Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yette schreef:
10-07-2018 13:05
Geen idee waar je het precies over hebt, maar ik herhaal het nog maar even voor je :)
Lijkt me een goed voornemen!
Dank.

Dat mensen schrik hebben van suiker door die hele suikerhetze, tot daar aan toe, dat kan ik enigszins nog begrijpen. Maar er komen altijd wel echte gekkies op af, die zijn helemaal koekoek.

Hoe gaat het vandaag met hem? Gaat het iets beter of gaat het alle dagen zo?
Life is short. Eat dessert first.
Het gaat prima, vandaag nog geen aanval gehad. Maar hij is uiteraard wel erg moe.
yette schreef:
10-07-2018 13:19
Het gaat prima, vandaag nog geen aanval gehad. Maar hij is uiteraard wel erg moe.
Ja zeg, dat geloof ik! Kan jij ook een beetje bijkomen dan?
doornroosje9 schreef:
10-07-2018 13:20
Ja zeg, dat geloof ik! Kan jij ook een beetje bijkomen dan?
Nope ;-D
Ik heb een hele strakke planning omdat we op vakantie gaan. Gisteren is daar amper wat van gekomen. En nu is het dus zóveel werk dat ik er geen zin meer in heb :|

(beetje forummen, stukje stofzuigen, beetje forummen, loempiaatje bakken, beetje ...)
Hoe gaat het met opvang zoeken yvette?
doornroosje9 schreef:
10-07-2018 13:13
Dank.

Dat mensen schrik hebben van suiker door die hele suikerhetze, tot daar aan toe, dat kan ik enigszins nog begrijpen. Maar er komen altijd wel echte gekkies op af, die zijn helemaal koekoek.
wat een hysterisch gedoe daar..
8102 schreef:
10-07-2018 13:37
Hoe gaat het met opvang zoeken yvette?
Daar gaan we na de vakantie mee verder. De WLZ is onlangs toegekend, dus nu wordt het serieus.
:redrose: sterkte met alles.
yette schreef:
10-07-2018 13:33
Nope ;-D
Ik heb een hele strakke planning omdat we op vakantie gaan. Gisteren is daar amper wat van gekomen. En nu is het dus zóveel werk dat ik er geen zin meer in heb :|

(beetje forummen, stukje stofzuigen, beetje forummen, loempiaatje bakken, beetje ...)
dan doe je gewoon lekker wat minder dan gepland. Zijn er taakjes die je kunt laten vallen (die dus niet per se moeten voor het op vakantie gaan)?
Pinda-Kaas schreef:
10-07-2018 13:53
dan doe je gewoon lekker wat minder dan gepland. Zijn er taakjes die je kunt laten vallen (die dus niet per se moeten voor het op vakantie gaan)?
Niet echt, er komt alleen maar steeds meer bij!
Ik ga gewoon wat meer delegeren. Post-its op de keukenkast met taken. Die pubers zullen niet vanzelf vragen of ze de was kunnen vouwen :D
yette schreef:
10-07-2018 14:04
Niet echt, er komt alleen maar steeds meer bij!
Ik ga gewoon wat meer delegeren. Post-its op de keukenkast met taken. Die pubers zullen niet vanzelf vragen of ze de was kunnen vouwen :D
betaal ze uit in loempia's dan komt het vast goed!
Pinda-Kaas schreef:
10-07-2018 14:06
betaal ze uit in loempia's dan komt het vast goed!
Juist :high5: !
doornroosje9 schreef:
10-07-2018 13:13
Dank.

In dat topic zijn tig posts van een forumster gewist wegens 'op de man' en 'ongepast', maar geen ban.
Zou je zolang je het in één topic doet slechts één straf voor het hele topic krijgen ofzo?
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
10-07-2018 14:24
In dat topic zijn tig posts van een forumster gewist wegens 'op de man' en 'ongepast', maar geen ban.
Zou je zolang je het in één topic doet slechts één straf voor het hele topic krijgen ofzo?

Ja.
Star² schreef:
10-07-2018 14:25
Ja.
Really? Dus in één topic iedereen verrot schelden, maar dan toch alleen maar een ws?
Solomio schreef:
10-07-2018 14:28
Really? Dus in één topic iedereen verrot schelden, maar dan toch alleen maar een ws?

Ja really, is wel eens eerder besproken, heeft volgens mij een mod nog antwoord op gegeven toen. Vond het ook bijzonder.
Solomio schreef:
10-07-2018 14:28
Nou dan ga ik ook even mailen want ik doe het altijd in dit topic :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-07-2018 14:31
Nou dit, dan ga ik voortaan alleen hier los.
Nouschi schreef:
:HA:
Ik heb het maar even gevraagd,
Star² schreef:
Ja really, is wel eens eerder besproken, heeft volgens mij een mod nog antwoord op gegeven toen. Vond het ook bijzonder.
maar, gisteren heeft een andere TO nog een 24 uurs ban gekregen om hoe ze in haar eigen topic reageerde? Die was volgens mij op dat moment in geen enkel ander topic aan het reageren...
Pinda-Kaas schreef:
10-07-2018 14:38
maar, gisteren heeft een andere TO nog een 24 uurs ban gekregen om hoe ze in haar eigen topic reageerde? Die was volgens mij op dat moment in geen enkel ander topic aan het reageren...
Ik bedoel maar: onduidelijkheid ten top. Dat moet je toch niet willen, als mod. :roll:
Pinda-Kaas schreef:
10-07-2018 14:38

Hmmm, dat is wel raar dan ja.
Meds een ban voor die 50 euro hoer pijpen reactie naar Willem ? Tssss
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Solomio schreef:
10-07-2018 14:39
Ik bedoel maar: onduidelijkheid ten top. Dat moet je toch niet willen, als mod. :roll:
wanbeleid!!!!111!!1!!!11!!!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven