Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MevrouwJack schreef:
25-07-2018 21:02
Oja. Mijn enige ban ooit. "Wegens suggereren dat Angel2 ongesteld is"
:rofl:
impala schreef:
25-07-2018 21:03
Als jij je als juun daar niet begeeft, is er niks aan de hand.

Juun zijn net mensen hé. En ze forummen ook en gaan wel eens naar een meet. Waarom zou dat niet mogen?
Ze hebben misschien zelfs Facebook met forumdinnetjes. Waarom zou dat niet mogen?
AbsolutelyFabulous schreef:
25-07-2018 20:57
Wie is deze Kia en waarom is het zo belangrijk om zeker te weten of zij inderdaad een junior mod is?

Ze is een forumster die al heel lang hint een Juun te zijn. Verder volledig niet belangrijk.
25-07-2018 21:04
Maar was dat de reden dat de angels werden afgeschaft? Ik was erbij, het moment dat de angels werden afgeschaft maar die monoloog van nr 2 kan ik me niet herinneren
Omdat bleek dat het niet werkte. Het lekt altijd uit en die weet het wel en die weet het niet en gespeculeer en roeptoeteren over vriendjespolitiek. Wat ook zo was. Heb het zelf ook gedaan, dat zeg ik eerlijk. Er hielp mij altijd wel een angel die ik snel even prive benaderde uit de brand.
Geen bijzonderheden
Ik ga niet herhalen welke gate ik in gedachten heb, dan gaat het daar weer pagina's over en is voor nu niet relevant. Veel te warm voor. ;-D (hier geen regen helaas).
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Maar was dat de reden dat de angels werden afgeschaft? Ik was erbij, het moment dat de angels werden afgeschaft maar die monoloog van nr 2 kan ik me niet herinneren
Het geroep van de forummers dat Angels nooit onafhankelijk kunnen modereren, omdat ze meeschrijven. En 1 mod die privégegevens verzamelde oid.
bethweeter schreef:
25-07-2018 21:03
Zou Pejeka ook een mod zijn? :biggrin:
Denk het soms van wel. Het openen van topics door de mods was niet meer voldoende, dan maar een personage dat reuring brengt.
Zal wel het beleid zijn van de nieuwe moderator.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

yasmijn schreef:
Hier 10 gr afgekoeld na een enorme stortbui.

Ik zag net foto's van bij jullie. Jemig zeg.
Kom maar hiernaartoe met die bui!
S-Meds schreef:
25-07-2018 21:05
toen stapte de baas op, of kreeg een nieuwe baan en toen ging sanoma alles anders doen: anoniem modereren en toen brak de banpleuris los
Oh ja zoiets was het. Die had toen ook nog een column geschreven waar iedereen overheen viel, met haar top 5 memorabele vivaforummomenten.
S-Meds schreef:
25-07-2018 21:05
ik zou er niet vreemd van opkijken
Die weet haar rol wel beter vol te houden.
Nemaìn’ schreef:
25-07-2018 21:07
Het geroep van de forummers dat Angels nooit onafhankelijk kunnen modereren, omdat ze meeschrijven. En 1 mod die privégegevens verzamelde oid.
geen mod toch? een medeforummer die hele spreadsheets had en deelde
Nemaìn’ schreef:
25-07-2018 21:07
Dat klopt. Die privégegevens verzameling lekte toen ook uit.
Hele misselijke zet.
Geen bijzonderheden
bethweeter schreef:
25-07-2018 21:09
Die weet haar rol wel beter vol te houden.
wordt waarschijnlijk beter betaald dan de technische dienst
25-07-2018 21:08
Oh ja zoiets was het. Die had toen ook nog een column geschreven waar iedereen overheen viel, met haar top 5 memorabele vivaforummomenten.
Nee, daarna zijn de angels nog jaren gebleven. Naomi viel met de angels.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:10
4.59% gewijzigd
Pipistrello schreef:
Ik zag net foto's van bij jullie. Jemig zeg.
Kom maar hiernaartoe met die bui!
???

Ik ken jou helemaal niet?
Geen bijzonderheden
25-07-2018 20:57
Wie is deze Kia en waarom is het zo belangrijk om zeker te weten of zij inderdaad een junior mod is?
Omdat ze niet objectief is en persoonkijke voorkeuren en die van haar matties een rol laat spelen. En niet zelden een stokende factor is in fitties (of de bespreking daarvan op napraat), die ze dan zelf gaat modereren. Stafjes buiten kantooruren handelt zij af. Die bereiken de echte mods niet meer , en die hebben dus geen benul meer van wat zich hier afspeekt.
impala wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:11
3.59% gewijzigd
.
yasmijn schreef:
Dat klopt. Die privégegevens verzameling lekte toen ook uit.
Hele misselijke zet.
Hoe lekt zoiets uit?
oh ja en toen kwam er nog een stuk ergens over de viva katjes
Overigens vind ik de grote viva-meetings geen achterkamer. Want dat was open en bloot (voor sommigen niet bloot genoeg, zie tietengate :rofl:) en iedereen wist wie geweest was en wie niet.
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:10
3.87% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
yasmijn schreef:
25-07-2018 21:10
???

Ik ken jou helemaal niet?
Zie, dat heb je met al die achterkamertjes.
HasseSimonsdochter schreef:
Hoe lekt zoiets uit?
doordat iemand ongesteld werd
S-Meds schreef:
Nee, was een angel.
Geen bijzonderheden
impala schreef:
Omdat ze niet objectief is en persoonkijke voorkeuren en die van haar matties een rol laat spelen. En niet zelden een stokende factor is in fitties, die ze dan zelf gaat modereren. Stafjes buiten kantooruren handelt zij af. Die bereiken de echte mods niet meer , en die hebben dus geen benul meer van wat zich hier afspeekt.
maar hoe weten we of dit waar is?
JollyRider schreef:
25-07-2018 20:50
Ik ben dom in dit soort dingen, maar wat verklaart het dan? Ik vond het beticht van Kia grappig en opmerkelijk onslim, maar of ze mod is, of jij, of ik, het zegt me echt niets.

Hoewel, ik lees net dat mods geen vrienden mogen hebben: ik ben kandidaat! Hekel aan iedereen!
:rofl:
Mispoes!
S-Meds schreef:
.
Nee, een angel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven