Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 juli 2018 om 20:17
Was een grapje. Ik vind het zelf niet erg en heb er geen last van
woensdag 11 juli 2018 om 20:19
Ik ben helemaal voor. Ik hou zelf ook wel van een potje monologisch ouwehoeren. Misschien vanavond maar eens op het forum beginnenvrouwjagersma schreef: ↑11-07-2018 20:00Niet alleen op dit forum, ik ga deze term overal gebruiken. Op vergaderingen, bij familievisites. Fantastisch.
woensdag 11 juli 2018 om 20:34
Deze staat er helaas niet bij
woensdag 11 juli 2018 om 20:39
Ik *beeld verschoven* word *forum sluit zichzelf* gallisch *uitgelogd* van *forum sluit zichzelf* die *forum sluit zichzelf* seksspeeltjesfetish.
Haal die dildo en dat knuffelkonijn nu uit de bibsen van de TD, ze kunnen zich niet concentreren zo!
Haal die dildo en dat knuffelkonijn nu uit de bibsen van de TD, ze kunnen zich niet concentreren zo!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 juli 2018 om 20:56
woensdag 11 juli 2018 om 21:00
thuis is dat niet zo erg, in het stadion daarentegen.....Lady*Voldemort schreef: ↑11-07-2018 20:57Dat is nog best snel. Ik heb wel eens bijna anderhalf uur het verkeerde team aan zitten moedigen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 11 juli 2018 om 21:10
LIES!
Ik had naar mijn weten geen waarschuwing. Volgens de mods wel maar door “een fout in het systeem” zou die niet doorgekomen zijn waardoor ik én geen melding kreeg bij het inloggen of uberhaupt een bericht in mijn inbox.
Dus ik ben van mening dat die niet geld. Ik weet tenslotte niet wat de overtreding is geweest en kan mij dus ook niet verdedigen of de situatie rechtzetten bij een misverstand. Gezien de vele fouten door de mods de afgelopen tijd is het wel zo handig dat dit transparanter wordt.
Daarnaast is dat hele ban systeem nooit gepubliceerd in het oude ban topic dus hoe had ik dat kunnen weten?
M.i. Hebben de mods dus tot 2x toe een overtreding gemaakt op mij.
En Nouchi, ga aub geen dingen verspreiden waarvan je niet weet of ze waar zijn. Vraag het even als je het wil
weten. Je weet me toch overal te vinden dus dat is het probleem niet.
woensdag 11 juli 2018 om 21:17
Tis zooooo saai.Lady*Voldemort schreef: ↑11-07-2018 21:11Eerste helft was nog wel een beetje leuk maar nu is het echt ruk.