Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:13:

[...]

Maar je hebt toch ergens voor het verkeerde gekozen, anders kom je er toch niet?Dat hoeft dus niet.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 23:10:

[...]

Ik heb ook een vraag trouwens. Komt het nog wel goed met mij, of is het een total waste?

Volgens God dan hè.Zie je eigen plaatje eerder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:13:

[...]

Maar je hebt toch ergens voor het verkeerde gekozen, anders kom je er toch niet?De verkeerden kiezen jou.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2017 @ 23:16:

[...]

Ik mag van mijn moeder niet op achttienplus.Deze mag je wel

Vuur, hel, hartstikke ontopic.
quote:feow schreef op 27 januari 2017 @ 23:17:

[...]

Zie je eigen plaatje eerder.Nou dat plaatje was een momentopname hè.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:18:

[...]

Maar ergens maak je toch een keuze. Als ik het zo mag vergelijken ik zie het een beetje als bij een bende terugkomen (dit is alleen veel erger) als iemand de bende wilt verlaten dan heb je kans dat die hele bende achter die persoon aangaat.Gangs zijn zo America. Geloof werkt vaak precies hetzelfde trouwens. Sektes ook. Heel veel groeperingen werken zo.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:19:

[...]

Kan het dan ook door familie, doordat je in zo'n familie bent geboren?Nee. Je wordt geselecteerd. En verder zeg ik er niets meer over. Ik heb al weer te veel gezegd.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:19:

[...]

Kan het dan ook door familie, doordat je in zo'n familie bent geboren?Daar heeft het allemaal niets mee te maken. Ook niet met bendes trouwens.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2017 @ 23:21:

[...]

Nee. Je wordt geselecteerd. En verder zeg ik er niets meer over. Ik heb al weer te veel gezegd.Ja het gaat te ver. Je zou beter moeten weten.
Ik vind mijn linkjes trouwens leuker dan dit god-geloof-gepraat. Daar zijn sowieso teveel topics over lately. Over geloof. Denk ook eens aan de atheïsten! Wij worden zwaar achter gesteld overal. Overal duikt dat stomme geloof weer op.
quote:Katalina schreef op 27 januari 2017 @ 23:22:

[...]

Ja het gaat te ver. Je zou beter moeten weten.Ik ga meteem voorzorgmaatregelingen treffen.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 23:23:

Ik vind mijn linkjes trouwens leuker dan dit god-geloof-gepraat. Daar zijn sowieso teveel topics over lately. Over geloof. Denk ook eens aan de atheïsten! Wij worden zwaar achter gesteld overal. Overal duikt dat stomme geloof weer op.Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2017 @ 23:23:

[...]

Ik ga meteem voorzorgmaatregelingen treffen.Zéér verstandig
quote:Murrmurr schreef op 27 januari 2017 @ 23:24:

[...]

Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.Rotjes in hondendrollen ? Leuk, man ! Hoe verser de drol, hoe groter de lol.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2017 @ 23:26:

[...]

Rotjes in hondendrollen ? Leuk, man ! Hoe verser de drol, hoe groter de lol.Ik las ratjes....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Murrmurr schreef op 27 januari 2017 @ 23:24:

[...]

Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.Ik doe alleen muzieklinkjes, doe jij dat opblaasgedeelte maar dan.
Ik ben niet zo van het opblazen. Tenzij het gaat om overdrijven over topics op het forum.
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:32:

[...]

Onder het communisme zijn ik weet niet hoeveel mensen vermoord of kijk maar bv naar de Franse revolutie.Dat ontken ik in alle toonaarden met mijn post.
Aangezien het hier een beetje doodbloedt doe ik toch nog even een gezellig linkje:

Life is a highway
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:37:

[...]

De communisten beschouwden zich als atheisten alles wat met geloof te maken had wilde ze vernietigen. Ze beloofden een paradijs maar in wezen creeerden ze een hel op aarde.Nou oef, het is toch wat. En nu?
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:37:

[...]

De communisten beschouwden zich als atheisten alles wat met geloof te maken had wilde ze vernietigen. Ze beloofden een paradijs maar in wezen creeerden ze een hel op aarde.Maar ze hebben ook heel veel goede dingen gedaan zoals: aardig zijn voor de arbeider, fijne beelden van Stalin neerzetten en prachtige architectuur. Bovendien is in die landen alles lekker goedkoop.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 23:40:

Aangezien het hier een beetje doodbloedt doe ik toch nog even een gezellig linkje:

Life is a highway

Huh? Volgens Ronan Keaton is het leven een rollercoaster dus dat wringt.

Aan de andere kant: life is life, oftewel: de leven is de leven.
Tja wat is leven? Filosofische vraag.
Is op een forum rondhangen leven?
Ja maar je kunt je afvragen wat voor leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven