Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 juli 2018 om 21:18
Iedereen mag weten in welke stad ik woon. Daar heb ik in 20 jaar nooit een geheim van gemaakt. Ik promoot graag mijn geliefde Kutkrabbenveen.
Geen bijzonderheden
woensdag 25 juli 2018 om 21:19
.
Uh?
Daar gaat het helemaal niet over. Yas schrijft dat het heeft geregend bij haar en iemand schrijft foto's te hebben gezien.
Ja, dat kan natuurlijk als je het nieuws van daar volgt.
Heeft even niks met moderators te maken.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Niet nooit. Wel veel minder vaak. Bovendien zittten er overdag wel echte mods.
.
woensdag 25 juli 2018 om 21:20
De paranoia druipt ervanaf.impala schreef: ↑25-07-2018 21:15De echte mods en of CM worden volgens mijn info alleen op de hoogte gesteld als de juun een ban wil opleggen. Wil juun dat niet, omdat haar mattie gestaft is, dan verdwijnt de staf en kraait er geen haan naar. En wij ons maar afvragen waarom sommige mensen met alles wegkomen. En anderen niet.
Of is dat een diagnose?
Ik ben zelf jarenlang mod geweest op een forum, waar de mods gewoon onder hun 'eigen' naam forumden. Geen enkel probleem. En we hielden elkaar onderling best in de gaten, of er geen vriendjespolitiek speelde.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
.
Ik ook niet. Ik heb dat soort dingen echt lang niet altijd door.
Ben ook bepaald geen Jumbo qua geheugen helaas... Haha, ik begin elke dag weer blanco op wat uitzonderingen na.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 25 juli 2018 om 21:21
Dat juuns anoniem zijn, heeft toch met hun prive te maken? Niet met die van gewone forummers.
En dat staat hier ter discussie, dat de juuns undercover zijn en niet bij nick! bekend. Je kunt je dus ook niet over hen beklagen.
impala wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:23
14.19% gewijzigd
.
woensdag 25 juli 2018 om 21:21
Hier ga ik niet op reageren, want dan heb ik een ban aan mijn broek ivm hinten/etc.
Bovendien is het veel te warm om je hier druk over te maken.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:22
0.37% gewijzigd
woensdag 25 juli 2018 om 21:22
Nee, was totaal off-topic en dat doe ik anders nooit
Geen bijzonderheden
woensdag 25 juli 2018 om 21:23
Eerder deze week dacht je nog dat VJ en ik dezelfde waren en je sloeg ook al aan op een opmerking van Pipistrello over aluhoedjes waar niks mee aan de hand was. Enigszins paranoïde kom je wel over. Vind je het nog steeds wel leuk om hier te forummen?impala schreef: ↑25-07-2018 21:15De echte mods en of CM worden volgens mijn info alleen op de hoogte gesteld als de juun een ban wil opleggen. Wil juun dat niet, omdat haar mattie gestaft is, dan verdwijnt de staf en kraait er geen haan naar. En wij ons maar afvragen waarom sommige mensen met alles wegkomen. En anderen niet.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:25
9.01% gewijzigd
Tjezus, wat vals
woensdag 25 juli 2018 om 21:24
Dat bedoelde ik een paar pagina’s geleden. Maar op Viva forum willen ze het modereren graag opnieuw uitvinden
woensdag 25 juli 2018 om 21:24
.Pipistrello schreef: ↑25-07-2018 21:22Ik wilde het niet te ingewikkeld maken voor de ouden van dagen hier![]()
Het is gelukt.
woensdag 25 juli 2018 om 21:25
O best veel steden hier nog naast enschedeeeee hoor. Hengeloooooo, Almelooooo, Oldenzaal en nog veeeeel meer.
Geen bijzonderheden