Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 10 juli 2018 om 13:13
Dank.
Dat mensen schrik hebben van suiker door die hele suikerhetze, tot daar aan toe, dat kan ik enigszins nog begrijpen. Maar er komen altijd wel echte gekkies op af, die zijn helemaal koekoek.
Hoe gaat het vandaag met hem? Gaat het iets beter of gaat het alle dagen zo?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 10 juli 2018 om 13:33
Nope
Ik heb een hele strakke planning omdat we op vakantie gaan. Gisteren is daar amper wat van gekomen. En nu is het dus zóveel werk dat ik er geen zin meer in heb
(beetje forummen, stukje stofzuigen, beetje forummen, loempiaatje bakken, beetje ...)
dinsdag 10 juli 2018 om 13:37
wat een hysterisch gedoe daar..doornroosje9 schreef: ↑10-07-2018 13:13Dank.
Dat mensen schrik hebben van suiker door die hele suikerhetze, tot daar aan toe, dat kan ik enigszins nog begrijpen. Maar er komen altijd wel echte gekkies op af, die zijn helemaal koekoek.
dinsdag 10 juli 2018 om 13:53
dan doe je gewoon lekker wat minder dan gepland. Zijn er taakjes die je kunt laten vallen (die dus niet per se moeten voor het op vakantie gaan)?
dinsdag 10 juli 2018 om 14:04
Niet echt, er komt alleen maar steeds meer bij!Pinda-Kaas schreef: ↑10-07-2018 13:53dan doe je gewoon lekker wat minder dan gepland. Zijn er taakjes die je kunt laten vallen (die dus niet per se moeten voor het op vakantie gaan)?
Ik ga gewoon wat meer delegeren. Post-its op de keukenkast met taken. Die pubers zullen niet vanzelf vragen of ze de was kunnen vouwen
dinsdag 10 juli 2018 om 14:06
dinsdag 10 juli 2018 om 14:10
dinsdag 10 juli 2018 om 14:24
In dat topic zijn tig posts van een forumster gewist wegens 'op de man' en 'ongepast', maar geen ban.doornroosje9 schreef: ↑10-07-2018 13:13Dank.
Zou je zolang je het in één topic doet slechts één straf voor het hele topic krijgen ofzo?
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 10 juli 2018 om 14:28
dinsdag 10 juli 2018 om 14:31
dinsdag 10 juli 2018 om 14:33
dinsdag 10 juli 2018 om 14:38
maar, gisteren heeft een andere TO nog een 24 uurs ban gekregen om hoe ze in haar eigen topic reageerde? Die was volgens mij op dat moment in geen enkel ander topic aan het reageren...
dinsdag 10 juli 2018 om 14:39
Ik bedoel maar: onduidelijkheid ten top. Dat moet je toch niet willen, als mod.Pinda-Kaas schreef: ↑10-07-2018 14:38maar, gisteren heeft een andere TO nog een 24 uurs ban gekregen om hoe ze in haar eigen topic reageerde? Die was volgens mij op dat moment in geen enkel ander topic aan het reageren...
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
dinsdag 10 juli 2018 om 14:42
Pinda-Kaas schreef: ↑10-07-2018 14:38maar, gisteren heeft een andere TO nog een 24 uurs ban gekregen om hoe ze in haar eigen topic reageerde? Die was volgens mij op dat moment in geen enkel ander topic aan het reageren...
Hmmm, dat is wel raar dan ja.