Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 juli 2018 om 12:08
woensdag 11 juli 2018 om 12:08
En dat begrijp ik prima, maar als je dan alleen dat ene stafje van iemand ziet kan dat ook weer verkeerd worden uitgelegd.
Laatst was er hier op Napraat een discussie over Willem, of hij een trol was. Volgens de 'definitie' die ik vond is hij een trol, want hij opent zo'n topic uitsluitend om bepaalde reacties op te roepen.
Ik heb toen dat topic gestaft. Niet omdat ik vond dat dat topic weg moest, maar om de mods erop te wijzen dat ze inconsequent bezig zijn, met hun verwijderen van troltopics.
Nahja, die staf had dus niet het gewenste effect zeg maar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 11 juli 2018 om 12:15
Volgens mij hebben ze daar geen tijd voor. Dat zie je aan de bannen en het terugdraaien van bannen.
Echt jammer dat ze niet even vaker kunnen meelezen. Dan zou het zoveel duidelijker zijn allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 juli 2018 om 12:17
Ik vrees dat ze daar geen tijd voor hebben. Bij een heel actieve forummer is dat een flinke klus. Ik hoop wel dat ze bekijken waarom een bepaalde forummer vaak gestaft wordt. Dus dat ze de gestafte berichten makkelijk door kunnen kijken om te zien wat er aan de hand is - ligt het aan het postgedrag van die ene forummer, of gaat het om frustratie van een of meer anderen?
woensdag 11 juli 2018 om 12:19
Maar er hebben er zoveel bij dat topic aan de bel getrokken..doornroosje9 schreef: ↑11-07-2018 12:15Volgens mij hebben ze daar geen tijd voor. Dat zie je aan de bannen en het terugdraaien van bannen.
Echt jammer dat ze niet even vaker kunnen meelezen. Dan zou het zoveel duidelijker zijn allemaal.
woensdag 11 juli 2018 om 13:22
Wel blijven meepraten daar hoor! Beetje tegenspraak voor de vaste kliek daar is hard nodig.
woensdag 11 juli 2018 om 16:12
Solo! kinderen/zwemlesleed/list_messages/415659 Zwemlestopic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 11 juli 2018 om 17:36
.
Tja, jij vroeg aan haar waarom ze je van de negeer had afgehaald.
Als het antwoord je niet bevalt, moet je de vraag ook niet stellen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 11 juli 2018 om 17:38
woensdag 11 juli 2018 om 17:47
woensdag 11 juli 2018 om 17:48
woensdag 11 juli 2018 om 17:53
Ach welnee, ineens worden er wel vragen gesteld en daar reageert 801 op door te zeggen waarom nu dan wel op haar reageren, laat het lekker zo. Gelijk heeft 801. Hoezo een kans geven omdat de reacties naar anderen en haar deze forummer nu wel aanstaan? Ze is de queenmom van het forum toch niet? Goedemorgen zeg en ik zou er zelf helemaal niet op hebben gereageerd.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2018 18:07
2.22% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 juli 2018 om 17:56
en dan hebben ze straks een reden om te staffen.Enn schreef: ↑11-07-2018 17:53Ach welnee, ineens worden er wel vragen gesteld en daar reageert 801 op door te zeggen waarom nu dan wel op haar reageren, laat het lekker zo. Gelijk heeft 801. Hoezo een kans geven omdat de reacties naar anderen en haar deze forummer haar nu wel aanstaan? Ze is de queenmom van het forum toch niet? Goedemorgen zeg en ik zou er zelf helemaal niet op hebben gereageerd.
Ik ben even naar npo vpro aan het kijken over scholen 1961 zeer leerzaam Onderste Boven Nederland.