Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is in ieder geval maar goed dat T. geen collega van mij is. Ze zou gillend gek worden, de helft van de medewerkers is getatoeëerd tot de bazin aan toe. En allemaal een vast contract he :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
09-07-2018 20:34
Het is in ieder geval maar goed dat T. geen collega van mij is. Ze zou gillend gek worden, de helft van de medewerkers is getatoeëerd tot de bazin aan toe. En allemaal een vast contract he :rofl:
Bij mij ook. En bijna allemaal zichtbaar en allemaal hoog opgeleid. Tis wat.

Dikke mensen met een tattoo is vast de ultieme horror bedenk ik me net.
Nemaìn’ schreef:
09-07-2018 20:40

Check :D
Nemaìn’ schreef:

Oh leuk, dan kan ik meteen in een horrorfilm gaan spelen en hoef ik geen clownspak aan :proud:
Nemaìn’ schreef:

T heeft zelf maat 52 en vind het zo erg dat mensen haar daarop veroordelen..
Nemaìn’ schreef:

het kan nog erger: dik, tattoo en hoofddoek
Die weywey, wat vinden we daarvan?
lise1985 schreef:
09-07-2018 23:12
Die weywey, wat vinden we daarvan?

'We' weten dat niet zonder linkje :)
Pipistrello schreef:
09-07-2018 23:18
'We' weten dat niet zonder linkje :)
lijf-lijn/is-merkkleding-altijd-beter/l ... #p28737136
S-Meds schreef:
09-07-2018 23:11
het kan nog erger: dik, tattoo en hoofddoek
Dik, tattoo, hoofddoek, dubbel paspoort, thuisblijfmama, anti- vaccinatie, tegen zwemles, een tegeltuin, partner én kinderalimentatie ontvangend, strikt veggie is denk ik een mooi profieltje voor het Forum
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Net om 23.00 vanwege epilepsie 112 gebeld voor mijn zoon. Dan vraagt de centrale naar je woonplaats en of je brandweer, politie of ambulance wilt - en toen vroeg ik me dus af of er wel eens iemand vraagt om een ambulance zonder tattoo's :nut:

Verder alles weer bijna OK. De zoon is thuis platgespoten. Zuurstof en hart bleven goed dus hij hoefde (nog) niet mee.
yette schreef:
10-07-2018 00:13
Net om 23.00 vanwege epilepsie 112 gebeld voor mijn zoon. Dan vraagt de centrale naar je woonplaats en of je brandweer, politie of ambulance wilt - en toen vroeg ik me dus af of er wel eens iemand vraagt om een ambulance zonder tattoo's :nut:

Verder alles weer bijna OK. De zoon is thuis platgespoten. Zuurstof en hart bleven goed dus hij hoefde (nog) niet mee.
Ik moet een beetje glimlachen dat je daar op dat moment aan moest denken, maar dat is natuurlijk helemaal niet leuk yette
:hug:
Yette :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Bedankt voor de hugs :)
Gelukkig is de boel weer onder controle. Heb hem een uurtje in de gaten moeten houden en nu mag hij naar bed.
Hopelijk hebben jullie een redelijke nacht.
Gaat vast lukken - nog een slok wijn en dan ben ik er weer klaar mee.
:hug: Yette, ik hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben. Gelukkig was het goed gekomen, maar zoiets is natuurlijk toch best wel eng.
yette schreef:
10-07-2018 01:05
Gaat vast lukken - nog een slok wijn en dan ben ik er weer klaar mee.
:hug:
Zo, dat is toch even schrikken Yette :hug:
We hebben kort, maar prima geslapen!

Het is inderdaad elke keer gevaarlijk. Onze zoon (21) heeft dagelijks aanvallen (kleine, het ziet eruit of hij in slow motion gaat) en een paar keer per week heeft hij, clusters van dezelfde soort aanvallen. Dan moet er gecoupeerd worden.
Dus we schrikken er niet meer zo van. Klinkt best bot. Als hij binnen vijf minuten een paar aanvallen achter elkaar heeft, hebben we eigenlijk vooral iets van: 'Pfff, niet wéér hè?!'.

Gelukkig is 112 meestal niet nodig, dan lukt het me zelf met een of twee doses noodmedicatie. De eerste drie doses mag ik geven. Gisteren had ik echter, verspreid over de dag en in overleg met de neuro, al 7 keer gecoupeerd. Daarna werd dat onverantwoord.

Anyway, hij heeft het weer gered.

Je wordt er murw van.
Yette :hug:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
yette schreef:
10-07-2018 11:50

Het is inderdaad elke keer gevaarlijk. Onze zoon (21) heeft dagelijks aanvallen (kleine, het ziet eruit of hij in slow motion gaat) en een paar keer per week heeft hij, clusters van dezelfde soort aanvallen. Dan moet er gecoupeerd worden.
Dus we schrikken er niet meer zo van. Klinkt best bot. Als hij binnen vijf minuten een paar aanvallen achter elkaar heeft, hebben we eigenlijk vooral iets van: 'Pfff, niet wéér hè?!'.

Gelukkig is 112 meestal niet nodig, dan lukt het me zelf met een of twee doses noodmedicatie. De eerste drie doses mag ik geven. Gisteren had ik echter, verspreid over de dag en in overleg met de neuro, al 7 keer gecoupeerd. Daarna werd dat onverantwoord.

Je wordt er murw van.
Och Yette, wat rot voor jullie. Wat zal dat moeilijk zijn. :hug:
Ik reageer nooit meer in suikertopics, ik reageer nooit meer in suikertopics, ik reageer nooit meer in suikertopics.

Zo, nu mezelf hier nog aan houden, dan komt alles goed. :cry:
doornroosje9 schreef:
10-07-2018 12:48
Ik reageer nooit meer in suikertopics, ik reageer nooit meer in suikertopics, ik reageer nooit meer in suikertopics.

Zo, nu mezelf hier nog aan houden, dan komt alles goed. :cry:
Geen idee waar je het precies over hebt, maar ik herhaal het nog maar even voor je :)
Lijkt me een goed voornemen!
yette schreef:
10-07-2018 11:50

Je wordt er murw van.

Phoe dat lijkt me behoorlijk pittig. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven