Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pipistrello schreef:
09-07-2018 18:15
Jullie kunnen er allebeide wat van :proud:
Nah ik was allang al klaar met dat topic.
Ik was er al klaar mee voor het begon. Wéér zo'n veroordelend zeurtopic. Laat iedereen zich eens fijn met zichzelf bemoeien.

En ja ik heb ook tattoos, Lekker belangrijk wat een ander daar van vindt.

Ik ga denk ik maar eens een topic openen dat ik al die mensen zonder tattoo zo saai vind :biggrin:
Trouwens zo veel bijzonders heb ik daar niet neer gezet.
Goh. Een telefooncondoom.

Goh.
Nemaìn’ schreef:
09-07-2018 19:18
Goh. Een telefooncondoom.

Goh.
Bennnnnnnnnnnnnnnnnn
8102 schreef:
09-07-2018 18:09
Nou zo ervaar ik dat,kijk op het strand eens om je heen.
ik zat meer te verbazen over
Tornacense
Die heb ik al eens eerder uit haar plaat zien gaan over dat onderwerp. Verder zie ik haar meestal normaal reageren, maar bij tatoeages gaat er iets mis bij haar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ja ze gaat nog liever dood dan dat ze gereanimeerd wordt door een ambulancebroeder met een tattoo.
Ze wil zelfs niet opgehaald worden door dergelijke tokkietypes!

Beter, kunnen zij zich bezig houden met mensen die het echt nodig hebben.
Pipistrello schreef:
09-07-2018 19:41
Ja ze gaat nog liever dood dan dat ze gereanimeerd wordt door een ambulancebroeder met een tattoo.
Nou, dan kunnen die ambulancebroeders hun energie mooi in een ander steken.
Life is short. Eat dessert first.
Pipistrello schreef:
09-07-2018 18:29
Ik was er al klaar mee voor het begon. Wéér zo'n veroordelend zeurtopic. Laat iedereen zich eens fijn met zichzelf bemoeien.

En ja ik heb ook tattoos, Lekker belangrijk wat een ander daar van vindt.

Ik ga denk ik maar eens een topic openen dat ik al die mensen zonder tattoo zo saai vind :biggrin:
Misschien kunnen we daarin uitdiepen dat we het wel zat zijn, al die blanco klaplopers op ons strand, ons bosveldje, in onze straat.
Wel een beetje meeliften op de leuke fijne sfeer die ons mooi versierde lichaam met zich meebrengt maar zelf iets bijdragen ho maar.
Beetje denken dat je er wel bent met een leuke bikini.
Onrecht, hoor je nooit iemand over.
broekrok schreef:
09-07-2018 19:45
Ze wil zelfs niet opgehaald worden door dergelijke tokkietypes!

Beter, kunnen zij zich bezig houden met mensen die het echt nodig hebben.
Ze zou een kind ook verstoten.

Koekoek.
Solomio schreef:
09-07-2018 19:38
Die heb ik al eens eerder uit haar plaat zien gaan over dat onderwerp. Verder zie ik haar meestal normaal reageren, maar bij tatoeages gaat er iets mis bij haar.
Ik zie haar best vaak vreemd reageren.
Solomio schreef:
09-07-2018 19:38
Ja, dat is mij ook al een paar keer opgevallen. Heel vreemd. Ik heb wel eens gedacht dat ze het er om doet (zoals RB als het over kinderen gaat), maar inmiddels geloof ik dat ook niet meer. Maar wat het dan wel is, geen idee.
Lady*Voldemort schreef:
09-07-2018 19:50
Ja, dat is mij ook al een paar keer opgevallen. Heel vreemd. Ik heb wel eens gedacht dat ze het er om doet (zoals RB als het over kinderen gaat), maar inmiddels geloof ik dat ook niet meer. Maar wat het dan wel is, geen idee.
Gevalletje alles over één kam? Hele slechte ervaring met iemand met tatoeages en dan een tattoo associëren met die gebeurtenis. Soort rode doek, maakt niet uit wie hem vasthoudt, de stier wil vernietigen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
09-07-2018 19:56
Gevalletje alles over één kam? Hele slechte ervaring met iemand met tatoeages en dan een tattoo associëren met die gebeurtenis. Soort rode doek, maakt niet uit wie hem vasthoudt, de stier wil vernietigen.
of compleet geindoctrineerd door de mening van haar ouders
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
09-07-2018 19:57
Ook een mogelijkheid.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
rosanna08 schreef:
09-07-2018 19:57
Dit dus. Denk ik echt. Ik kan het mij perfect voorstellen.

Ken ook zo'n paar gezinnen waar vooral alles dat anders is, slecht/raar is. Ik gok dat ze uit een dorp komt.
Nemaìn’ schreef:
09-07-2018 19:48
Ze zou een kind ook verstoten.

Koekoek.
Makkelijk praten als je geen kinderen hebt en niet van plan bent ze ooit te krijgen ook.

Hoewel ik ook best boos ben op mijn kind hoor, tattoogewijs. De hare zijn namelijk mooier dan de mijne (6)
Lady*Voldemort schreef:
09-07-2018 20:00
Makkelijk praten als je geen kinderen hebt en niet van plan bent ze ooit te krijgen ook.

Hoewel ik ook best boos ben op mijn kind hoor, tattoogewijs. De hare zijn namelijk mooier dan de mijne (6)
Nah, lekker is dat... :there:
doornroosje9 schreef:
09-07-2018 20:00
Dit dus. Denk ik echt. Ik kan het mij perfect voorstellen.

Ken ook zo'n paar gezinnen waar vooral alles dat anders is, slecht/raar is. Ik gok dat ze uit een dorp komt.
Mensen uit een dorp zijn soms best leuk.
vrouwjagersma schreef:
09-07-2018 20:08
Dat zeker! :lol:
Maar dat soort stellige veroordeling van mensen op basis van uiterlijke kenmerken begrijp ik echt niet.
vrouwjagersma schreef:
09-07-2018 20:08
Nou dit.
Mijn vader had 40 jaar geleden al tattoos.
vrouwjagersma schreef:
09-07-2018 20:12
Maar dat soort stellige veroordeling van mensen op basis van uiterlijke kenmerken begrijp ik echt niet.
Ik snap niet dat je je er zo druk om kan maken.
Van mijn part heeft degene die me reanimeert een tattoo op zijn neus. Zal er niet minder dood om blijven.
Al moet ik wel zeggen dat mijn familielid dat zelf tattoo's zet, echt ernstig lelijke dingen krabbelt. Maar goed, of iemand leuk is hangt niet af van of het hartje met mama erin wel netjes is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven