Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
13-08-2018 15:20
Hoi Zaza, inderdaad heel bizar allemaal.
Ik stuur je straks nog even een pb'tje, sorry zie net pas dat ik je laatste pb'tje niet beantwoord hebt :-$

Er zijn een paar dames die zich stierlijk vervelen geloof ik ;)
Geen zorgen ik ben een stuk wijzer geworden over wie wie is.
Ik heb niks te verbergen, sommigen zijn echt gefascineerd door me wat eigenlijk best vleiend is :HA:
Jongens plagen, zoentjes vragen? :rofl:

En hengelen mag ook niet ! Pas maar op, ik ben namelijk eigenlijk een junior-mod.

Gelukkig vat je het niet te zwaar op, dat gedoe van vannacht hier. Regent het bij jou ook zo fijn ?
nounou
karin6789 schreef:
13-08-2018 15:25
Kinderachtig gedoe vannacht door te roepen dat iemand die en/of die is.
ik weet ook wel wie jij was, zal ik dat vannacht gaan roepen?
zazamaenade schreef:
13-08-2018 15:22
Onderzoekjes mogen niet. Pats een perma !
nee wacht, ik heb de link naar de enquete nog niet geplaatst
3000 al weer? De napraat is weer vol :cheer: En dat binnen een maand.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:30
21.74% gewijzigd
Oifa schreef:
13-08-2018 15:21
Vraag me af wat het nut is iemand een perma te geven als die gene weer gewoon terug kan komen met een nieuw account
ja vraag ik me ook af. maar nieuwe mod nieuwe kansen lijkt wel
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-08-2018 15:28
ik weet ook wel wie jij was, zal ik dat vannacht gaan roepen?
:rofl:

Je doet maar wat je niet laten kunt!
foutje bedankt.
S-Meds schreef:
13-08-2018 15:30
ja vraag ik me ook af. maar nieuwe mod nieuwe kansen lijkt wel
Ja zeker
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-08-2018 15:29
nee wacht, ik heb de link naar de enquete nog niet geplaatst

Komt er ook nog een poll : Lenn was

- Sap
- Uitgedroogd besje
- Ouwe zemelaar
- Best wel aardig
- Veel te wijdlopig, nee dank u
nounou
zazamaenade schreef:
13-08-2018 15:34
Komt er ook nog een poll, Lenn was
- Sap
- Uitgedroogd besje
- Ouwe zemelaar
- Best wel aardig
- Veel te wijdlopig, nee dank u
ik denk echt aan iets heel weirds bij wijdlopig, maar oke
Alle reacties Link kopieren
“RiRi” schreef:
13-08-2018 15:23
Check je PB ff.
Welkom terug!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
13-08-2018 15:35
ik denk echt aan iets heel weirds bij wijdlopig, maar oke

Oh, wat dan ? :clown:
Ik bedoel iemand die in een post alle kanten op meandert in wat hij/zij schrijft.
Wel mooi of grappig, maar niet altijd zo goed te volgen :lol:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:45
11.90% gewijzigd
nounou
zazamaenade schreef:
13-08-2018 15:42
Oh, wat dan ? :clown:
Ik bedoel iemand die in een post alle kanten op meandert in wat hij/zij schrijft.
Haha als ik dat zeg krijg ik straks ook een ban :bonk: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
“RiRi” schreef:
13-08-2018 15:27
Blijkbaar is er niets aan de hand, anders hadden de mods wel wat gedaan.
Dat zal je nog tegenvallen ;-D Welkom terug. Geen idee wie je was :)
¡Apagando las luces!
zazamaenade schreef:
13-08-2018 15:28
En hengelen mag ook niet ! Pas maar op, ik ben namelijk eigenlijk een junior-mod.


Hè ja. Ga jij ook even op die toer.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch mis met sommige mensen dat ze denken dat men op een forum weet waarom hun man/moeder/buurvrouw iets doet? Als je het wil weten: VRAAG HET AAN DE PERSOON IN KWESTIE!

Is een retorische vraag overigens, gezien het selectieve reageren van zulke TO’s zal het er wel mee te maken hebben dat ze het antwoord namelijk niet willen horen tenzij het naadloos op hun eigen gedachtegoed aansluit...

Maar godsamme, wat is het stomvervelend om te lezen.

