Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 juli 2018 om 20:35
Laat die anderen dan ook maar over de brug komen.Pipistrello schreef: ↑25-07-2018 20:25Ik maak me ook niet druk. Volgens mij weten bijna alle napraters al langer dat Kia een juun is/mensen wil laten geloven dat ze juun is.
En die andere weten ook heel veel mensen.
Lekker belangrijk.
Er is eindelijk weer eens wat te lezen hier, dat is fijn.
.
woensdag 25 juli 2018 om 20:35
Als iemand uitgezocht heeft waar je woont en waar je kinderen wrs op school zitten voelt het erg onprettig.HasseSimonsdochter schreef: ↑25-07-2018 20:31Hoe kun je je nou bedreigd voelen door een paar anonieme vivamutsen?
woensdag 25 juli 2018 om 20:36
In het begin. Maar dat lekt ALTIJD uit.
Geen bijzonderheden
woensdag 25 juli 2018 om 20:36
Nee dus.
Sommige mensen hebben gewoon rl contact.
woensdag 25 juli 2018 om 20:42
woensdag 25 juli 2018 om 20:49
Ja
woensdag 25 juli 2018 om 20:49
Ik kom hier natuurlijk maar af en toe, maar ook als ik hier vaak zou zijn, zouden dit soort dingen me ontgaan zijn denk ik. Tenzij het wordt uitgespeld. Kennelijk vind ik andere dingen interessanter (zolang er nog geen rel is
).
Anyway, ik had dus geen idee, maar ik kan er prima mee leven als het wel zo is.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 25 juli 2018 om 20:50
Ik ben dom in dit soort dingen, maar wat verklaart het dan? Ik vond het beticht van Kia grappig en opmerkelijk onslim, maar of ze mod is, of jij, of ik, het zegt me echt niets.
Hoewel, ik lees net dat mods geen vrienden mogen hebben: ik ben kandidaat! Hekel aan iedereen!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 25 juli 2018 om 20:51
Omdat jij niet op haar persoonlijke aversie lijst staat. En die van haar matties.|Courage| schreef: ↑25-07-2018 20:49Ik kom hier natuurlijk maar af en toe, maar ook als ik hier vaak zou zijn, zouden dit soort dingen me ontgaan zijn denk ik. Tenzij het wordt uitgespeld. Kennelijk vind ik andere dingen interessanter (zolang er nog geen rel is).
.