Roy Donders ook nog.
Of Barbie en Michael... Wordt het hun volgende programma. Is misschien nog niet zo'n slecht idee.
Als thema voor een nieuw programma dan. De rest niet.
woensdag 23 november 2016 om 12:46
Zo gaat het hier toch altijd? Wie discrimineert mag alles zeggen.
Je mag hier de halve wereldbevolking de verschrikkelijkste dingen toewensen, en als er dan iemand iets terugzegt rennen ze jankend naar de mod om een ban wegens 'op de man spelen' te eisen. En dan krijgen ze gewoon hun zin.
Je bent vogelvrij, als weldenkend mens.
Je mag hier de halve wereldbevolking de verschrikkelijkste dingen toewensen, en als er dan iemand iets terugzegt rennen ze jankend naar de mod om een ban wegens 'op de man spelen' te eisen. En dan krijgen ze gewoon hun zin.
Je bent vogelvrij, als weldenkend mens.
woensdag 23 november 2016 om 12:50
quote:Snarky schreef op 23 november 2016 @ 12:46:
Je bent vogelvrij, als weldenkend mens.Wat een incompentie.
Je bent vogelvrij, als weldenkend mens.Wat een incompentie.