Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 juli 2018 om 18:16
Nah ik was allang al klaar met dat topic.
maandag 9 juli 2018 om 18:29
maandag 9 juli 2018 om 19:38
Die heb ik al eens eerder uit haar plaat zien gaan over dat onderwerp. Verder zie ik haar meestal normaal reageren, maar bij tatoeages gaat er iets mis bij haar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 juli 2018 om 19:46
Nou, dan kunnen die ambulancebroeders hun energie mooi in een ander steken.Pipistrello schreef: ↑09-07-2018 19:41Ja ze gaat nog liever dood dan dat ze gereanimeerd wordt door een ambulancebroeder met een tattoo.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 9 juli 2018 om 19:47
Misschien kunnen we daarin uitdiepen dat we het wel zat zijn, al die blanco klaplopers op ons strand, ons bosveldje, in onze straat.Pipistrello schreef: ↑09-07-2018 18:29Ik was er al klaar mee voor het begon. Wéér zo'n veroordelend zeurtopic. Laat iedereen zich eens fijn met zichzelf bemoeien.
En ja ik heb ook tattoos, Lekker belangrijk wat een ander daar van vindt.
Ik ga denk ik maar eens een topic openen dat ik al die mensen zonder tattoo zo saai vind![]()
Wel een beetje meeliften op de leuke fijne sfeer die ons mooi versierde lichaam met zich meebrengt maar zelf iets bijdragen ho maar.
Beetje denken dat je er wel bent met een leuke bikini.
Onrecht, hoor je nooit iemand over.
maandag 9 juli 2018 om 19:50
Ja, dat is mij ook al een paar keer opgevallen. Heel vreemd. Ik heb wel eens gedacht dat ze het er om doet (zoals RB als het over kinderen gaat), maar inmiddels geloof ik dat ook niet meer. Maar wat het dan wel is, geen idee.
maandag 9 juli 2018 om 19:56
Gevalletje alles over één kam? Hele slechte ervaring met iemand met tatoeages en dan een tattoo associëren met die gebeurtenis. Soort rode doek, maakt niet uit wie hem vasthoudt, de stier wil vernietigen.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2018 19:50Ja, dat is mij ook al een paar keer opgevallen. Heel vreemd. Ik heb wel eens gedacht dat ze het er om doet (zoals RB als het over kinderen gaat), maar inmiddels geloof ik dat ook niet meer. Maar wat het dan wel is, geen idee.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 9 juli 2018 om 19:57
of compleet geindoctrineerd door de mening van haar ouders
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 9 juli 2018 om 20:00
maandag 9 juli 2018 om 20:04
Nah, lekker is dat...Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2018 20:00Makkelijk praten als je geen kinderen hebt en niet van plan bent ze ooit te krijgen ook.
Hoewel ik ook best boos ben op mijn kind hoor, tattoogewijs. De hare zijn namelijk mooier dan de mijne![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 9 juli 2018 om 20:08
Mensen uit een dorp zijn soms best leuk.doornroosje9 schreef: ↑09-07-2018 20:00Dit dus. Denk ik echt. Ik kan het mij perfect voorstellen.
Ken ook zo'n paar gezinnen waar vooral alles dat anders is, slecht/raar is. Ik gok dat ze uit een dorp komt.
maandag 9 juli 2018 om 20:10
Dat zeker!
Life is short. Eat dessert first.
maandag 9 juli 2018 om 20:12
Nou dit.
Mijn vader had 40 jaar geleden al tattoos.
maandag 9 juli 2018 om 20:14
Ik snap niet dat je je er zo druk om kan maken.vrouwjagersma schreef: ↑09-07-2018 20:12Maar dat soort stellige veroordeling van mensen op basis van uiterlijke kenmerken begrijp ik echt niet.
Van mijn part heeft degene die me reanimeert een tattoo op zijn neus. Zal er niet minder dood om blijven.