Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:17
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 23:10:
[...]
Ik heb ook een vraag trouwens. Komt het nog wel goed met mij, of is het een total waste?
Volgens God dan hè.Zie je eigen plaatje eerder.
[...]
Ik heb ook een vraag trouwens. Komt het nog wel goed met mij, of is het een total waste?
Volgens God dan hè.Zie je eigen plaatje eerder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:21
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:18:
[...]
Maar ergens maak je toch een keuze. Als ik het zo mag vergelijken ik zie het een beetje als bij een bende terugkomen (dit is alleen veel erger) als iemand de bende wilt verlaten dan heb je kans dat die hele bende achter die persoon aangaat.Gangs zijn zo America. Geloof werkt vaak precies hetzelfde trouwens. Sektes ook. Heel veel groeperingen werken zo.
[...]
Maar ergens maak je toch een keuze. Als ik het zo mag vergelijken ik zie het een beetje als bij een bende terugkomen (dit is alleen veel erger) als iemand de bende wilt verlaten dan heb je kans dat die hele bende achter die persoon aangaat.Gangs zijn zo America. Geloof werkt vaak precies hetzelfde trouwens. Sektes ook. Heel veel groeperingen werken zo.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:21
vrijdag 27 januari 2017 om 23:24
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 23:23:
Ik vind mijn linkjes trouwens leuker dan dit god-geloof-gepraat. Daar zijn sowieso teveel topics over lately. Over geloof. Denk ook eens aan de atheïsten! Wij worden zwaar achter gesteld overal. Overal duikt dat stomme geloof weer op.Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.
Ik vind mijn linkjes trouwens leuker dan dit god-geloof-gepraat. Daar zijn sowieso teveel topics over lately. Over geloof. Denk ook eens aan de atheïsten! Wij worden zwaar achter gesteld overal. Overal duikt dat stomme geloof weer op.Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:26
quote:Murrmurr schreef op 27 januari 2017 @ 23:24:
[...]
Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.Rotjes in hondendrollen ? Leuk, man ! Hoe verser de drol, hoe groter de lol.
[...]
Ja, misschien moeten we shit gaan opblazen om een punt te maken en aandacht te trekken. Uit naam van het atheïsme.Rotjes in hondendrollen ? Leuk, man ! Hoe verser de drol, hoe groter de lol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:29
vrijdag 27 januari 2017 om 23:41
quote:gedachtendaar schreef op 27 januari 2017 @ 23:37:
[...]
De communisten beschouwden zich als atheisten alles wat met geloof te maken had wilde ze vernietigen. Ze beloofden een paradijs maar in wezen creeerden ze een hel op aarde.Maar ze hebben ook heel veel goede dingen gedaan zoals: aardig zijn voor de arbeider, fijne beelden van Stalin neerzetten en prachtige architectuur. Bovendien is in die landen alles lekker goedkoop.
[...]
De communisten beschouwden zich als atheisten alles wat met geloof te maken had wilde ze vernietigen. Ze beloofden een paradijs maar in wezen creeerden ze een hel op aarde.Maar ze hebben ook heel veel goede dingen gedaan zoals: aardig zijn voor de arbeider, fijne beelden van Stalin neerzetten en prachtige architectuur. Bovendien is in die landen alles lekker goedkoop.
vrijdag 27 januari 2017 om 23:42