Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 24 augustus 2018 om 11:53
Hetzelfde met Adblock Plus. Het was een heel gedoe vooraleer ik alleen dat stuk kon blokkeren.Coconuts12 schreef: ↑24-08-2018 11:23uBlock. Werkt hier super goed! Maar je moet hem wel goed instellen, want bij teveel blocken kan een hele site niet meer werken en bij te weinig zie je nog steeds die stomme zooi.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 24 augustus 2018 om 14:33
Het wordt alleen maar erger nu.
Er zit nu een vrouwelijke versie van onze vrouwenhatende welkbekende forummer. Deze haat mannen.
O en wisten jullie dat je al man niet gediscrimineerd kan worden want de mannen heersen al?

vrijdag 24 augustus 2018 om 15:47

vrijdag 24 augustus 2018 om 16:04
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑24-08-2018 15:15Iedereens favoriete moeder is weer eens een topic aan het verstieren. Leef leuk met minder.
Je bent op dreef vandaag zie ik

vrijdag 24 augustus 2018 om 17:35
Geen idee over wie het gaat? Nog steeds de supermom in het zuinig-topic?schattigmeisje schreef: ↑24-08-2018 17:05Ja, ze kan wel tien jaar met schoenen doen![]()
(dat ze zo lang met 'sommige paren schoenen' kan doen, zegt trouwens ook dat ze met andere paren veel minder lang doet. En het zou me niets verbazen als ze een flinke hoeveelheid paren heeft ...)
Ik heb genoeg paren schoenenom tot ver na het eind van mijn leven mee te doen, dus ja, die gaan dan ook lang mee.
Maar bezuiniging levert dat niet op, ik moet elk jaar nieuwe schoenen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 24 augustus 2018 om 17:36
Dan moeten we je nick naar S0l0mi0 aanpassen. Jij wint

vrijdag 24 augustus 2018 om 20:10

vrijdag 24 augustus 2018 om 20:20
Ik ben een enorme betweter, maar ja, ik weet gewoon alles beter. Kan ik ook niks aan doen.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑24-08-2018 20:16Nou je bent wel een beetje een betweter hoor.
Nou echt helemaal niet! Dag en nacht![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 24 augustus 2018 om 20:29
Op welke peiler stond dat ook alweer? Ik wilde even bijlezen en me verbazen over sommige reacties.