Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:10
Dat wordt voor je bepaalt (meestal door de andere forumers, die het over HET groepje hebben), jij hoort wat mij betreft bij ons
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 14:11
12.43% gewijzigd
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:11
Salami denk ik?
Napraat heeft toch een 'speciale status'? Of alleen wanneer dat uitkomt?TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:09
En dit zijn niet de enige lopende topics die niet meer gaan over de openingspost.
Vriendelijk.
zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:07Het ligt wel erg vol met Berliner bollen, waardoor het andere gebak bedolven raakt, laat staan alles wat geen gebak is.
Iets voedzaams waar je op kunt kauwen is af en toe wel prettig, althans dat vind ik.
Nou dan breng je wat in. De ervaring leert dat er gezeurd en gezemeld wordt tot er weer echt iets na te praten is.
Er zijn nu 101 Napraats en in ongeveer de helft van de topics is deze discussie geweest. Er is zelfs een keer een café geopend om daar gezellig te doen en dat begon erg gezellig maar verzande later in een kreun/steun/pijn/aai-topic en veel forummers (waaronder ik ook) hebben toen die kroeg ook weer verlaten.
Het wordt toch niet anders.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 14:15
1.64% gewijzigd
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:14
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:13Op een dag is er het café topic gekomen als vervolg van de napraat, maar dat werd meer een ziekenboeg.
Ja dat schrijf ik toch..
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:15
sorry..
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:16
Wel zo gezellig toch?TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:15Er is sowieso overal weinig aan, waarom schuift men hier dan niet gewoon aan?
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:17
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:09Niet om het een of ander, maar een topic over dik zijn etc gaat spontaan over vakanties kleding en ander geneuzel, maar hier commentaar leveren dat napraat bedoeld is voor andere dingen, hoe vaak veranderen topics wel niet in ander soort topics?
Wat eten we vandaag topic gaat ook over allerlei andere zaken, behalve wat er vandaag gegeten word,
En dit zijn niet de enige lopende topics die niet meer gaan over de openingspost.
Napraat heeft wel de vrijheid van een achterkamer om over dingen te praten die je elders niet kunt bespreken, dus het is wel degelijk niet zomaar een willekeurig topic.
Het wordt ook door de mods geopend, als ik me niet vergis. Ik plak maar even de regels, die hier anders zijn dan op 'gewone' topics.
Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:19
Ga je dan in de toekomst bij elk topic zeggen on topic blijven?
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:23
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:21Met het topic ik wil regen werd ook een soort gezelligheidsclubje..
Niets mis mee, maar het ging niet alleen over regen.
Maar dit is duidelijk een ander topic dan zomaar een topic. Dat is wat Zaza ook al probeerde te zeggen. Dit topic heeft een andere functie.
Such fun!1
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:23
Pipistrello schreef: ↑11-08-2018 14:11Nou dan breng je wat in. De ervaring leert dat er gezeurd en gezemeld wordt tot er weer echt iets na te praten is.
Er zijn nu 101 Napraats en in ongeveer de helft van de topics is deze discussie geweest. Er is zelfs een keer een café geopend om daar gezellig te doen en dat begon erg gezellig maar verzande later in een kreun/steun/pijn/aai-topic en veel forummers (waaronder ik ook) hebben toen die kroeg ook weer verlaten.
Het wordt toch niet anders.
Tsja, als je geen zin hebt in deze discussie dan voer je hem toch niet ?
En ik breng nu dus wat in.
Ga dat niet afdoen als gezeur, want daar lijkt me Napraat dus juist voor.
Al wordt het nu wel erg meta, praten over napraten over Napraat.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:26
Volgens mij heb je ooit mee zitten kleppen over van alles en nog wat op de napraat?zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:23Tsja, als je geen zin hebt in deze discussie dan voer je hem toch niet ?
En ik breng nu dus wat in.
Ga dat niet afdoen als gezeur, want daar lijkt me Napraat dus juist voor.
Al wordt het nu wel erg meta, praten over napraten over Napraat.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:28
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:21Met het topic ik wil regen werd ook een soort gezelligheidsclubje..
Niets mis mee, maar het ging niet alleen over regen.
Lees even mijn post van 14:17 u.
Napraat is niet zomaar een topic.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:29
Ja juf.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:28Lees even mijn post van 14:17 u.
Napraat is niet zomaar een topic.