(en ja, ik doe het mezelf aan, ik weet het).
zazamaenade schreef:
13-08-2018 15:20
Neehee, jij draait de zaken om !
Waarom zou een permabanneling zich hier komen melden ?
Maar het was dus weer noordelijke ironie, van Vrouwjagersma, een moeilijk soort humor, voor mij.
Ja, ik ben ook een moeilijke vrouw. Komt door de oorijzers.
kirjailija schreef:
13-08-2018 15:50
Wat is er toch mis met sommige mensen dat ze denken dat men op een forum weet waarom hun man/moeder/buurvrouw iets doet? Als je het wil weten: VRAAG HET AAN DE PERSOON IN KWESTIE!

Is een retorische vraag overigens, gezien het selectieve reageren van zulke TO’s zal het er wel mee te maken hebben dat ze het antwoord namelijk niet willen horen tenzij het naadloos op hun eigen gedachtegoed aansluit...

Maar godsamme, wat is het stomvervelend om te lezen.

(en ja, ik doe het mezelf aan, ik weet het).
Geen idee of je het over hetzelfde topic hebt, maar daar zat ik me ook aan te ergeren. Iemand die meningen vraagt (notabene over een half verhaal) en als ze meningen krijgt zielig gaat zitten doen omdat ze eigenlijk alleen wil dat mensen het allemaal net zo verschrikkelijk vinden als zij. En mensen die dat niet vinden moeten leren normaal te reageren. Oftewel, meejanken om niets.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
13-08-2018 15:57
Geen idee of je het over hetzelfde topic hebt, maar daar zat ik me ook aan te ergeren. Iemand die meningen vraagt (notabene over een half verhaal) en als ze meningen krijgt zielig gaat zitten doen omdat ze eigenlijk alleen wil dat mensen het allemaal net zo verschrikkelijk vinden als zij. En mensen die dat niet vinden moeten leren normaal te reageren. Oftewel, meejanken om niets.
Dat kutjesfoto topic?
Daar krijg ik ook de indruk dat we vooral heel hard "jaaaaaa!! metoo!!!" hadden moeten roepen eigenlijk.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Head* schreef:
13-08-2018 15:57
Geen idee of je het over hetzelfde topic hebt, maar daar zat ik me ook aan te ergeren. Iemand die meningen vraagt (notabene over een half verhaal) en als ze meningen krijgt zielig gaat zitten doen omdat ze eigenlijk alleen wil dat mensen het allemaal net zo verschrikkelijk vinden als zij. En mensen die dat niet vinden moeten leren normaal te reageren. Oftewel, meejanken om niets.
Ik denk dat ik weet over welk topic je het hebt, Ben het deels met je eens maar ik denk dat deze TO erg in de knoop zin vanwege het toedoen van deze man.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:00
Dat kutjesfoto topic?
Daar krijg ik ook de indruk dat we vooral heel hard "jaaaaaa!! metoo!!!" hadden moeten roepen eigenlijk.
Ja? Mmm misschien ben ik weer eens te naief. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
13-08-2018 15:57
Geen idee of je het over hetzelfde topic hebt, maar daar zat ik me ook aan te ergeren. Iemand die meningen vraagt (notabene over een half verhaal) en als ze meningen krijgt zielig gaat zitten doen omdat ze eigenlijk alleen wil dat mensen het allemaal net zo verschrikkelijk vinden als zij. En mensen die dat niet vinden moeten leren normaal te reageren. Oftewel, meejanken om niets.
Iets met een onfortuinlijke hashtag in de titel ja. Helemaal die opmerking over reacties en mensen die normaal moeten doen, jeuk! Ik krijg dan altijd de neiging om heel hard FLIKKER ZELF OP EN LEER ZELF NORMAAL TE REAGEREN te schreeuwen.

Of zeggen dat ze een hond moeten nemen i.p.v. een vent als ze iets rond willen commanderen...
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:00
Ik denk dat ik weet over welk topic je het hebt, Ben het deels met je eens maar ik denk dat deze TO erg in de knoop zin vanwege het toedoen van deze man.
Alleen aan de hand van de OP snap ik dat niet goed. En dat is de info waar ik vanuit ga. Pas later komt er dan iets van 'er is meer gebeurd maar dat wil ik niet kwijt'. Prima, maar wat wil je verder dan nog?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:00
Ik denk dat ik weet over welk topic je het hebt, Ben het deels met je eens maar ik denk dat deze TO erg in de knoop zin vanwege het toedoen van deze man.
Dat ben ik met je eens, en dat vind ik oprecht naar voor TO. Maar dat maakt het topic/haar reacties voor mij niet minder ergerlijk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-08-2018 15:55
Ja, ik ben ook een moeilijke vrouw. Komt door de oorijzers.

:there: Knellen ze zo erg ?
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven