Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 13:57
Ik snap je wel. Ik zal hier ook niet zo vaak posten, en als ik het al doe kies ik een moment uit dat er niet net zo'n eindeloze stroom van inside jokes bezig is.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 13:46Dat kan. Ik wilde het toch maar weer eens gezegd hebben, want ik mis echt een plek zoals Napraat van oorsprong bedoeld is.
En ik hoop wel degelijk dat het enige zin heeft dat ik het aankaart.
Maargoed, ik denk dat je er niet veel aan kunt doen en op zich heb ik er persoonlijk ook niet zoveel moeite mee. Maar ik begrijp dus wel wat je bedoelt, dit is ook al meerdere keren aangekaart hier. Je bent zeker niet de enige.
zaterdag 11 augustus 2018 om 13:57
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik heb het opgegeven om ertegen te ageren. Hopeloze zaak.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 13:40En dit is dus precies wat ik bedoel.
Zo'n opmerking valt dan middenin een zee van gezelligheid van anderen.
Wanneer die gezelligheid zou opschuiven naar een eigen kamer zouden opmerkingen langer blijven staan, en zou er misschien nog op een ander gereageerd worden, een half uur of uur later.
Door de vorm die Napraat nu heeft gebeurt dat niet, denk ik, en blijven het vaak bij losse opmerkingen.
Ik lees Napraat ook maar heel sporadisch omdat ik helemaal geen interesse heb in de grapjes en gebbetjes onderling, en daardoor zal ik ongetwijfeld ook interessante opmerkingen van andere forummers missen.
Dat vind ik jammer.
En het is dus niet alleen persoonlijke schroom waar ik het over heb. Die schroom, dat is één van de gevoelens die ik erbij heb, meer niet.
En dat vind ik absoluut niet het belangrijkste wat erover te zeggen is.
.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:00
Ik zou het niet weten.
Ik vraag me wel serieus af waarom mensen Napraat als café gebruiken.
Er zijn meer topics waar mensen gewoon fijn ouwehoeren over van alles.
Waarom Napraat daarvoor gebruiken ?
'Zo is het nu eenmaal gelopen' vind ik zo'n flauwe repliek.
Er is best wat meer over te zeggen dan dat.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat het direct verandert.
Hopelijk blijft Napraat in ieder geval een plek waar ook opmerkingen over rare topics, ergernissen aan andere forummers en moderator-beleid besproken kan worden zonder te verdrinken in een zee van dagelijkse kletspraatjes van mensen die hier graag komen.
Oef, dit laatste klinkt vijandiger dan ik het bedoel
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:02
Star² schreef: ↑11-08-2018 13:33Is geworden? Altijd zo geweest.
En net of er wat na te praten is tegenwoordig.
Daarnaast ligt die schroom die je noemt in een volgende post echt bij jou. Ik link ook wel eens naar een topic of geef een opmerking waar dan vervolgens niet op gereageerd wordt. Jammer dan.
Dit dus.
Hoe erg is het om door te scrollen als de Berliner bollen je niet boeien..
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:05
Daar is napraat idd voor bedoelt.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:00Ik zou het niet weten.
Hopelijk blijft Napraat in ieder geval een plek waar ook opmerkingen over rare topics, ergernissen aan andere forummers en moderator-beleid besproken kan worden zonder te verdrinken in een zee van dagelijkse kletspraatjes van mensen die hier graag komen.
Oef, dit laatste klinkt vijandiger dan ik het bedoel![]()
Je hebt best wel een punt hoor. ( Ik lees trouwens geen vijandigheid hoor. )
Ik denk alleen dat het in de praktijk moeilijk te scheiden is.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:06
Het is ook een soort spam hePipistrello schreef: ↑11-08-2018 14:02Dit dus.
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:07
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:07
Pipistrello schreef: ↑11-08-2018 14:02Dit dus.
Het ligt wel erg vol met Berliner bollen, waardoor het andere gebak bedolven raakt, laat staan alles wat geen gebak is.
Iets voedzaams waar je op kunt kauwen is af en toe wel prettig, althans dat vind ik.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:08
Zo is het altijd geweest en ik denk dat dit moeilijk te veranderen valt na deel 101. Ik scrol door als ik iets niet wil lezen en reageer op posts waar ik op wil reageren.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:00Ik zou het niet weten.
Oef, dit laatste klinkt vijandiger dan ik het bedoel![]()
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:09
Niet om het een of ander, maar een topic over dik zijn etc gaat spontaan over vakanties kleding en ander geneuzel, maar hier commentaar leveren dat napraat bedoeld is voor andere dingen, hoe vaak veranderen topics wel niet in ander soort topics?
Wat eten we vandaag topic gaat ook over allerlei andere zaken, behalve wat er vandaag gegeten word,
En dit zijn niet de enige lopende topics die niet meer gaan over de openingspost.
Wat eten we vandaag topic gaat ook over allerlei andere zaken, behalve wat er vandaag gegeten word,
En dit zijn niet de enige lopende topics die niet meer gaan over de openingspost.
Daarom is er ter afwisseling worst van Jolly.zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:07Het ligt wel erg vol met Berliner bollen, waardoor het andere gebak bedolven raakt, laat staan alles wat geen gebak is.
Iets voedzaams waar je op kunt kauwen is af en toe wel prettig, althans dat vind ik.
Pipistrello schreef: ↑11-08-2018 14:07Doe eens een leuk praatje dan? Ik zie bij jou veel zuur normaliter.
Dat zie je dan maar.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:10
Ja, ook heel jammer ja. Topic-kapers heb je overal, zo zie je maar.TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:09Niet om het een of ander, maar een topic over dik zijn etc gaat spontaan over vakanties kleding en ander geneuzel, maar hier commentaar leveren dat napraat bedoeld is voor andere dingen, hoe vaak veranderen topics wel niet in ander soort topics?
Vriendelijk.