Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2014 @ 00:08:

[...]

Ik heb geen idee meer wie er in zitten, vandaag de dag.Ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2014 @ 00:07:

[...]

Vaste schrijvers in het zwarte piet-topic, die zijn saai. Die Kadanz heeft serieus al vijf keer exact dezelfde post geschreven. Dat is saai.

Steeds hetzelfde posten. Dat als je een nick ziet bij een bepaald onderwerp, dat je zonder het te lezen al weet wat er staat. Boring.Goed punt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat sowieso.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 15 november 2014 @ 00:09:

[...]

Ik.Ja, maar jij zit overal in. ( tot aan je ellebogen )
Ja absoluut. Poepbruin ben ik.
En jij ? Zit jij er in?
O ja, tijdens etenstijd (en wie bepaalt die tijd?) kan ik ook niemand hebben, hoor!
quote:Enn schreef op 15 november 2014 @ 00:11:

En jij ? Zit jij er in?In dat groepje? Ik ben opperhoofd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2014 @ 00:13:

[...]

In dat groepje? Ik ben opperhoofd.Dat klopt. Zonder jou is Het Groepje nergens.
quote:yasmijn schreef op 15 november 2014 @ 00:12:

O ja, tijdens etenstijd (en wie bepaalt die tijd?) kan ik ook niemand hebben, hoor!Geen idee. Dat bepaald je cultuur waarschijnlijk voor je en ook of je kookt of niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2014 @ 00:13:

[...]

In dat groepje? Ik ben opperhoofd.Ow dat is wel handig om te weten. Ik zit namelijk in álle groepjes van dit forum dus ik zal jou even noteren als baas van 'het groepje'.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2014 @ 00:15:

[...]

Geen idee. Dat bepaald je cultuur waarschijnlijk voor je en ook of je kookt of niet.Dan heb ik geen cultuur ben ik bang. Als er mensen spontaan langskomen (story of my life) dan is er altijd wel wat te happen in huis, hoeft toch geen grote maaltijd te zijn als er geborreld wordt. Wijn en bier altijd in huis dus nooit een probleem.
Spontane visite kan hier altijd mee eten.
Drank heb ik altijd in huis. Dat is ook hard nodig.
quote:Enn schreef op 15 november 2014 @ 00:24:

[...]

Ow dat is wel handig om te weten. Ik zit namelijk in álle groepjes van dit forum dus ik zal jou even noteren als baas van 'het groepje'.

Gelukkig heb ik geen toelatingsbeleid; iedereen die mij leuk vindt is welkom.

Het rare is ook dat anderen het zo zien; iedereen die mij ( en daar bedoel ik ook SwaffelendeMeds mee, omdat ik nou eenmaal graag dubbelnick ) een warm hart ( en zo ) toedraagt wordt als lid beschouwt.
Hier ook. Stel je toch eens voor hoe ongastvrij je bent als je mensen weg gaat sturen omdat je geen hapje in huis hebt. En als het niet in huis is, dan haal je snel wat of je bestelt, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb zo'n hekel aan spontane visite. Ik hou sowieso niet van spontane mensen. Blègh.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2014 @ 00:27:

[...]

Gelukkig heb ik geen toelatingsbeleid; iedereen die mij leuk vindt is welkom.

Het rare is ook dat anderen het zo zien; iedereen die mij ( en daar bedoel ik ook SwaffelendeMeds mee, omdat ik nou eenmaal graag dubbelnick ) een warm hart ( en zo ) toedraagt wordt als lid beschouwt.Ik vind jou een waardige opvolger.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2014 @ 00:28:

Ik heb zo'n hekel aan spontane visite. Ik hou sowieso niet van spontane mensen. Blègh.Ow ja dat. Dan moet ik me elk weekend verstoppen achter de bank met de gordijnen dicht.
quote:yasmijn schreef op 15 november 2014 @ 00:29:

[...]

Ik vind jou een waardige opvolger.

Als je maar geen poll maakt met BGB ja of nee.

Ik denk dat het vies tegen valt
quote:yasmijn schreef op 15 november 2014 @ 00:27:

Hier ook. Stel je toch eens voor hoe ongastvrij je bent als je mensen weg gaat sturen omdat je geen hapje in huis hebt. En als het niet in huis is, dan haal je snel wat of je bestelt, hoe moeilijk kan het zijn.

In the middle of nowhere? Best een uitdaging om het warm op tafel te krijgen. Ligt echt aan de weersomstandigheden of dat lukt.

Maar ik stuur ze niet naar huis. Stuk verderop zit een restaurant en daar zijn ze welkom. Dat denk ik tenminste.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2014 @ 00:28:

Ik heb zo'n hekel aan spontane visite. Ik hou sowieso niet van spontane mensen. Blègh.

Ik zie ineens een plat Brabants pratende mevroi gekleed in een Taminiau kleedje. Die met een baklap van hier tot Tokio de net gearriveerde familieleden aan staat te kijken omdat die zo stom zijn geweest om te denken dat een verrassingsbezoek op prijs zou worden gesteld.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2014 @ 00:30:

[...]

Als je maar geen poll maakt met BGB ja of nee.

Ik denk dat het vies tegen valt Er komt geen poll.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2014 @ 00:31:

[...]

In the middle of nowhere? Best een uitdaging om het warm op tafel te krijgen. Ligt echt aan de weersomstandigheden of dat lukt.

Maar ik stuur ze niet naar huis. Stuk verderop zit een restaurant en daar zijn ze welkom. Dat denk ik tenminste.
quote:Enn schreef op 15 november 2014 @ 00:32:

[...]

Ik zie ineens een plat Brabants pratende mevroi gekleed in een Taminiau kleedje. Die met een baklap van hier tot Tokio de net gearriveerde familieleden aan staat te kijken omdat die zo stom zijn geweest om te denken dat een verrassingsbezoek op prijs zou worden gesteld.Visite (duf woord) op Huis Ten Bosch. Duitse familieleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven