Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oifa schreef:
12-08-2018 21:35
Snap dat jij de behoefte niet hebt maar ik denk dat Grobbebol die behoefte misschien wel heeft. En niet perse direct naar jou maar meer in algemene zin over de manier waarop sommige forumers forumen.
Maargoed wellicht heb ik het mis
Dat kan, maar ik heb vanavond andere dingen te doen.
Waar ik eerst nog wel begrip had voor Grobbebol, is dat begrip nu helemaal weg. Wat een taal komt er uit dat toetsenbord.
¡Apagando las luces!
Oifa schreef:
12-08-2018 21:35
Snap dat jij de behoefte niet hebt maar ik denk dat Grobbebol die behoefte misschien wel heeft. En niet perse direct naar jou maar meer in algemene zin over de manier waarop sommige forumers forumen.
Maargoed wellicht heb ik het mis
Ik begrijp dat ik nu als onbekende forummer middenin een discussie val, maar ik heb net een aantal post van Gröbbenböl gelezen die er werkelijk niet om liegen. Als er iets “uitgepraat” moet worden, lijken mij excuses van Gröbbenböl in dat topic ook behoorlijk op z’n plaatst. Sommige dingen kunnen écht niet, ook niet als je boos bent of getriggerd wordt.
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 22:49
Dat kan, maar ik heb vanavond andere dingen te doen.
Jaja
anoniem_368832 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 23:07
0.75% gewijzigd
Vriendelijk.
SombraOnline schreef:
12-08-2018 22:53
Waar ik eerst nog wel begrip had voor Grobbebol, is dat begrip nu helemaal weg. Wat een taal komt er uit dat toetsenbord.
Echt niet normaal. Sowieso respectloos maar helemaal in het topic van Fayanna.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
SombraOnline schreef:

Ik vind het verschrikkelijk. Het is namelijk precies hetzelfde wat gebeurde met de forummer op dat topic (en heel veel andere topics).
Uithalen vanuit wanhoop, denk ik.
Het is geen trollen, het is wanhopige haat.
Misschien projecteer ik teveel, want ik ken het in heel lichte mate, wat zij doen.
Ik vind het zo immens treurig wat hier gebeurt.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 23:13
Ik vind het verschrikkelijk. Het is namelijk precies hetzelfde wat gebeurde met de forummer op dat topic (en heel veel andere topics).
Uithalen vanuit wanhoop, denk ik.
Het is geen trollen, het is wanhopige haat.
Misschien projecteer ik teveel, want ik ken het in heel lichte mate, wat zij doen.
Ik vind het zo immens treurig wat hier gebeurt.
Blijkbaar toch wel trollen, zie Bantopic
Oifa schreef:
12-08-2018 23:23
Het Bantopic, altijd leuk om te lezen wie er nu weer uit de bocht gevlogen is :)
What have we done....
Pergamon schreef:
12-08-2018 22:58
Ik begrijp dat ik nu als onbekende forummer middenin een discussie val, maar ik heb net een aantal post van Gröbbenböl gelezen die er werkelijk niet om liegen. Als er iets “uitgepraat” moet worden, lijken mij excuses van Gröbbenböl in dat topic ook behoorlijk op z’n plaatst. Sommige dingen kunnen écht niet, ook niet als je boos bent of getriggerd wordt.
Voel je vrij je gewoon in een discussie te mengen, daar is een forum voor en napraat ook :)
nbk schreef:
12-08-2018 23:26
Het Bantopic, altijd leuk om te lezen wie er nu weer uit de bocht gevlogen is :)
Zeker waar
Oifa schreef:
Die zag ik niet aankomen, het leek inderdaad meer op wanhoop oid ipv trollen.
SombraOnline schreef:
Volslagen krankzinnig inderdaad.
Wat ze eerst iemand anders verwijt, doet ze vervolgens zelf 100x erger.
Pergamon schreef:
12-08-2018 22:58
.
Wow, dat is inderdaad wel heel erg zeg.
Heb mijn bericht op het mod.topic ook maar even aangepast.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
strontvlieg schreef:
12-08-2018 23:27
Die zag ik niet aankomen, het leek inderdaad meer op wanhoop oid ipv trollen.
.
Ik ook niet (aan zien komen).
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
BlueEyedLady schreef:
12-08-2018 23:29
Volslagen krankzinnig inderdaad.
Wat ze eerst iemand anders verwijt, doet ze vervolgens zelf 100x erger.
Ik heb het gemist, maar zo te lezen was het niet mis.
Oifa schreef:

Je kunt het trollen noemen, en het zal ook wel zo heten, maar het is volgens mij onmacht, frustratie en wanhoop.
Trollen zie ik zelf als bewust rotzooi schoppen, mensen kwetsen en verwarring stichten.
Dit is enorm uit de bocht vliegen en zichzelf niet meer in de hand hebben.
Al lopen dit soort zaken natuurlijk door elkaar en is het allemaal niet zo duidelijk.
nounou
Was inderdaad niet mis.
¡Apagando las luces!
Nou ja zeg, dit zag ik ook niet aankomen! Ze vloog wel behoorlijk door de bocht, maar trollen? Dam moet ze toch een bekende zijn geweest bij de mods?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Oifa schreef:
12-08-2018 23:30
Ik heb het gemist, maar zo te lezen was het niet mis.
.
Het was daarnet nog terug te lezen in de quotes.
Mooi te lezen dan dat Nemain' een en ander weer heel goed heeft ingeschat!
zazamaenade schreef:
12-08-2018 23:32
Je kunt het trollen noemen, en het zal ook wel zo heten, maar het is volgens mij onmacht, frustratie en wanhoop.
Trollen zie ik zelf als bewust rotzooi schoppen, mensen kwetsen en verwarring stichten.
Al lopen dit soort zaken natuurlijk door elkaar en is het allemaal niet zo duidelijk.
Mee eens, Trollen is het bewust proberen een discussie te sturen. Dat heb ik hier niet zien gebeuren.
Maar als je zoveel onmacht, frustratie en wanhoop hebt, ben je misschien nog niet helemaal klaar voor het internet.
What have we done....
zazamaenade schreef:
12-08-2018 23:32
.
Nou, ik vind mensen toewensen dat ze maar voor een trein moeten gaan staan anders érg ver gaan hoor.
Trollen of niet.
Vind dat ook uit onmacht, frustratie en wanhoop echt niet okay. Is geen excuus.
broekrok schreef:
12-08-2018 23:36
Mooi te lezen dan dat Nemain' een en ander weer heel goed heeft ingeschat!
.
Wat had Nemain' dan ingeschat?
Die adviseerde Gröbbe toch alleen om geen trollen te voeren?
|Courage| schreef:
12-08-2018 23:38
.
Wat had Nemain' dan ingeschat?
Die adviseerde Gröbbe toch alleen om geen trollen te voeren?
En dat zij geen tijd en zin had om verder op G te reageren.
Ik dacht dat de genoemde forummer die nu een perma heeft de nieuwe nick van Grobbekuiken was, niet dus? :-$
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven