Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
RikM schreef:
11-07-2018 12:04
Maar daar is dan weer de negeerfunctie voor uitgevonden. Dan heb je er geen last meer van.
Ik zou dat niet kunnen, veel te nieuwsgierig. ;-D

En vaak zie je het toch wel in een quote.
Life is short. Eat dessert first.
yette schreef:
11-07-2018 12:05
Dat was hier ook het geval. Heb bij het staf-bericht aangegeven dat het voor mij een opeenstapeling was.
En dat begrijp ik prima, maar als je dan alleen dat ene stafje van iemand ziet kan dat ook weer verkeerd worden uitgelegd.

Laatst was er hier op Napraat een discussie over Willem, of hij een trol was. Volgens de 'definitie' die ik vond is hij een trol, want hij opent zo'n topic uitsluitend om bepaalde reacties op te roepen.
Ik heb toen dat topic gestaft. Niet omdat ik vond dat dat topic weg moest, maar om de mods erop te wijzen dat ze inconsequent bezig zijn, met hun verwijderen van troltopics.
Nahja, die staf had dus niet het gewenste effect zeg maar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Je kan ook gewoon aandacht geven, zo van wilt U even mee lezen. ( Bij dat topic over mijn vriend is Nederlands viel het kwartje niet echt blijkbaar)
RikM schreef:
11-07-2018 12:04
Maar daar is dan weer de negeerfunctie voor uitgevonden. Dan heb je er geen last meer van.
Als die eens goed werkte, zou ie top zijn ;-D
8102 schreef:
11-07-2018 12:10
Je kan ook gewoon aandacht geven, zo van wilt U even mee lezen. ( Bij dat topic over mijn vriend is Nederlands viel het kwartje niet echt blijkbaar)
Volgens mij hebben ze daar geen tijd voor. Dat zie je aan de bannen en het terugdraaien van bannen.
Echt jammer dat ze niet even vaker kunnen meelezen. Dan zou het zoveel duidelijker zijn allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
8102 schreef:
11-07-2018 12:03
Mods kunnen ook loepen op desbetreffende forummer. Hij is vaker uit zijn dak gegaan tegen andere ( en een ban daarvoor gehad)
Ik vrees dat ze daar geen tijd voor hebben. Bij een heel actieve forummer is dat een flinke klus. Ik hoop wel dat ze bekijken waarom een bepaalde forummer vaak gestaft wordt. Dus dat ze de gestafte berichten makkelijk door kunnen kijken om te zien wat er aan de hand is - ligt het aan het postgedrag van die ene forummer, of gaat het om frustratie van een of meer anderen?
doornroosje9 schreef:
11-07-2018 12:15
Volgens mij hebben ze daar geen tijd voor. Dat zie je aan de bannen en het terugdraaien van bannen.
Echt jammer dat ze niet even vaker kunnen meelezen. Dan zou het zoveel duidelijker zijn allemaal.
Maar er hebben er zoveel bij dat topic aan de bel getrokken..
vrouwjagersma schreef:
11-07-2018 11:11
Actueelpijler is stom.
Wel blijven meepraten daar hoor! Beetje tegenspraak voor de vaste kliek daar is hard nodig.
Solo! kinderen/zwemlesleed/list_messages/415659 Zwemlestopic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Godsamme mij van negeren afhalen om een herkansing te geven..
Ze pleurt me maar weer op negeren.
8102 schreef:
11-07-2018 17:33
.
Tja, jij vroeg aan haar waarom ze je van de negeer had afgehaald.
Als het antwoord je niet bevalt, moet je de vraag ook niet stellen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
8102 schreef:
Wie wat waar?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
|Courage| schreef:
11-07-2018 17:36
.
Tja, jij vroeg aan haar waarom ze je van de negeer had afgehaald.
Als het antwoord je niet bevalt, moet je de vraag ook niet stellen.
Maar dat is apart ik sta al een tijdje op negeer, alleen nu voor een herkansing er afhalen, ben geen klein kind.
Oudblond schreef:
11-07-2018 17:37
Wie wat waar?
Kinderpijler schoonmoeder
8102 schreef:
11-07-2018 17:38
Maar dat is apart ik sta al een tijdje op negeer, alleen nu voor een herkansing er afhalen, ben geen klein kind.
.
Hmm. Het klinkt alsof je aan het stampvoeten bent.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
8102 schreef:
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
|Courage| schreef:
11-07-2018 17:47
.
Hmm. Het klinkt alsof je aan het stampvoeten bent.
Ach welnee, ineens worden er wel vragen gesteld en daar reageert 801 op door te zeggen waarom nu dan wel op haar reageren, laat het lekker zo. Gelijk heeft 801. Hoezo een kans geven omdat de reacties naar anderen en haar deze forummer nu wel aanstaan? Ze is de queenmom van het forum toch niet? Goedemorgen zeg en ik zou er zelf helemaal niet op hebben gereageerd.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2018 18:07
2.22% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
11-07-2018 17:53
Ach welnee, ineens worden er wel vragen gesteld en daar reageert 801 op door te zeggen waarom nu dan wel op haar reageren, laat het lekker zo. Gelijk heeft 801. Hoezo een kans geven omdat de reacties naar anderen en haar deze forummer haar nu wel aanstaan? Ze is de queenmom van het forum toch niet? Goedemorgen zeg en ik zou er zelf helemaal niet op hebben gereageerd.
en dan hebben ze straks een reden om te staffen.
Ik ben even naar npo vpro aan het kijken over scholen 1961 zeer leerzaam Onderste Boven Nederland.
Ik zal haar even vragen of ze mij ook een herkansing gunt :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-07-2018 17:58
:bonk:
Nouschi schreef:
11-07-2018 17:58
.
Moet ik je ergens quoten voor je?
Zodat ze je leest? :proud:
De arrogantie ook. Mal mens.

En negeren kan ze blijkbaar ook al niet.
|Courage| schreef:
11-07-2018 18:03
.
Moet ik je ergens quoten voor je?
Zodat ze je leest? :proud:
Misschien komt er dan een normale reactie? :jump:
En Courage, ja ik lees af en toe de dingen verkeerd, mijn afwijking, kan gebeuren.
? Ze is de queenmom van het forum toch niet?

Ik word helmaal dol van dat ge-AndriesKnevel van d’r : alsof zij de discussie leidt, overal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven