Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 december 2016 om 19:31
quote:yasmijn schreef op 20 december 2016 @ 19:08:
[...]
Ze weet er geen klap van. Onvoorstelbaar dat die mensen zo met zoveel geld omgaan. Alsof het de aankoop van een halfje volkoren betreft.
Bouwdepots zijn knap vervelend tegenwoordig. Zo makkelijk is dat niet meer.
Ik denk dat ik onder negeer sta, dan loopt ze waardevol advies mis.
Je zou toch denken dat je wat leert als je zoveel schulden hebt gehad. Heb je het eindelijk goed, moet er ineens weer een duurder huis.
Lastiger nog is dat er een ventje totaal niet lekker in zijn vel zit en de meesten met ASS veel last hebben van verhuizen. Maar goed, huis is verkocht, dus ze moeten.
[...]
Ze weet er geen klap van. Onvoorstelbaar dat die mensen zo met zoveel geld omgaan. Alsof het de aankoop van een halfje volkoren betreft.
Bouwdepots zijn knap vervelend tegenwoordig. Zo makkelijk is dat niet meer.
Je zou toch denken dat je wat leert als je zoveel schulden hebt gehad. Heb je het eindelijk goed, moet er ineens weer een duurder huis.
Lastiger nog is dat er een ventje totaal niet lekker in zijn vel zit en de meesten met ASS veel last hebben van verhuizen. Maar goed, huis is verkocht, dus ze moeten.
dinsdag 20 december 2016 om 19:46
dinsdag 20 december 2016 om 19:49
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 19:31:
[...]
Je moet niks. Je kunt ook een tijdje gaan huren totdat 'het huis' voorbij komt.
In relatief korte tijd (dit speelt vanaf okt) hebben deze mensen meer huizen bekeken/op geboden dan ik in mijn hele leven. Ben toch vet ouder dan de TO
[...]
In relatief korte tijd (dit speelt vanaf okt) hebben deze mensen meer huizen bekeken/op geboden dan ik in mijn hele leven. Ben toch vet ouder dan de TO
dinsdag 20 december 2016 om 19:49
Bijna 3 uur geleden heeft de Mod van dienst gezegd dat ze nogmaals naar het Truck rijdt in op kerstmarkt Berlijn. De offtopic berichten staan er nog steeds.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 december 2016 om 19:56
quote:charlottew88 schreef op 20 december 2016 @ 19:49:
Bijna 3 uur geleden heeft de Mod van dienst gezegd dat ze nogmaals naar het Truck rijdt in op kerstmarkt Berlijn. De offtopic berichten staan er nog steeds.
We worden allemaal ouder hè!
In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.
We worden allemaal ouder hè!
In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 december 2016 om 19:58
quote:yasmijn schreef op 20 december 2016 @ 19:49:
[...]
Dat is waar.
Ik heb nu mijn vierde huis gekocht en in die vier zoektochten is er maar op 5 huizen geboden. Een bieding heb ik zelf stopgezet, omdat ik de prijs te hoog vond worden. En gelukkig maar. Dan had ik geen spaargeld over gehad na mijn scheiding, maar schulden.
Het komt allemaal zo impulsief en ondoordacht over. Overleggen ze wel vraag ik me dan ook af.
Maar goed. Ik zie weer heel veel mogelijkheden voor topics.
Welke badkamerboer?
Goedkope stucadoor
Mag ik mijn vloer meefinancieren?
Kom ik nog onder de koop uit?
Hoe kan ik meer lenen dan van de bank mag?
Financieel adviseur is traag
Huis is niet op tijd klaar, help! Wat nu?
Zelf verhuizen
Hoe vakantie regelen? Vrije dagen man zijn op.
Ik gun die mensen alle geluk van de wereld, maar de drama's zie je aankomen.
[...]
Dat is waar.
Ik heb nu mijn vierde huis gekocht en in die vier zoektochten is er maar op 5 huizen geboden. Een bieding heb ik zelf stopgezet, omdat ik de prijs te hoog vond worden. En gelukkig maar. Dan had ik geen spaargeld over gehad na mijn scheiding, maar schulden.
Het komt allemaal zo impulsief en ondoordacht over. Overleggen ze wel vraag ik me dan ook af.
Welke badkamerboer?
Goedkope stucadoor
Zelf verhuizen
Ik gun die mensen alle geluk van de wereld, maar de drama's zie je aankomen.
dinsdag 20 december 2016 om 20:03
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 19:58:
[...]
Dat is waar.
Welke badkamerboer?
Goedkope stucadoor
Zelf verhuizen
Ik gun die mensen alle geluk van de wereld, maar de drama's zie je aankomen.2017 wordt TOP qua topics!
[...]
Dat is waar.
Welke badkamerboer?
Goedkope stucadoor
Zelf verhuizen
Ik gun die mensen alle geluk van de wereld, maar de drama's zie je aankomen.2017 wordt TOP qua topics!
dinsdag 20 december 2016 om 20:44
dinsdag 20 december 2016 om 20:46
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2016 @ 20:12:
Oh ja, wel heel leuk voor je om dat in het echt te zien.
Een aantal van die liedjes heb ik ook nog gezongen (nou ja, zingen) toen ik op het schoolkoor zat.Leo wil meezingen.
Oh ja, wel heel leuk voor je om dat in het echt te zien.
Een aantal van die liedjes heb ik ook nog gezongen (nou ja, zingen) toen ik op het schoolkoor zat.Leo wil meezingen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 20 december 2016 om 20:48